Kampanie dla firm za granicą

                          Skutecznie wypromujemy Twój biznes na całym świecie. Prowadzimy ponad 2000
                           kampanii marketingowych dla firm w 27 krajach. 

Kampanie w USA

Nakatomi to Agencja Reklamowa obsługująca swoim zasięgiem prawie wszystkie kontynenty. Działamy zarówno w Polsce jak i Stanach Zjednoczonych. Dzięki temu, że nasze główne biuro znajduję się w NYC, jesteśmy w stanie wypromować każdą firmę na rynkach amerykańskich. Na chwilę obecną promujemy 37 firm w 7 stanach.

Kampanie w Kanadzie

Posiadamy przedstawicieli w 4 największych miastach Kanady. Nasza Agencja Reklamowa wypromuje Wasz biznes w Kanadzie. Nie istotne czy już tu jesteście, mieszkacie, żyjecie, czy też zamierzacie dopiero rozpoczać podbijanie rynku kanadyjskiego. Promujemy 16 firm w Kanadzie, w 4 największych miastach.

Kampanie w Australii

Biuro w Sydney daje nam ogromne możliwości, zarówno w promowaniu firm jak i tworzeniu kampanii reklamowych dla marki czy produktu. Zatrudniamy tylko wykwalifikowanych pracowników, a obecni jesteśmy w Sydney, Melbourne, Brisbane. Promujemy zarówno polskie firmy, jak i rodzime firmy autralijskie. A nawet firmy z Kenii czy ZEA na tutejszym rynku.

Kampanie w Chinach

Może i racje ma ten kto sądzi, że Chiny to inny świat, a nie miejsce dla polskich firm, ale Chiny to niesamowity rynek na zakup towarów po najniższych cenach. Interesuje Cię sprowadzanie towaru z Chin? Nasze biuro w Szanghaju pomoże zarówno w znalezieniu kontrahentów, doborze towaru, formalnościach celnych i podatkowych. Z nami będziesz bezpieczny ne trudnym, chińskim rynku.

Kampanie w Japonii

Dlaczego nasz przedsiębiorca miałby cokolwiek chcieć robić w Japonii i po co? Ogromnie chłonny rynek, ceny wyższe czterokrotnie niż w Polsce, brak zwykłych polskich towarów. Eksportując chociażby ogórki kiszone, możecie stać na rynku japońskim rozpoznawalną marką. Załatwiamy wszelkie formalności celne, urzędowe, koncesyjne.  

Kampanie w Hiszpanii

Co kochają Hiszpanie? Polskie dziewczyny, polskie piwo i polską żywność. Co możemy im dać? Wszystko, oczywiście dziewczyn nie oddamy. Rynek Hiszpański choć do bardzo zamożnych nie należy, dobra luksusowe jak drogi alkohol czy wyroby jubilerskie, rozchodzą się tam jak ciepłe bułeczki. Może nie zrobimy w Polsce drugiej Barcelony, ale ....
 

       Dedykowane rozwiązania dla firm

                                                                             Zbudujemy markę Twojej fimry na dowolnym rynku.

Kampanie w Rosji

Z pewnością sąsiadów zza wschodniej granicy nie kochacie, ale kochacie pieniądze rosyjskich oligarchów. To w Rosji żyje najwięcej milionerów, to Moskwa jest miastem gdzie znajduje się najwięcej luksusowych sklepów. Może sąsiad to nie odbiorca naszych jabłek, ale już zegarków, z pewnością. Drogi towar wysyłamy do Rosji, czym towar bardziej luksusowy, tym większa szansa, że właśnie w Rosji znajdzie odbiocę. 

Kampanie we Francji

Duży rynek, zamożny kraj, inna kultura. Francuzi kochają jedzenie, lubią wino, i piękne panie. To tak po krótce o Francuzach. Z powodzeniem we Francji promujemy ponad 40 firm, zarówno z Polski, Anglii jak i Japonii. Francja to kraj otwarty, nie trudno znaleźć dobrego odbiorcę. Francuz jest uczciwy i przyjazny i co najważniejsze - wypłacalny.

Kampanie w Niemczech

Niemcy to jak wiadomo, jedna z największych gospodarek światowych oraz jeden z krajów, w którym przeciętnemu Mullerowi żyje się najlepiej. Ponadto to nasz zachodni sąsiad, a zatem bardzo bliski rynek zbytu. Co eksportować na Niemcy? Wszystko! Dlaczego? Ogromny potencjał nabywczy oraz stabilność gospodarki pozwala obywatelowi Niemiec wydawać duże kwoty na konsumpcję....

Kampanie we Włoszech

Jedzenie, polskie jedzenie wysyłajcie do Włoch. Jak wiecie, kochają Włosi nasze piękne blondynki, ale jeszcze bardziej jedzenie. We włoskich sklepach można znaleźć polską wedlinę czy alkohol, jednak rynek wchłania żywność jak żaden inny. Na chwilę obecną, na terenie Włoch promujemy 14 polskich firm, w tym 3 ogromne spóki akcyjne. Wszystkie firmy w branży spożywczej, z coraz większymi obrotami.

Kampanie w Szwecji

Wysokie ceny produktów i zapotrzebowanie na produkty, przyciąga każdego roku na rynek szwedzki, tysiące nowych firm, z krajów europejskich i nie tylko. Tylko nasza agencja na tę chwilę promuje na rynku szwedzkim 42 firm, w tym 12 sklepów internetowych, które upodobały sobie ten rynek. Prawo przyjazne przedsiębiorcy to kolejny etap gospodarki rządu Szwecji, który w porównaiu do naszego, już dawno zrozumiał, że to ulgi napedzają kraj. 

Kampanie w Norwegii

Norwegia pomimo małej liczby mieszkańców to ulubiony kraj do promocji firm w naszej agencji. Ceny w Norwegii są pięcio/sześciokrotnie wyższe niż w Polsce, w branży internetowej nawet dziesięciokrotnie. Rynek, jak na kraj europejski o takim potencjale, jest całkowicie pusty. Tutaj rodzi się szansa dla polskich firm, jednk nie warto czekać, bo z przytupem wchodzą tam firmy łotewskie czy estońskie.
 

    Otwórz się na nowe rynki

         Myślicie, że wypromowanie nowej firmy za granicą jest trudne i drogie? 
          Nic bardziej mylnego. Cżesto to właśnie w Polsce, nawet dobry produkt 
          ciężej sprzedać, niż na zachodzie Europy czy w Stanach Zjednoczonych.

Kampanie w Europie

           Kampanie w Europie różnią się całkowicie od kampanii promocyjnych na rynek polski. Diametralną różnicę stanowią wymagania, jakie społeczeństwo w krajach zamożniejszych stawia przed danym produktem czy usługą. Rozpoczynając współpracę z firmą, która zamierza wejść na dany rynek, musimy najpierw zrobić rekonesans konkurencji i przekonać się, czy nasze produkty lub usługi będą konkurencyjne na danym rynku. W naszej agencji marketingowej, badania rynku -oczywiście dla przyszłych klientów - przeprowadzamy całkowicie bezpłatnie. Analizujemy rynek na 3 płaszczyznach: - zapotrzebowanie na produkt - konkurencja - koszty produkcji/zysk. Jeśli analiza wypada pozytywnie, wówczas dopiero przedstawiamy klientowi strategię marketingową, oczywiście dostosowaną do budżetu, jakim na daną chwilę dysponuje klient. 

     Kampanie marketingowe zarówno na Niemcy, Anglię, jak i inne kraje europejskie, mogą przynieść 5-10 wyższe zyski dla firm, które wejdą na tamtejsze rynki, niż promocja produktów na Polskę. Dla przykładu: koszt wyprodukowania drzwi, jakie można kupić w jednym z dużych marketów w Polsce to 270 złotych brutto, te same drzwi w Norwegii sprzedawane są po 2500 koron, czyli jakieś 1200 złotych. Nawet doliczając koszty transportu, cło i podatki zysk firmy działającej na tamtejszym rynku jest o 300% większy niż w Polsce. Jak to możliwe? Różnica w cenach i coraz przychylniejsze spojrzenie bogatych obywateli Unii Europejskiej na jakość naszych produktów. Ekspansja na obce rynki to nie milionowe kampanie, wbrew przekonaniu osób niemających styczności z rynkami zagranicznymi, nie są to wcale koszty, z którymi nie mogłyby sobie poradzić firmy działające na rynku polskim. 

Kampanie w Stanach Zjednoczonych

       Pisząc kampanie na świecie, mamy głównie na myśli Stany Zjednoczone, dlaczego? Powodów jest wiele, poczynając od najbardziej rozwiniętej gospodarki świata, a kończąc na ogromnej sile nabywczej amerykanów. Sytuacja w tworzeniu i zarządzaniu strategią marketingową jest tutaj taka sama jak w Europie, ale wymagania konsumentów znacznie wyższe. Bardzo ważnym elementem, jeśli nie najważniejszym, w kampaniach na USA jest moc internetu i Social Media. Nigdzie indziej jak tylko w USA, całe społeczeństwo jest tak mocno zaangażowane w działalność w sieci. To właśnie w Stanach Zjednoczonych powiedzenie "nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz", nabiera realnego wymiaru. Kolejnym ważnym elementem jest zaufanie. Amerykanin, żeby robił z tobą interesy, musi Ci w pełni zaufać. To u nich właśnie popełnia się najwięcej przestępstw gospodarczych, dlatego badanie firmy przez korporacje amerykańskie jest bardzo wnikliwe. 
     W walce o klienta liczą się zarówno małe firmy, jak i wielkie korporacje, jednak zbudowanie odpowiedniej marki - czy to przez katalogi firm, marketing szeptany, czy przez certyfikaty nadawane firmą w USA. Stany to nie Polska i tutaj certyfikatów wartościowych nie kupicie Państwo w żaden sposób. U nas nawet wydawać się może, że certyfikat rzetelnej firmy i inne można kupić za kilkaset złotych, a Ameryce się tego nie zrobi, dlatego budowanie wizerunku jest tak ważne. Jako agencja Nakatomi posiadamy biuro na Manhattanie, co daje nam ogromne pole manewru i już na starcie współpracując z nami, macie Państwo dostęp do tysięcy znanych marek mieszczących się czy to przy Madison Avenu, gdzie mamy biuro, czy też na całej wyspie. Manhattan, jak i cały Nowy Jork, to najlepsze miejsce do robienia interesów. Według nas, to tutaj można zdobyć inwestora, to tutaj ulicami przechadzają się szefowie największych firm na świecie, to tutaj niejednokrotnie interesy same do Was przyjdą,wystarczy siedzieć na lunchu w dobrej restauracji.  
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem