Pozycjonowanie stron w Szwecji

                   Szwecja, będąca największym krajem skandynawskim jest szczególnie atrakcyjna dla                       przedsiębiorców. Wszystko to za sprawą silnie rozwiniętych gałęzi przemysłu i                                     powszechnego dostępu do Internetu. 

Pozycjonowanie stron w Szwecji

Szwecja, będąca największym krajem skandynawskim jest szczególnie atrakcyjna dla przedsiębiorców. Wszystko to za sprawą silnie rozwiniętych gałęzi przemysłu i powszechnego dostępu do Internetu. Szwedzki rynek jest jednak wymagający i konkurencyjny, a więc należy włożyć sporo pracy, jeżeli pragniemy rozwinąć tam swój biznes. Jeżeli jednak uda się dobrze wypromować, można dotrzeć do wielu klientów, a zyski z tego będą znacznie większe niż w Polsce. Najważniejsze to wiedzieć jak zyskać popularność i umiejętnie prowadzić biznes w tym tętniącym możliwościami kraju. 

Analiza zachowań konsumentów w Szwecji

Szwecja ma dobrze rozwiniętą gospodarkę i jest dobrym partnerem biznesowym. Zasobność portfela przeciętnego Szweda jest dużo większa niż większości Europejczyków. Wiąże się to nie tylko z wyższym standardem życia, ale i zwiększonymi wydatkami. Dla konsumentów jest zatem ważna cena oraz jej stosunek do jakości. Dobrze obsłużony szwedzki klient zawsze pozostanie lojalny wobec marki, dlatego warto poświęcić mu więcej uwagi. Jedną z najważniejszych form marketingu internetowego jest pozycjonowanie. Aby jednak zabrać się za nie należycie, warto poznać lepiej naszego odbiorcę. Działania trzeba zatem rozpocząć od charakterystyki i analizy zachowań potencjalnych klientów. 

Internetowy potencjał Szwecji

Dostęp od Internetu ma niemal każdy mieszkaniec Szwecji. Największą liczbę użytkowników stanowią ludzie w wieku 35 – 44 lata, a przewagę stanowią tu mężczyźni. Najbardziej aktywne w sieci są zaś dziewczynki w przedziale 12 – 15 lat. Czas spędzany przed komputerem coraz bardziej wydłuża się również u jeszcze młodszych dzieci. Co więcej, Szwecja znajduje się w europejskiej czołówce pod względem liczby przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż internetową. Konkurencja na tym polu stale rośnie, ale nie zniechęca to kolejnych osób, pragnących prowadzić tam swój biznes. W tym niezwykle rozwiniętym technicznie kraju każdy dostrzega szansę dla siebie. Łatwiej bowiem wybić się w tym rejonie, niż w państwie, które dopiero zaczyna się rozwijać. 

              Google Adwords w Szwecji

                              Pamiętajmy więc, by poświęcać czas na każdą formę reklamy internetowej,                                            ponieważ dopiero wtedy zobaczymy prawdziwe rezultaty.

Promowanie lokalne w Szwecji

Aby zostać dostrzeżonym, trzeba wejść w branżę, którą rynek lokalny nie jest już przesycony. Położenie geograficzne Szwecji sprawia, że jest ona silnie zróżnicowana pod wieloma względami. W zależności od regionu, najbardziej rozwinięte są takie branże, jak: ICT, przemysł wydobywczy, przetwórczy, drzewny, papierniczy i transportowy. Decydując się na pozycjonowanie najlepiej jest skupić się na promocji lokalnej, ponieważ nasza oferta w zależności od regionu może być inaczej przyjęta. Wyjątek stanowią produkty, bądź usługi, dla ogółu społeczeństwa. Wówczas najlepiej jest pozycjonować na Sztokholm. Potencjał google.se jest naprawdę wielki. Trzeba jedynie znaleźć tam swoje miejsce. 

Skuteczny link building w Szwecji

Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania jest linkowanie, czyli zamieszczanie przekierowania na swoją witrynę bezpośrednio na niej lub na innych stronach. Należy przy tym pamiętać o tym, by profil linków był w jakiś sposób zróżnicowany. Jest to bowiem istotne z punktu widzenia przeglądarki. Skuteczny link building jest działaniem wspierającym pozostałe elementy SEO. Aby przynosił efekty, należy regularnie linkować. Ważne jest, aby wstawiając linki wewnętrzne, nie przekroczyć wskazanej przez Google liczby 100 przekierowań. W przypadku tych zewnętrznych, wybierajmy wartościowe strony. Najlepiej, gdy są również związane z naszą branżą, aby nasza praca nie została potraktowana jako spam. 

Kampanie Adwords w Szwecji

Istnieje wiele sporów co do skuteczności wysokiej pozycji w wyszukiwaniu organicznym w porównaniu z kampanią AdWords. Które rozwiązanie jest lepsze? Z doświadczenia wiemy, że najlepiej jest stosować oba jednocześnie. W przypadku Szwecji każda z tych form reklamy daje podobną skuteczność, utrzymującą się na poziomie 30-34%. W momencie, gdy użytkownikowi na pierwszej stronie wyszukiwarki wyświetla się zarówno płatny, jak i organiczny wynik, kliknięcia dają już rezultaty w okolicach 50%. Dzieje się tak, ponieważ częstotliwość pojawiania się naszej strony zwiększa jej wiarygodność. Pamiętajmy więc, by poświęcać czas na każdą formę reklamy internetowej, ponieważ dopiero wtedy zobaczymy prawdziwe rezultaty.

Pozycjonowanie stron w Szwecji - Adwords Szwecja

Rozpoczynasz kampanie na rynku szwedzkim, lub jesteś już na nim obecny, a Twoja sprzedaż nie wzrasta? Jesteś we właściwym miejscu. Prowadzimy skutecznie ponad 60 kampanii marketingowych na rynku szwedzkim, tworzymy unikatowe rozwiązania dla frm w 8 branżach. 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem