Pozycjonowanie stron we Francji

Francja jest niezwykle atrakcyjnym rynkiem dla zagranicznych firm. Chcąc zaistnieć na tym obszarze, musimy liczyć się z dużą konkurencją, przez wzgląd na to, iż jest to piąta gospodarka świata i trzeci kraj w Europie pod względem ilości użytkowników internetu

Wyszukiwarka internetowa  Google.fr

Zdecydowanym faworytem dla francuskich użytkowników internetu jest właśnie Google. Korzysta z niej ponad 95% osób. Pozostałe osoby wybierają Yahoo (2,6%) oraz Bing. Jeśli, więc decydujemy się na pozycjonowanie we Francji, musimy wiedzieć, że to właśnie ta przeglądarka ma tam najistotniejsze znaczenie, a Francuzi bardzo aktywnie z niej korzystają. Dodatkowym argumentem, stanowiącym o tym, że warto podjąć się pozycjonowania we Francji, jest fakt, iż korzysta z niej ponad 56 milionów osób, a więc 86,4% mieszkańców. O tym, że Francuzi są bardzo aktywni w internecie, może świadczyć fakt, iż posiadają oni w swej historii także „przodka internetu”, a więc system Minitel. Początkowo pełnił on funkcję książki telefonicznej i bazował na wideotekście. W późniejszym czasie zaczęto go używać do obsługi kont bankowych. Miało się to podobno przyczynić do opóźnienia rozwoju wyszukiwarek internetowych we Francji, jednak obecne statystki zdają się to wykluczać.  

Dobór słów kluczowych w Google.fr

Warto jest wiedzieć, że Francuzi najczęściej wyszukują frazy w języku ojczystym. Jeśli, więc chcemy, aby nasze produkty lub usługi dotarły do potencjalnych odbiorców, powinniśmy unikać wyrazów obcojęzycznych lub zbitek takich słów. W ten sposób łatwiej będzie im nas odnaleźć w sieci. Zanim przetłumaczymy nasze słowa kluczowe na język francuski, warto najpierw zapoznać się z najczęściej stosowanymi synonimami, które mogą okazać się bardziej popularne od bezpośredniego tłumaczenia. Należy również wziąć pod uwagę zróżnicowanie pod względem regionalnym. 
W różnych regionach te same frazy mogą być określane odmiennie. Podczas tworzenia contentu warto zwrócić również uwagę na to, że frazy w języku polskim mogą być znacznie krótsze, od tych w języku francuskim. 
Trzeba to także uwzględnić przy doborze słów kluczowych. 

Budujemy zaplecze pod Google.fr 

Nie ma dobrego pozycjonowania bez zbudowania silnej bazy linków. Odgrywa to we Francji niezwykle istotną rolę. No i podobnie, jak w innych krajach – nie ilość, a jakość ma największe znaczenie. W pozycjonowaniu ważne jest, aby nasze pozycje w lokalnych wyszukiwarkach plasowały się jak najwyżej. Wartościowe linki są cennym elementem w pozycjonowaniu stron we Francji. Poza tym ważne jest także, aby trafiać do użytkowników internetu także poprzez popularne portale społecznościowe. Mowa tutaj oczywiście o Facebook’u, Google +, czy Twitterze. Pozostałe platformy, z których również korzystają indywidualni użytkownicy to: Instagram, Youtube, Myspace, czy LinkedIn. Z kolei sfera biznesowa najczęściej korzysta z Viadeo i LinkedIn.Z kolei język francuski jest dziesiątym najczęściej używanym językiem świata. Przyda się, więc dobra znajomość języka, a także kultury francuskiej. Jak zatem wprowadzić polską firmę na rynek francuski? Z całą pewnością niezbędna będzie tu wiedza z zakresu pozycjonowania stron na rynkach zagranicznych.  

Efektywna optymalizacja strony

Zaletą właściwego stosowania zasad SEO jest wzrost zainteresowania kupnem naszych produktów lub usług. Robiąc to we właściwy sposób i zgodnie z wszelkimi zasadami, możemy mieć pewność, że użytkownicy zostaną przekierowani na naszą witrynę
Pomoc native speakera

     Decydując się na stronę w obcym języku, warto jest skorzystać z usług rodzimego użytkownika danego języka. Płynna mowa, znajomość wyrażeń i dialektów jest po prostu nieoceniona przy budowie strony francuskojęzycznej. Nieważne, czy decydujemy się na stworzenie strony od początku, czy też modyfikację już istniejącej, nie może być mowy o duplikacie. 
     Poza tym, że wartość merytoryczna strony jest wysoka, łatwiej jest nam również wzbudzić zaufanie potencjalnych klientów. Dzięki temu możemy mieć pewność, że treści na naszej stronie będą w stu procentach poprawne z uwzględnieniem wszystkich niuansów. 
Efektywna optymalizacja strony

       Zaletą właściwego stosowania zasad SEO jest wzrost zainteresowania kupnem naszych produktów lub usług. Robiąc to we właściwy sposób i zgodnie z wszelkimi zasadami, możemy mieć pewność, że użytkownicy zostaną przekierowani na naszą witrynę. Jej profesjonalny wygląd z całą pewnością wpływa na prestiż i wizerunek firmy. Stanowi ona bowiem naszą wizytówkę, dlatego tak ważne, aby była dopracowana w najdrobniejszym szczególe. Jej atrakcyjność, prawidłowo dobrane frazy kluczowe oraz zawartość merytoryczna, może stanowić klucz do sukcesu na rynku francuskim. Długotrwały wzrost wyników strony internetowej w wyszukiwarce może przynieść wymierne korzyści naszej firmie, jak również pomnożyć nasze zyski. 

Pozycjonowanie stron we Francji 

Zamierzasz wejść na rynek francuski lub już jesteś na nim obecny, dzwoń. Zwiększymy obroty Twojej firmy, zdobędziemy nowych odbiorców, czy wypozycjonujemy Twoją stronę internetową. Działamy w 32 krajach, w 11 językach.

Skontaktuj się z nami 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem