Pozycjonowanie stron w                                 Stanach Zjednoczonych

                                                                    Pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych nie różni                                                                      się zbytnio od pozycjonowania w Polsce, poza jednym, ale                                                                      jakże ważny elementem, konkurencją. 

Pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych

Pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych nie różni się zbytnio od pozycjonowania w Polsce, poza jednym, ale jakże ważny elementem, konkurencją. To rynek amerykański jest najbardziej chłonnym rynkiem na sprzedaż internetową, to właśnie na rynku w Stanach Zjednoczonych istnieje najwięcej aktywnych stron internetowych. Rynek amerykański jak każdy doskonale wie, to ogromny potencjał, niezależnie od dziedziny, rodzaju usług, nie ma drugiego tak chłonnego rynku. Może dorównują mu Chiny, ale jest to inny rodzaj wzrostu gospodarczego i w końcu bańka pęknie jak w każdym inny państwie. Rynek amerykański to stabilność, ogromny kraj i największy na świecie rynek w sprzedaży produktów przez internet. Niezależnie od tego, jaką prowadzicie firmę, czym się zajmujecie oraz jakie czynności wykonujecie, musicie się reklamować. Form reklamy mamy setki, w zależności od branży, rodzaju sprzedawanej usługi w niektórych przypadkach do klienta docieramy poprzez Social Media w innym przypadku marketing szeptany, czy mailing. Pozycjonowanie natomiast jest kluczowym elementem zawsze. To dzięki pozycjonowaniu wasza strona będzie często odwiedzana przez odbiorców, to pozycjonowanie pozwoli Wam zaistnieć na rynku amerykańskim w TOP 10. To właśnie pozycjonowanie stron internetowych, jeśli jest robione dobrze, jest najtańszą formą reklamy, która dociera do milionów zainteresowanych odbiorców. 

Pozycjonowanie stron w USA - domena

Zapewne kojarzą Wam się Stany Zjednoczone z domeną com. Można byłoby powiedzieć, no oczywiście, ale wcale to tak oczywiste nie jest. Domena krajowa w Stanach Zjednoczonych to.us, zatem wybór odpowiedniej domeny to pierwszy krok w kierunku właściwego pozycjonowania. Kiedy natomiast wybrać domeną.com? To domena globalna zatem wybieramy ją, jak chcemy pozycjonować się „na ogólnie” bez wyboru języka, na przykład zależy nam na sprzedaży na całym świecie naszych świeczek. Wówczas wybieramy domeny globalne, czyli.com. W przypadku wejścia ba rynek amerykański wybór jest oczywisty i wybieramy domenę krajową.us, nie należy słuchać pseudo programistów, bo globalne domeny trudniej pozycjonować niż domeny krajowe. Domyślamy się, że nie po to wchodzicie na rynek amerykański, żeby być na nim rok, zatem kupujemy domenę u dostawcy, który daje nam najniższą cenę na przykład w stosunku 10-letnim. Tak jak i w Polsce, tak w Stanach zjednoczonych mamy dziesiątki dostawców domen i hostingów. Przed zakupem porównajcie oferty, z reguły te z pierwszym rokiem gratis lub za złotówkę wychodzą najdrożej. Tak samo ma się sprawa z hostingiem, wybierajcie hosting u dostawcy najtańszego w rozliczeniu 10-letnim. To dość ważne, bo przy domenie i hostingu różnice to nawet z 500 PLN. 

Pozycjonowanie stron w USA - optymalizacja

Odnośnie do optymalizacji strony internetowych, dokładnie na każdym rynku napisano już prawie wszystko. Jak optymalizujemy stronę internetową pod wyszukiwanie w Stanach Zjednoczonych? Tutaj nie ma wielkich różnic, standardowo ustawiamy SEO, tytuł strony, meta, description, niczym się nie różni to od działań w większości krajów. Sekret tkwi zawsze w szczegółach i gdzie byśmy strony nie optymalizowali, to wszystko musi być zrobione idealnie. Największym błędem, jaki robią klienci, którzy na własną rękę starają się stronę pozycjonować to skopiowanie tekstów z innych stron internetowych. To już szczał w kolano, bo Google szybko wyłapuję duplikat treści i pomimo zdjęcia duplikatu w algorytmach już zawsze są zapisane informację o tym, że treści były kopiowane. Mieliśmy już przypadki klientów, gdzie reagując szybko i tak nie udało nam, po zdjęciu duplikatu doprowadzić strony do powrotu na kluczowe pozycje. Z optymalizacją jak z dzieckiem, jeśli zrobicie ją dobrze, to stronę będzie łatwo pozycjonować. Jeśli natomiast zawalicie sprawę lub ją pokpicie, to nie ma siły, żeby frazy weszły na wysokie pozycje. Podobnie jak z domeną, opisanąwcześniej tak samo ma się sprawa z hostingiem, wybierajcie hosting u dostawcy najtańszego w rozliczeniu 10-letnim. To dość ważne, bo przy domenie i hostingu różnice to nawet z 500 PLN.

                                

                                 Pozycjonowanie w USA                                    linkowanie

                                                                    Jak doskonale wiecie, o tym, czy pozycjonowanie jest                                                                                 skuteczne, decyduję ponad 200 elementów. Nie ma                                                                                   magika na świecie, który zoptymalizowałby je wszystkie                                                                           przy pozycjonowaniu strony internetowej





Linowanie do domen w USA 

      Jak doskonale wiecie, o tym, czy pozycjonowanie jest skuteczne, decyduję ponad 200 elementów. Nie ma magika na świecie, który zoptymalizowałby je wszystkie przy pozycjonowaniu strony internetowej. Elementy są ważne i ważniejsze, do najbardziej istotnych według nas należy odpowiednie linkowanie, czyli wprowadzacie linków prowadzących do naszej strony www, ze stron trzecich. Wydawać by się mogło, że sprawa jest prosta i każdy będzie umieć to zrobić. Nic bardziej mylnego. Pozycjonując stronę www na Stany Zjednoczone, jesteśmy zmuszeni do wprowadzania linków na domeny us oraz com. Żadne tam „wartościowe” domeny polskie typu WP czy Onet nic nie dadzą. Szukamy sprawdzony domen i naprawdę lepszy jeden dobry link niż 100 słabych. 

      Absolutnie nie chodzi w pozycjonowaniu o ilość. Kluczowa jest wartość strony oraz typ linku, częstotliwość, naturalne wpisy (nigdy automaty z allegro). Nasza propozycja spróbujcie 10 linków dziennie z domen z PR od 5 do 9, nie powtarzajcie domen, piszcie dofollow, korzystajcie też z domen edu, mają kosmiczną wartość, a po pół roku nie ma siły, wasza strona będzie w TOP 10. Kolejnych kilka rad. Unikajcie katalogów, to było jeszcze dobre 3 lata temu, teraz Google ma gdzieś, za przeproszeniem linki z katalogów, uznając je za mało wartościowe.
Dofollow, nofollow a może edu. 

Skupcie się na byciu człowiekiem, co to znaczy, jak człowiek to znaczy na forach, pod blogami na FB itp… jak człowiek to znaczy z błędem lub czasem coś źle napiszcie, jak człowiek to znaczy zapomnijcie o domenie, wystarczy czasem treść, a osoby same z tego postu wejdą na waszą stronę. Będziecie systematyczni jak dobry uczeń w szkole lub biegacz na treningu. Nie można sobie odpuszczać.

       Jeśli maturzysta nie uczy się, to ląduję w prywatnej szkole, bez perspektyw wybierając marketing. Tak samo z Wami nie ma linków, nie ma pozycji. Dofollow ma moc, tak to wiecie pewnie, ale zróbmy tak 1 link z dofollow i jeden z nofollow a po co pytacie, skoro nie mają znaczenia. Mamy różnorodność co nie pozostaje niezauważone przez Google. Kochani w pozycjonowaniu nic nie ma większej wartości niż działania ręczne, naturalne. Kolejna rzecz – piszcie. 

    Piszcie, ile się da, wrzucajcie jak najwięcej tekstów, unikatowych tekstów, prowadźcie blog, czy też aktualności. Malutkie sprytne gogle robociki uwielbiają nowe teksty, oczywiście totalny zakaz kopiowania. Strona nie musi się ograniczać do bloga, można dołożyć zakładkę z życia firmy, czy aktualności. 

Pozycjonowanie przez Adwords w USA 

   Jak wiecie pozycjonowanie strony internetowej w Stanach zjednoczonych, czy też na innych rynkach jest dość długotrwałym procesem, skomplikowanym i nie przynoszącym rezultatów od pierwszego dnia. Wchodząc na obce rynki koniecznie musimy być widoczni od pierwszego dni, bowiem, nie każda firma ma możliwości prowadzenia kampanii bez zysków na danym rynku. W takim przypadku naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzi Google proponując nam reklamy AdWords. Z pewnością usłyszymy, ale przecież to drogie, nie skutecznie i niepotrzebne. Nic bardziej mylnego, to konieczność kochani, a dobrze targetowane reklamy w gogle Adwords to tylko kilkadziesiąt centów za odbiorcę na waszej stronie internetowej. Jako jedna z wiodących agencji w Polsce, działająca na rynku amerykańskim posiadamy sztab doświadczonych i certyfikowanych pracowników, którzy współpracują z Google od kilku lat. 

Koszty kampanii Adwords w Stanach Zjednoczonych 

  Tutaj ceny nikt Wam nie poda, bo są one nie mierzalne na chwilę obecną. Jako agencja specjalizująca się w Adwords w USA możemy zagwarantować wam pozyskanie określonej ilości leadów oraz przejść na stronę w cenie nie wyższej niż 99 centów za wejście. Tak Nakatomi® to jedna z nielicznych agencji marketingowych dająca tak dalece idące gwarancje na pozyskanie klienta, niezależnie od branży w jakiej działamy. Nasze koszty to zawsze 10% wartości kampanii, niższych ofert nie przedstawia żadna agencja w Europie, a tym bardziej na terenie Stanów Zjednoczonych. W cenie kampanii otrzymacie Państwo ponad 30 działań jakie wykonujemy co miesiąc począwszy od analizy kampanii, analizy słów kluczowych a kończąc na raportowaniu w każdym miesiącu trwania kampanii. Nasi konsultanci przy kampaniach wysokobudżetowych są do waszej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. 

Co wybrać w dłuższej perspektywie

   Przy prowadzeniu kampanii marketingowych w Stanach Zjednoczonych ważnym ich elementem jest to, żeby rozłożyć w odpowiedni sposób koszty prowadzenia kampanii. Nie możemy odpowiedzieć wam wprost, co jest bardziej opłacalne, bo powinniśmy pozycjonować stronę w sposób profesjonalny, a przy tym wspierać się również reklamą w Google. Dlaczego? Nie wypozycjonujemy strony na 100, 200 fraz, z reguły nasze działania skupią się na 5-8 frazach, a i tak będą to ogromne koszty, ze względu na konkurencję. AdWords daje nam możliwość ustawienia nieograniczonej ilości fraz bez ponoszenia kosztów. Płacimy dopiero za efekt, czyli przejście na naszą stronę i to jest ogromna przewaga reklamy w Google od stacjonarnego pozycjonowania stron internetowych. Czym więcej ścieżek promocji obierzemy, tym więcej klientów zyskamy. Nie ograniczajmy się tylko do 2-3 rodzajów kampanii. Nasza agencja prowadzi działania na 10-15 płaszczyznach jednocześnie. 

Skontaktuj się z jednym z naszych biur. 

Skutecznie wprowadzimy Twój produkt na rynek amerykański, posiadamy odziały Nowym Jorku i Los Angeles. Do waszej dyspozycji 47 wysoce wyspecjalizowanych pracowników mówiących w 11 językach. 

Nakatomi - Warszawa  

Nakatomi oddział Warszawa to nasze idealne miejsce do pracy. Centrum, metro, sklepy warunki butikowe dla pracowników i klientów. 
 00-640 Warszawa ul. Mokotowska 1
tel. 0048/ (22) 378-25-43
e-mail: agnieszka@nakatomi.pl

Nakatomi - Gdańsk

Gdańska nie mogło zabraknąć na naszej mapie. Tutaj macie do dyspozycjo dwa nasze biura zlokalizowane w Oliwie w centrum biurowym
80-386 Gdańsk, ul. Lęborska 3B
tel: 0048/ (58) 732-22-85
biuro@nakatomi.pl

Nakatomi - Gdańsk II

Dlaczego drugie biuro w Gdańsku? Bo w pierwszym za mało miejsca. Zapraszamy do Olivia business Centre 
80-386 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 472
tel: 0048/ (58) 727-91-80
gdansk@nakatomi.pl

Nakatomi - New York City

Nakatomi oddział w Nowym Jorku, to centrala naszej agencji. Mieścimy się na tętniącym życiem Manhattanie, przy
 Madisona Ave 244, 10016 NYC.
tel. 001/ (917) 720-38-24 
e-mail: newyorkcity@nakatomi.pl


Nakatomi - Los Angeles

Oddział naszej agencji w Los Angeles to skrzyżowanie centrum biznesowego z pięknymi plażami Santa Monica. Znajdziecie nas pod 
3415S Sepulveda Boulevard 90034 Los Angeles, 
tel: 001/ (323) 317-74-65
losangeles@nakatomi.pl

Nakatomi - London

Gdzie moglibyśmy być do Państwa dyspozycji jak nie w londyńskim City? Jak przystało na firmę z aspiracjami jesteśmy w centrum miasta pod 
1 Ropemaker St, London EC2Y 9HU
tel: 0044/ (208) 895-40-03
london@nakatomi.pl
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem