Strategia promocji dla biur podróży

Strategia rozwoju jest najważniejszym elementem, jaki powinieneś mieć na uwadze zarówno przy planowaniu poszczególnych elementów rozwoju, jak i planowaniu budżetu swojej firmy. Przy tworzeniu kampanii promocyjnych dla biur podróży, za wyjściowy i najważniejszy element bierzemy pełne obłożenie wszystkich wycieczek, jakie dane biuro organizuje oraz staramy się nakierować właścicieli biura podróży na właściwą ścieżkę. Oczywiście każde biuro chciałoby sprzedawać wycieczki na cały świat i zarabiać jak najwięcej, jednak takie możliwości mają tylko największe marki. Mniejsze biura powinny skupić się i wyspecjalizować w poszczególnych kierunkach. Wówczas mamy szansę obniżyć koszty promocji oraz koszty wycieczek, przez co stajemy się konkurencyjni na danym rynku, nawet w starciu z gigantami na rynku. Idealnym przykładem takiego rozwiązania jest Grekos.

Rozwój poprzez przemyślane działania 

Jeśli nie zaplanujemy całej strategii rozwoju w sposób idealny, nie ma ona żadnej szansy powodzenia. Na samym początku musimy określić budżet zleceniodawcy oraz jego oczekiwania. Następnie przechodzimy do zaprezentowania naszej strategii rozwoju na 10 płaszczyznach. Jest to unikatowa strategia nawet jak na skalę światową. Po zaakceptowaniu, przez Państwa naszej strategii, przechodzimy już do właściwej formy reklamy, oczywiście pod Państwa nadzorem i zgodnie z zawartą umową. Taką informację może pokazać każdy, tak, to prawda, ale tylko #nakatomi da Wam gwarancję pozyskania określonej liczby klientów. Tak, dokładnie tak, nasza agencja dzięki ogromnemu doświadczeniu już na starcie naszej współpracy, określi jaką ilość Gości będziemy w stanie Państwu zagwarantować. A co jeśli nie wywiążemy się z umowy? Nie zapłacicie Państwo nam za kampanie nic. Tak, to umowa gwarantowana. Takie są tylko w Nakatomi.

Wejście na nowe rynki, w ekspansji siła. 

Kiedy już nasza kampania nabiera tempa, a zyski Państwa firmy są na odpowiednim poziomie, rozpoczynamy kolejny etap rozwoju Państwa firmy. Obieramy następny kierunek, załóżmy, że tym razem będą to Malediwy. Przejmujemy pełną odpowiedzialność za akcję promocyjną, łącznie z wynegocjowaniem najniższych stawek w danym rejonie. Jak to możliwe, posiadamy biura w kilku krajach, mówimy w 23 językach i podróże, a także negocjacje to, to, co wychodzi nam najskuteczniej. Kolejnym etapem jest określenie strategii na lata oraz przejęcia kolejnych rynków, tak aby we właściwy sposób zaplanować długoterminowy rozwój Państwa biura podróży. Pamiętajcie, że tylko rozwój może przynosić satysfakcję i z czasem z małego biura możemy stać się potentatem na rynku biur podróży. Teraz kolej na podbijanie kolejnych krajów. Polska już jest dla nas za mała, a świat ciągle ogromny.

Kampanie AdWords dla biur podróży.

Każde biuro podróży nie raz już cierpiało przez kwoty wydane na reklamy w AdWords, czy my to zmienimy? Tak! AdWords może być tylko uzupełnieniem właściwej kampanii promocyjnej, ale na pewno nie jej motorem napędowym. Dlaczego? Bo jest za drogie i nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Współpracując z nami, zoptymalizujemy Państwa kampanie, ale będziemy unikać trudnych fraz jak np. „wycieczki do Grecji”, oczywiście, jeśli biuro ma setki tysięcy na reklamy, to wówczas sprawa wygląda inaczej, ale w większości biur podróży skupiamy się na szczegółowych frazach jak na przykład „polecane wycieczki na Bali” - to fraza niszowa, dość tania a przy tym wcale nie gorsza od głównych fraz. Dlaczego? Wytłumaczymy Państwu na spotkaniu. Przedstawimy też naszą ofertę „Wycieczka za 100 złotych”, dowiecie się Państwo, jak przy takim budżecie na AdWords, sprzedamy waszą wycieczkę.

Pozycjonowanie stron biur podróży

Pozycjonowanie to podstawa każdego biznesu, umiejscowionego w Internecie. To jak najbardziej właściwa i skuteczna droga promocji Państwa biura podróży. Tylko dlaczego macie wybrać naszą agencję, jeśli są ich setki? Powodów jest wiele, ale główny to gwarancja pozycji. Gwarantujemy Państwu osiągnięcie danej pozycji po określonym czasie. W przypadku niewywiązania się z naszej umowy, w całości zwracamy koszty pozycjonowania poniesione za daną frazę. Zapytacie-jak to możliwe? Pozycjonowanie to sztuka, a my tę sztukę opanowaliśmy do perfekcji dlaczego? Pozycjonujemy długim ogonem, nawet jeśli zlecacie Państwo nam pozycjonowanie 4-10 fraz to my i tak pozycjonujemy 30-50 fraz. Takie pozycjonowanie daje ogromne możliwości. Raz, że zwiększa wasz zasięg w sieci, dwa, że frazy łatwiejsze pchają do przodu frazę trudną i tak jest zawsze. Oczywiście dla Państwa wygody mamy również opcje pozycjonowania z płatnością za efekt.

Social Media dla biur podróży.

Social Media to nie tylko Facebook. Najważniejsze hasło, jakie przyświeca, a raczej powinno przyświecać osobom zarządzającym biurami podróży. Społeczeństwo jest coraz bardziej świadome tego, co chce, gdzie chce jechać i z kim. Są portale jak Google +, Twitter, Pinterest, INK czy Linkedin, gdzie każde szanujące się biuro podróży powinno prowadzić swoją politykę reklamową. W dodatku dodajmy, że jest to zupełnie darmowa niczym nieograniczona forma reklamy. Nikt na Google plus nie blokuje normalnych postów, żeby wyciągnąć z nas pieniądze. Twitter to ogromne narzędzie, gdzie ładnie możemy nasze oferty zaprezentować poprzez ciekawe fotki tak jak i na Pintereście. Linkedin to znów niesamowite narzędzie, jeśli chcemy z naszymi wycieczkami docierać do bardziej zamożnych klientów. Dobrze stargetowana reklama na Linkedin potrafi dać więcej niż 100 reklam na FB :) Niestety, taka prawda, Facebook już coraz słabiej nas pokazuje.
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem