USA - Nakatomi LLC

Nasza nowojorska spółka znajduje się w centrum niesamowitego Manhattanu. Zapraszamy na Madison Avenue 244 I NYC 10016

UK - Nakatomi LTD

Nakatomi LTD to przedstawicielstwo naszej amerykańskije spółki Nakatomi LLC, mieścimy się w City 1 Ropemaker St, London EC2Y, 9HU. 

Polska - Nakatomi Sp. o.o.

Nakatomi Sp. z o.o. w Polsce posiada kilka oddziałów. Jesteśmy spółką niezależną, a nasza centrala to 
00-640 Warszawa ul. Mokotowska 1.

We Create Your Future

Działamy globalnie, myślimy lokalnie, dzięki temu nasze działania marketingowe są skuteczne i przynoszą zamierzony efekt. Bądź jednym z naszych 2200 klientów, dołącz do zadowolonych firm współpracujących z nami w 27 krajach. 

Koszty

Obniżymy koszty prowadzenia Twojej firmy nawet o 40%. Jak to możliwe? Wyślij zapytanie, bezpłatnie dostaniesz ofertę.

Marka

Zbudujemy wizerunek Twojej firmy w internecie, dzięki czemu klient trafiający do Ciebie, już Ciebie wybrał.

Terminowo

Czas jest bezcenny, dlatego nasze działania oparte są zawsze o harmonogram, którego nie przekraczamy. 

Odpocznij

Dobry szef, to szef zrelaksowany, odpocznij, zrelaksuj się, a my zajmiemy się wszystkim, od początku do końca. 

Rozwój

Gwarantujemy rozwój Twojej firmy według strategii założonej przy podpisywaniu umowy. Co miesiączny wzrost sprzedaży. 

Klik i robisz co chcesz

Współpracuj z nami przez pierwszy kwartał, w kolejnych miesiącach wyjedź na wakacje, wyłącz się, a my całościowo będziemy zarządzać sprzedażą. 

Nakatomi to zespół

Tylko dobrze dobrany i rozumiejący się zespół pracowników, potrafii zrealizować kampanie, które przyniosą oczekiwany rezultat. 

Kampanie w Polsce 

Obsługujemy w Polsce 1200 firm, prowadząc kampanie na 10 płaszczyznach. Działamy w ponad 100 branżach komercyjnych. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą kancelarię adwokacką, jesteś lekarzem potrzebującym kampanii dla Twojej prywatnej przychodni, czy też jesteś Prezesem wielkiej korporacji o globalnym zasięgu, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Nasz marketing nie ogranicza się do standardowych działań. Każda kampania marketingowa jest przemyślana, a każda kampania reklamowa czy to w Polsce, czy na świecie, musi przynieść oczekiwany rezultat.

Kampanie za Granicą

Na rynkach zagranicznych tworzymy kampanie marketingowe dla 400 firm z ponad 20 branż. Promowadzimy promocje na całym świecie. Promujemy zarówno hotele w Venice jak i najlepsze Uniwersytety w Los Angeles. Dzięki naszym biurom w Nowym Jorku, Londynie i Los Angels, doskonale znamy mentalność oraz rynek zagraniczny. Do prowadzenia kampanii na rynkach zagranicznych zatrudniamy tylko wtbitnych specjalistó z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu brandu firm o zasięgu miedzynarodowym. Jesteśmy skuteczni bo " Działamy Globalnie Myślimy Lokalnie"

27 krajów 4 kontynenty

Nakatomi LLC obecne jest w 27 krajach na 4 kontynentach. Obsługujemy firmy w 11 językach, zatrudniając 44 fantastycznych pracowników. Powiecie jak to możliwe? Jako wzór firmy, gdzie pracownik jest sam odpowiedzialny za swoje działania, z łatwością możemy wchodzić na nowe rynki. Tworzymy dedykowane rozwiązania marketingowe dla setek firm, dzięki wspaniałemu zespołowi oraz zarządzaniu na podstawie schematu firmy turkusowej doskonale dostosowaliśmy się do rynku Agencji Marketingowych na świecie. Nakatomi® to marka w skład której wchodzi 7 spółek.

Tworzenie stron internetowych

SJak doskonale wiecie, połowa osób związanych z branżą IT tworzy strony internetowe, jedni lepiej inny trochę gorzej. Zatem dlaczego warto zamówić stronę internetową u nas? Otrzymacie gotowe narzędzie do sprzedaży Waszych produktów czy usług. My nie tylko tworzymy strony internetowe, ale robimy to „na gotowo”, czyli do końca od strony po napisanie tekstów aż po ustawienie SEO.

Tworzenie aplikacji mobilnych

Zastanawiasz się, po co mi aplikacja mobilna do mojego programu, oprogramowania, portalu czy serwisu? Ponad połowa osób przeglądających i korzystających z internetu korzysta z telefonów, tabletów, zatem odpowiedź nasuwa się sama. Korzystając z aplikacji mobilnych Twój klient będzie miał ułatwione zadanie w obsłudze strony docelowej.  Stawiając na aplikacje moblne ziększasz prestiż swojej firmy, tworzysz nowe grupy odbiorców.

Tworzenie portali internetowych

Kiedy portal internetowy ma szanse powodzenia i może właścicielowi przynosić określone przychody? Tylko wówczas jak spełnia dwie zasadnicze kwestie. Mianowicie jest unikatowy, niszowy, brak nam konkurencji na rynku lub jest znikoma, a druga kwestia to portal pisany od początku do końca w kodzie, nigdy żadne szablony, scrypty, bo nic to nie daje i nie możemy go dostosować. Piszemy od podstaw, dlatego każfa modyfikacja jest realna. 

Agencja Reklamowa 

Agencja reklamowa Nakatomi to lata doświadczeń w branży reklamowej, zarówno w Polsce jak i na świecie. Od roku 2016 kontynuujemy naszą działalność właśnie pod nazwą Nakatomi. Działamy na rynku reklamowym, tworząc kampanie dla firm na 10 płaszczyznach. Nakatomi do doświadczony zespół pracowników.  Zawsze staramy się zminimalizować środki przeznaczone na kampanię reklamową, poprzez odpowiednio targetowaną grupę odbiorców. 

Agencja Social Media 

Agencja Social Media Nakatomi to część Nakatomi Agencja Reklamowa, należącej do Nakatomi LLC z siedzibą w NYC. Dlaczego stworzyliśmy Agencję Social Media skoro i tak zajmujemy się reklamą dla firm? Agencja Social Media to ekskluzywna forma reklamy dla Twoje marki. Promujemy tylko i wyłącznie firmy i marki całościowo, odpowiadając przed zleceniodawcą za efekty prowadzonej przez Nakatomi kampanii. Jako jedyna agencja w Europie, dajemy klientowi gwarantowanego klienta

Agencja Marketingowa 

Jak wiadomo, budowanie wizerunku to najważniejszy element przyszłości firmy. To, że teraz mamy klientów, nie znaczy, że będziemy mieli ich zawsze. Najważniejsze to Wasz wizerunek, bo nowych klientów możemy zdobyć tylko przez nienaganne opinie. Nakatomi do doświadczony zespół z centralą w Stanach Zjednoczony. Nasząagencję tworzą  wspaniali pracownicy, spełniający Państwa największe oczekiwania. Nakatomi  5 biur, 44 osoby, 60 wyróżnień.

Po co nam Agencja Marketingowa? 

             Zdecydowaną większość w polskiej gospodarce stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa. Wiele z nich nie posiada własnego działu marketingu, bądź zatrudnia pojedyncze osoby, odpowiedzialne za całkowitą promocję firmy. Niekiedy również właściciele próbują zajmować się tym na własną rękę, mając czysto poglądową wiedzę na temat mechanizmów reklamy. Wynika to z braku świadomości co do, siły jaką jest marketing. Przedsiębiorcy nie dostrzegają większego sensu w wydawaniu pieniędzy na rzeczy, które w ich mniemaniu są sprawą drugorzędną. Nie wiedzą jednak, że kapitał włożony w dobrze zrobioną reklamę może zwrócić się kilkukrotnie, a na efekty wcale nie trzeba długo czekać. Trudno jednak bez specjalistycznej wiedzy opracować skuteczną strategię promocji. Dlatego też warto skierować się do eksperta w tej dziedzinie, jakim jest agencja marketingowa w Warszawie. 
       Usługi zewnętrznej firmy są z pewnością tańszym rozwiązaniem niż utrzymywanie wykwalifikowanego pracownika. Inwestując w nie, możemy być również pewni, że budżet przeznaczony na reklamę zostanie odpowiednio rozplanowany. Jest to więc bezpieczne rozwiązanie, pozwalające na owocny rozwój naszej działalności. Kolejną sporną kwestią jest zasadność prowadzenia kampanii przy działalności lokalnej, w obrębie drobnych usług, generującej niskie przychody. Nieprawdą jest, że nowy lokal, nawet na osiedlu, czy w mniejszym mieście, sam się wypromuje. U wielu osób wciąż panuje przekonanie, że produkt bądź usługa wybroni się jakością, a pozyskani klienci już na zawsze pozostaną wierni jednemu miejscu. 
    Nic bardziej mylnego. Za kilka miesięcy, dwie ulice dalej powstanie konkurencyjne miejsce, o którym będą mówić wszyscy. Marketing to nie tylko kolosalne kampanie i skomplikowane strategie. To również drobne akcje promocyjne, które klienci wprost kochają. Dobra agencja marketingowa w Warszawie będzie w stanie opracować plan dostosowany do potrzeb małego biznesu, który pozwoli utrzymać go na fali przez długi czas. Może więc warto podjąć współpracę ze specjalistami?
Agencja Marketingowa Warszawa

   Nie da się ukryć, że marketing odgrywa ważną rolę w budowaniu marki. Od właściwie poprowadzonej promocji zależy to, czy dotrzemy do naszych odbiorców w dostatecznym stopniu. Przekłada się to rzecz jasna na późniejszą sprzedaż oferowanych przez nas dóbr, bądź usług. Właśnie dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na usługi zewnętrznych agencji marketingowych. Ich wybór, w dzisiejszym świecie, stanowi jednak spore wyzwanie. Tego typu firmy mnożą się jak grzyby po deszczu. Wpisując w wyszukiwarce: agencja marketingowa Warszawa, możemy trafić na do złudzenia podobne oferty. Jak zatem mądrze wybrać i zyskać na dobrze zrealizowanym marketingu?

Dlaczego Nakatomi?

        Prowadzenie marketingu wymaga biegłego poruszania się wokół trendów, doskonałej znajomości środowiska social media, kreatywności oraz ciągłego analizowania i planowania. Aby promocja była skuteczna, należy poświęcać jej czas codziennie. Nakatomi to agencja marketingowa w Warszawie, która przeprowadzi kampanię od początku do końca. Działania, jakie podejmujemy to nie tylko realizacja założonego planu. To również elastyczność i szybka reakcja na nowe trendy oraz indywidualne podejście przez cały czas trwania kampanii. Wychodzimy poza schematy. Nasz zespół to pasjonaci marketingu. Specjaliści w swoich dziedzinach. Posiadamy biura w różnych częściach świata, co przekłada się na nasze działania. Prowadzimy kampanie w wielu językach. Poszczególne strategie dostosowujemy do specyficznych wymogów danego rynku. Najważniejsze jest jednak to, że promocja daje mierzalny efekt, ponieważ przekłada się na liczbę pozyskanych klientów. Kompleksowa obsługa i comiesięczne, widoczne rezultaty to nasze główne zalety. Warto zaufać ekspertom i patrzeć na sukces własnej firmy.
Jak wybrać agencję marketingową?

             Konkurencja na rynku jest spora. Dotyczy to również firm działających w obszarze marketingu. Jak zatem nie dać się zwieść pozornie korzystnej ofercie nieudolnie prowadzonej agencji? Przede wszystkim warto sprawdzić, czy firma, która nas zainteresowała jest widoczna w Internecie, czy jej nazwa pojawia się w mediach. Innymi słowy, czy liczy się w branży. Nie trzeba stawiać na największe z nich, ale warto, aby znalezienie informacji o działalności nie stanowiło problemu. 
             
              O tym, czego możemy się spodziewać po danej agencji dużo mówi jej strona internetowa oraz profile w mediach społecznościowych. Nie trzeba być znawcą tematu, by na pierwszy rzut oka stwierdzić, czy firma idzie z duchem czasu i zna bieżące trendy. Dobra agencja marketingowa w Warszawie powinna również móc pochwalić się swoimi realizacjami. Trudno bowiem ocenić jakość świadczonych usług, nie wiedząc czy firma współpracowała z klientami o profilu podobnym do naszego. Warto jest też przyjrzeć się lepiej temu, co wyróżnia daną agencję.

               Nawet, jeśli nie posiada jeszcze wieloletniego stażu na rynku, być może zamieściła w swojej ofercie innowacyjne rozwiązania, które mogą przynieść nam dużo większe korzyści, niż szablonowe podejście, dostępne u konkurencji. Dla wielu osób ważne są również opinie wystawiane agencjom na różnych portalach internetowych. Do tego kryterium lepiej jest podchodzić z dystansem, gdyż wiele, rzekomo wiarygodnych ocen, to nic innego jak nieuczciwe działania konkurencji. Negatywne opinie powinny być znakiem ostrzegawczym jeżeli mają przewagę nad pozostałymi, nie zaś gdy występują sporadycznie. Najlepiej jest umówić się na spotkanie wprowadzające, by przekonać się, czy wybrana agencja jest w stanie zrealizować naszą własną wizję przyszłości firmy.

Marketing a wizerunek firm

        Opracowując strategię marketingową należy pamiętać o rezultacie, jaki zamierzamy osiągnąć. Podniesienie sprzedaży jest efektem finalnym, jednak do utrzymania wyników potrzeba czegoś więcej. Firma musi mieć wypracowany wizerunek, dzięki któremu zwiąże się z klientem na stałe. Z biegiem czasu oczekiwania co do relacji firma – konsument zmieniły się diametralnie. Odbiorcy pragną stałej interakcji. Chcą móc wyrażać swoją opinię i chcą by ta opinia została wysłuchana. Dlatego też dobrze, aby profile społecznościowe były stale monitorowane. 
        Odpowiedź na komentarz, czy bezpośrednią wiadomość daje klientowi poczucie, że jego zdanie jest ważne. Wirtualny konsultant powinien reagować na wszelkie pytania i sugestie. Dialog to podstawa. Warto, by część z tych obowiązków przejęła agencja marketingowa w Warszawie. Trudno jest bowiem spędzać każdą wolną chwilę na sprawdzaniu komentarzy. Nie jest to w końcu jedyne działanie, na jakim należy się skoncentrować. Marki często zachęcają również do tagowania swoich własnych zdjęć w określony sposób i oznaczania firmy w swoich prywatnych postach. Taka forma promocji jest nie tylko bezpłatna, ale i powoduje zbliżenie do grupy odbiorców. Kolejnym, panującym od kilku lat trendem jest personalizacja. 
      Poczucie, że produkt powstaje z myślą o konsumencie prowadzi do utrzymania powstałej więzi. Tego typu działania dotyczą już nie tylko światowych marek. Fala tego trendu dotarła nawet do lokalnych usług, co dawniej wydawało się niewyobrażalne. 
Marketing a strategia rozwoju firmy

          Przygotowując plan dotyczący działalności, należy poświęcić marketingowi sporo miejsca. Standardowo przyjmuje się, że mała firma powinna wydać na promocję około 8% ze sprzedaży netto. Nie są to więc małe pieniądze, dlatego ważne jest odpowiednie ich ulokowanie, aby zysk mógł być pomnażany. Strategię marketingową opracowuje się w ujęciu rocznym, często wraz z zakładanym planem sprzedażowym. Sporządzenie tych ustaleń powinna poprzedzić szczegółowa analiza firmy. Czy dopiero wchodzi na rynek? Jeżeli funkcjonuje od jakiegoś czasu, to jakie działania poprzednio przyniosły efekty? Jakie popełniono błędy? Każdy szczegół jest istotny. 
        Na początku dobrze jest postawić sobie konkretne cele, jakie zamierzamy osiągnąć każdym z poszczególnych działań. Należy także skoncentrować się na wszystkich szczegółach swojego produktu. Warto również zaobserwować dotychczasowe zachowania klientów, ruch na stronie oraz grono odbiorców, do jakiego trafiamy. 
       Od wszystkich tych czynników zależy rozłożenie budżetu oraz kanały, jakimi zamierzamy docierać do konsumenta. 
Ostatnim komponentem jest określenie miejsca oraz zasięgu, w jakim zamierzamy działać. Do wykonania analizy przydają się zaawansowane narzędzia Google, dzięki którym agencja marketingowa w Warszawie jest w stanie sporządzić każdej firmie szczegółowy raport wraz z proponowanymi zmianami. 

Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem