Pozycjonowanie stron w Danii

Nie od dziś wiadomo, że Dania uznawana jest za najlepszy kraj dla biznesu. Od lat prowadzi w prestiżowych rankingach, podobnie z resztą jak położone w pobliżu Norwegia, Finlandia i Szwecja. 

Pozycjonowanie w Danii

Nie od dziś wiadomo, że Dania uznawana jest za najlepszy kraj dla biznesu. Od lat prowadzi w prestiżowych rankingach, podobnie z resztą jak położone w pobliżu Norwegia, Finlandia i Szwecja. Trudno się dziwić sukcesowi Danii, ponieważ przyjęty tam model „flexicurity”, innowacyjne technologie oraz system podatkowy sprawiają, że miejsce to jest niesamowicie atrakcyjne dla przedsiębiorców. Tamtejszy rząd zachęca zagranicznych inwestorów do działalności w określonych regionach i branżach. Aby w pełni wykorzystać potencjał rynku i skutecznie się na nim wybić, należy skutecznie promować swój biznes w Internecie. Dopiero wysoki wynik na liście google.dk zapewni nam odpowiedni zasięg wśród odbiorców. Na czym powinno opierać się pozycjonowanie w Danii?

Potęga Internetu w Danii

Społeczeństwo duńskie należy do najbardziej zaawansowanych cyfrowo. Według danych z 2017 roku, aż 90% mieszkańców Danii to użytkownicy Internetu. Zakupy w e-sklepach robi 59% Duńczyków. W dodatku trzy czwarte użytkowników przegląda witryny z urządzeń mobilnych. Wnioski nasuwają się same. Przeciętnemu odbiory zależy na jak najłatwiejszym odnalezieniu oczekiwanej treści. Tempo wyszukiwania i wygoda przeglądania są kluczowe dla pozyskania współczesnego klienta. Trudno jest wyróżnić się na tle sporej konkurencji, a nawet najlepiej skonstruowana strona nie zastąpi porządnego zaplecza pozycjonerskiego. Dlatego właśnie warto poświęcić czas na pozycjonowanie w Danii. To podstawowe działanie dla każdego, kto poważnie myśli o swoim biznesie. 

Domena krajowa w Danii

Podobnie jak w każdym innym kraju, pierwszą rzeczą, o jaką musimy zadbać na etapie wypuszczania strony internetowej, jest domena .dk. Ten zabieg w znacznym stopniu ułatwi indeksowanie strony przez duńską wersję Google. O ile nie planujemy kampanii na skalę międzynarodową, nie ma potrzeby stosować powszechnego .com. 
Warto korzystać z tego, co daje nam rynek lokalny. Zakup domeny nie jest w żaden sposób ograniczony. Nie ma wymogu co do rejestracji działalności gospodarczej na terenie Danii. Można więc śmiało wykupić to rozszerzenie, bez konieczności spełniania warunków formalnych. Tym bardziej warto o to zadbać. 

Optymalizacja treści ...

Dania to mały i uporządkowany kraj. Ojczyzna Andersena i klocków Lego skupia w sobie społeczeństwo inteligentne i bezpretensjonalne. Ułatwianie sobie życia poprzez brak zbędnej biurokracji, wzajemną serdeczność i poczucie wspólnoty jest charakterystyczne dla Duńczyków.

Optymalizacja treści 

Dania to mały i uporządkowany kraj. Ojczyzna Andersena i klocków Lego skupia w sobie społeczeństwo inteligentne i bezpretensjonalne. Ułatwianie sobie życia poprzez brak zbędnej biurokracji, wzajemną serdeczność i poczucie wspólnoty jest charakterystyczne dla Duńczyków. Umiłowanie dla prostoty odnosi się również do preferencji przeciętnego użytkownika Internetu. Krótkie, jasno sformułowane hasła bardziej przemawiają do internauty niż pełne zdania. Podobnie jest w przypadku witryn internetowych które powinny być jak najprostsze i przejrzyste. Zbyt duża ilość tekstu będzie działała w tym przypadku zniechęcająco. Estetyczny wygląd i łatwy dostęp do potrzebnych danych zwiększą liczbę wejść na stronę, a to ma spory wpływ na utrzymanie pozycji. 

Skuteczny link building

Problemem wielu firm są chaotyczne zachowania, oparte na poglądowej wiedzy. Tymczasem wszystkie działania związane z pozycjonowaniem powinny być spójne. Dlatego też linkowanie powinno odbywać się na stronach z domeną .dk . Google wówczas łatwiej poradzi sobie z poprawnym indeksowaniem. Regularne wpisy na stronach duńskich można również uzupełniać o wartościowe linki z końcówką .com lub .edu . Takie połączenie z pewnością usprawni pozycjonowanie w Danii. Pamiętajmy również o tym, by tematyka, w jakiej piszemy była w miarę możliwości zgodna z tym, co zamierzamy wypromować. Nie jest to kluczowy, ale wciąż warty uwagi element, na który niektórzy wciąż nie zwracają uwagi. Jeśli jednak zależy nam na jak najlepszych efektach kampanii, powinniśmy ją prowadzić profesjonalnie.

Katalogowanie w Danii

W przeciwieństwie do Polski, w Danii katalogi firm i stron nie powstają jak grzyby po deszczu. Ma to swoje plusy i minusy. Owszem, jest trudniej o dobrą listę katalogów, zwłaszcza tych bezpłatnych. Są one jednak dzięki temu dużo mocniejsze. Wysoki page rank pozwoli na skuteczne podniesienie pozycji. Co więcej, za pomocą katalogów docieramy również do kolejnych odbiorców, ponieważ użytkownicy za ich pomocą poszukują informacji o firmach. Wolne od spamu strony pozwalają na łatwy dostęp do naszych danych firmowych. Dobrze jest więc znaleźć chwilę na dodanie kilku wartościowych wpisów, zawierających unikalną treść. Warto pomyśleć o inwestycji w granicach 1000-2000 koron, da nam to 10 dobrej jakości katalogów, które na starcie, podniosą nasze główne frazy w wyszukiwarce.  

Pozycjonowanie za pomocą Social Media

Co najmniej 60 % duńskich internautów aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Posiadacze kont na największych portalach są niezwykle podatni na marketing internetowy.

Pozycjonowanie za pomocą Social Media

Co najmniej 60 % duńskich internautów aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Posiadacze kont na największych portalach są niezwykle podatni na marketing internetowy. Zoptymalizowana reklama na Facebooku czy Instagramie, dostosowana do preferencji naszych odbiorców sprawi, że wiele osób kliknie w link przekierowujący na naszą stronę. Odpowiednie targetowanie to podstawa. Dzięki temu dotrą do nas użytkownicy realnie zainteresowani przedmiotem naszej oferty. Social media to jednak nie tylko ciekawe treści reklamowe. To również doskonałe pole dla link buildingu. Istnieje mnóstwo popularnych portali, na których z łatwością można umieszczać adres www. Skuteczność kampanii zależy tu w dużej mierze od częstotliwości naszych działań. Warto więc podtrzymywać relacje z odbiorcami poprzez częste publikacje. 

Pozycjonowanie + AdWords w Danii

Pozycjonowanie osiąga najlepsze rezultaty w momencie, gdy idzie w parze z reklamą Google. Jeżeli strona pojawia się zarówno na liście promowanej, jak i wynikach organicznych, ma dużo większe szanse na zainteresowanie użytkownika. Oba działania muszą być zatem realizowane dla podniesienia efektywności kampanii. W przypadku Danii AdWords ma sporą skuteczność. Należy jednak pamiętać o tym, że każdy kraj posiada inne regulacje dotyczące dozwolonych treści reklamowych. Czasem to, co jest dozwolone w Polsce może być zakazane w Danii i odwrotnie. Przykładowo, Dania jest jednym z nielicznych krajów, w których zezwala się na promocję aptek internetowych oraz leków na receptę. Tymczasem zabrania promowania innych rzeczy, o czym warto się dowiedzieć przed rozpoczęciem promocji. 

Dlaczego Nakatomi?

Nakatomi to jedyna agencja w Polsce, prowadząca kampanie w aż 27 krajach. Pozycjonowanie na rynkach zagranicznych to dla nas codzienność. Posiadamy oddziały kilku krajach, co czyni z nas ekspertów w swojej dziedzinie . Współpracujemy z wieloma tłumaczami, dbającymi o doskonałą jakość zamieszczanej przez nas treści. Doświadczenie i profesjonalizm naszych pracowników przekłada się na satysfakcję naszych klientów. Efekty naszych kampanii widoczne są gołym okiem. Wypromujemy Twój biznes na każdym rynku. Zaufaj specjalistom. Współpracując z naszą agencją, nie zajmują cię sprawy związane z marketingiem czy sprzedażą produktów. Zajmujemy się kompleksowo wszelkimi działaniami począwszy od rejestracji działalności na rynku duńskim, poprzez PR, a kończać na zdobyciu odpowiedniej liczby odbiorców Twoich produktów  

Pozycjonowanie stron w Danii

Zastanawiasz się, dlaczego wybrać Nakatomi, przy prowadzeniu działań marketingowych w Danii. Jesteśmy agencją 360, oznacza to, że kompleksowo zajmujemy się firmami, z którymi współpracujemy. Tworzymy unikatowe rozwiązania na 32 rynkach na świecie.

Skontaktuj się z nami - mówimy w 11 językach
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem