Pozycjonowanie stron w Hiszpanii

Hiszpania jest jednym z większych krajów Europy. Nic, więc dziwnego, że jest on atrakcyjnym rynkiem dla polskich przedsiębiorców. Zgodnie ze statystykami obecnie zamieszkuje go ponad 38 milionów internautów. To wystarczający argument, aby chcieć dotrzeć do potencjalnych odbiorców właśnie tą drogą. 

Od czego zacząć? 
 Rejestracja domeny

Chcąc wprowadzić nasze usługi lub produkty na rynek hiszpański, należy zacząć od zarejestrowania domeny. W tym przypadku będzie ona miała końcówkę .es. Dzięki temu nie tylko znacząco ułatwimy pracę wyszukiwarce i zwiększymy swoje szanse na znalezienie naszej strony przez tamtejszych użytkowników internetu, ale będzie miało to również wpływ na zwiększenie zaufania odbiorców w stosunku do naszej firmy. Naturalną koleją rzeczy jest rozeznanie, a więc sprawdzenie jak wielką mamy konkurencję wśród lokalnych przedsiębiorców. Sprawdzamy ich pozycje w wyszukiwarce, dzięki czemu jesteśmy świadomi tego, z czym musimy się zmierzyć. Odpowiednie przygotowanie budżetu, a także opracowanie słów kluczowych, da nam możliwość stania się silną konkurencją dla obecnych już na rynku firm. Stawiając swoje pierwsze kroki na rynku zagranicznym mamy do wyboru dwa rozwiązania. Możemy zmodyfikować już istniejącą stronę internetową lub zdecydować się na zbudowanie nowej. W obu przypadkach musimy mieć na uwadze prawa rynku, jakie rządzą w danym kraju. Należy zatem pamiętać, że każdy element naszej strony musi być ze spójny i dobrze przemyślany. 

Media społecznościowe i wyszukiwarka w Hiszpanii

Obecnie coraz większa ilość użytkowników decyduje się na robienie zakupów online. Chętnie spędzają także czas na korzystaniu z mediów społecznościowych. Ważne, więc aby decydując się na pozyskiwanie klientów z Hiszpanii, nie zapominać o tej formie dotarcia do nich. Jak się okazuje, Hiszpanie nawet chętniej niż Niemcy, czy Chińczycy, korzystają z Social Media. 
Poza Facebookiem i Twitterem, korzystają również z Tuenti, a więc platformy społecznościowej będącej odpowiednikiem Facebooka. Jest ona dostępna w języku angielskim, katalońskim, baskijskim i kastylijskim. 
 Chcąc wkroczyć na rynek hiszpański ze swoim produktem nie możemy, więc zapomnieć o portalu, który w tym kraju odgrywa niemałe znaczenie. Jeśli chodzi o wyszukiwarki, to Hiszpanie najchętniej, bo aż w ponad 95% korzystają z Google. Niewielką popularnością cieszą się jeszcze Bing i Yahoo. Oczywiście dla pozycjonera liczy się efekt jego działań, dlatego warto, aby skorzystał z wyszukiwarki Terra, dzięki której można trafić do użytkowników korzystających z lokalnych przeglądarek.  

Baza linków i optymalizcja witryny

Zaczynając swoją przygodę z pozycjonowaniem w Hiszpanii warto zdecydować się na skorzystanie z otwartego katalogu stron DMOZ. Jest to o tyle pomocne, że dzięki niemu możemy w łatwy sposób znaleźć strony tematycznie powiązane z naszą ofertą. Warto jest korzystać również z innych bezpłatnych katalogów, takich jak linkadoo.es. Ważne, aby nasze wpisy trafiały na wartościowe strony, które mają rzeczywisty wpływ na pozycjonowanie. Ręczne dodawanie wpisów jest, więc o wiele bardziej wartościowe od programów (Adderów), które robią to automatycznie. Dobrze jest dodawać wpisy do katalogów dużych serwisów, moderowanych i niekiedy płatnych. 
Jeśli chcemy dotrzeć do potencjalnych odbiorców musimy położyć ogromny nacisk na content marketing. Zawartość naszej strony musi być niezwykle doprecyzowana, a treści wysokiej jakości. Dobór słów kluczowych musi być w pełni przemyślany i nie przesadzony, ponieważ w przeciwnym wypadku algorytmy mogą uznać go za merytorycznie bezwartościowy. Słowa kluczowe muszą być odpowiednio dopasowane zarówno w tytułach, adresie url, nagłówkach, mapach strony, znacznikach, opisach meta itp. Liczy się tu każdy najdrobniejszy szczegół, zatem wszystkie te opisy muszą zostać potraktowane przez nas indywidualnie. 

Pozycjonowanie stron w Hiszpanii

Wzrost konwersji jest czynnikiem stanowiącym o tym, że pozycjonowanie naszej strony przebiega pomyślnie. Cechą charakterystyczną świadczącą o wzroście jest wzrost pozycji użytych przez nas fraz kluczowych oraz zoptymalizowanych słów kluczowych w serwisie. 
Pozycjonowanie w Hiszpanii

       Hiszpania jest jednym z większych krajów Europy. Nic, więc dziwnego, że jest on atrakcyjnym rynkiem dla polskich przedsiębiorców. Zgodnie ze statystykami obecnie zamieszkuje go ponad 38 milionów internautów. To wystarczający argument, aby chcieć dotrzeć do potencjalnych odbiorców właśnie tą drogą. Niezwykle ważne jest to, aby przy pozycjonowaniu uwzględnić kwestie językowe. Różnorodność odmian języka ma tu niemałe znaczenie. W Hiszpanii używa się bowiem czterech głównych odmian języka, a więc kastylijskiego, katalońskiego, galicyjskiego i baskijskiego. Każda z nich różni się od siebie i posiada niezwykle silną identyfikację lokalną. 
Klient gwarantowany w Hiszpanii
  
         Wzrost konwersji jest czynnikiem stanowiącym o tym, że pozycjonowanie naszej strony przebiega pomyślnie. Cechą charakterystyczną świadczącą o wzroście jest wzrost pozycji użytych przez nas fraz kluczowych oraz zoptymalizowanych słów kluczowych w serwisie. Powinno iść to w parze ze wzrostem liczby wyświetleń w wyszukiwarce, no i oczywiście ze zwiększonym zainteresowaniem naszym produktem bądź usługą. Jeśli mamy do czynienia ze wzrostem konwersji, znaczy to zatem, że w sposób właściwy podeszliśmy do kwestii pozycjonowania. Tym samym naszym klientom, możemy dać gwarancję p[ozyskania określonej liczby klientów, przy określonych kosztach kampanii. 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem