Pozycjonowanie stron w Portugalii

Portugalia to kraj atrakcyjny pod względem turystycznym. Jest to jedna z najważniejszych dziedzin jej gospodarki. Z roku na rok, kraj odwiedza coraz większa liczba turystów, a według statystyk, jest to zawsze ponad 10 mln. ludzi. 

Pozycjonowanie stron w Portugalii

Portugalia to kraj atrakcyjny pod względem turystycznym. Jest to jedna z najważniejszych dziedzin jej gospodarki. Z roku na rok, kraj odwiedza coraz większa liczba turystów, a według statystyk, jest to zawsze ponad 10 mln. ludzi. Najchętniej odwiedzają ją mieszkańcy Wielkiej Brytanii oraz Francji, czy Niemiec. Jednak warto zdecydować się także spojrzeć na ten kraj z nieco innej perspektywy. Jak trafić do tamtejszej społeczności ze swoim produktem lub usługą? Jak polska firma ma wzbudzić zainteresowanie najbliższego sąsiada Hiszpanii? Warto postawić na skuteczne pozycjonowanie naszej strony internetowej. Pozycjonowanie to jedno, ale tak w Portugalii, jak i na każdym innym rynku, potrzebne będą nam kompleksowe działania marketingowe. Nakatomi to agencja idealna dla Was. Działąmy globalnie myślimy loklanie, tworzymy unikatowe rozwiązania dla ponad 2000 firm w 32 krajach. 

Jednolity język - 
portugalski

Pomimo tego, że Portugalczycy (w przeciwieństwie do Francuzów) chętnie uczą się obcych języków, język urzędowy odgrywa dla nich najistotniejsze znaczenie. Większość z nich może pochwalić się znajomością języka angielskiego, hiszpańskiego, a także francuskiego. Jednak wszyscy mieszkańcy oficjalnie posługują się językiem portugalskim. Istotne jest to, że występują w nim wyrazy pochodzenia arabskiego. Językiem tym posługuje się ok. 170-210 mln. ludzi na całym świecie. Jest on także językiem urzędowym w sześciu innych krajach: Brazylii, Angoli, Mozambiku, Republiki Zielonego Przylądka, Guinea-Bissau oraz Wyspy świętego Tomasza i Wyspy Książecej. Decydując się, więc na pozycjonowanie w tym kraju, z całą pewnością musimy wykazać się znajomością języka portugalskiego. Tylko w ten sposób dotrzemy do potencjalnych odbiorców i zyskamy ich zaufanie.  

Wyszukiwarka i domena w Portugalii

Jak zawsze przy pozycjonowaniu za granicą niezwykle istotną kwestią jest rejestracja domeny. W tym przypadku będzie ona miała końcówkę .pt. Dlaczego to, aż tak istotne? Przede wszystkim dlatego, że zależy nam na tym, aby być widocznym w wyszukiwarce. W ten sposób zdecydowanie łatwiej będzie nas znaleźć, a tym samym skorzystać z naszych usług lub zdecydować się na kupno produktów. W ten sposób utożsamiamy się z tamtejszym rynkiem, stajemy się niejako jego częścią, a Portugalczycy są skłonni nam zaufać. Nie pokazujemy swej odrębności, lecz identyfikujemy się z rynkiem, na który chcemy trafić. To pierwsza zasada w prawidłowym pozycjonowaniu strony w obcym kraju. W Portugalii zdecydowana większość użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Jest to najbardziej zaufana przeglądarka, dlatego decydując się na pozycjonowanie w tym kraju, z pewnością należy wziąć to pod uwagę.  

Działania z zakresu SEO w Portugalii

Jeśli zależy nam na właściwym wypozycjonowaniu strony internetowej, musimy przede wszystkim zwrócić uwagę na trzy niezwykle istotne elementy

Działania z zakresu SEO w Portugalii

Jeśli zależy nam na właściwym wypozycjonowaniu strony internetowej, musimy przede wszystkim zwrócić uwagę na trzy niezwykle istotne elementy. Po pierwsze musimy postawić na ulepszenie elementów strony, nie tylko dla użytkowników, ale także dla robotów wyszukiwarek. Właściwe zmodyfikowanie kodu oraz treści jest nieodłącznym tego elementem. Nie mniej ważne jest przemyślane pozyskiwanie linków do strony, przy czym nie można zapominać, że musza być one tematycznie powiązane z naszą stronę. Kolejną kwestią jest content marketing. Treści mają nie tylko przyciągnąć i zatrzymać użytkownika, lecz również zachęcić do skorzystania z naszych usług, lub dokonania zakupu. 

Content marketing w Portugalii

Przy optymalizacji naszej strony zawsze należy stawiać na content marketing. Treści prezentowane na stronie muszą być wartościowe, przydatne i atrakcyjne. Wpisy unikalne i zachowaniem wszystkich zasad SEO. Tylko w ten sposób nasza strona będzie bardziej widoczna dla wyszukiwarki. Wartość merytoryczna strony jest zatem nieodzowna. Artykuły na stronie nie są jednak jedynymi narzędziami content marketingu. Należą do nich także Social Media, blogi, newslettery, ilustracje, wideo, infografiki, czy aplikacje mobilne. Jest, więc w czym wybierać, a pole do popisu jest naprawdę duże. Pozycjonując w Portugalii w pierwszej kolejności musimy skupić się na publikacjach na stronie oraz treściach prezentowanych na portalach społecznościowych. 

Dobór fraz kluczowych w Portugalii

Czym byłoby właściwe pozycjonowanie, gdyby nie odpowiedni dobór fraz kluczowych? Oczywiście obierając sobie Portugalię za rynek docelowy, musimy szukać odpowiednich fraz w języku portugalskim. Muszą być one odpowiedzią na naszą ofertę, aby potencjalny odbiorca, szukając produktów lub usług, natrafił na nie w swojej wyszukiwarce. Trafność doboru słów określa wysoki współczynnik konwersji. Na tym zależy każdemu pozycjonerowi. Jeśli chcemy wzbudzić zainteresowanie mieszkańców z konkretnego regionu, warto jest uwzględnić go w swoich słowach kluczowych. Zawężamy tym samym pole działania i łatwiej jest nam dotrzeć do konkretnych odbiorców. Ilość słów kluczowych dobieramy indywidualnie, jednak warto jest nie przesadzić, ani w jedną, ani drugą stronę. W tym przypadku także stawiamy na jakość, a nie na ilość.  

Reklama w sieci – AdWords w Portugalii

Chyba nikogo nie trzeba utwierdzać w przekonaniu, że warto inwestować w kampanie reklamowe AdWords. Właściwie dobrane frazy kluczowe należy w precyzyjny sposób dopasować do naszych odbiorców. 

Pomocne linki
 w Portugalii

Warto jest zbudować własną bazę linków pod pozycjonowanie, które zwiększą pozycję naszej strony na lokalnym rynku. Pomocne w tym przypadku będą katalogi. Należy jednak precyzyjnie je wybierać. Zależy nam w końcu jedynie na wartościowych linkach, które przyniosą nam rzeczywiste efekty. Automatyczne dodawanie linków bywa zgubne. Często są one bezwartościowe i usuwane. Ręczne ich dodawania może okazać się, co prawda znacznie bardziej czasochłonne, jednak efekty takiej decyzji są zdecydowanie lepsze. W ten sposób dbamy o unikalność oraz atrakcyjność naszych wpisów. Możemy także kontrolować, czy działanie jest zgodne z zasadami Google. Poza tym na wagę naszych linków wpływ mają domeny, na które są dodawane. Sami decydujemy, czy będzie on znaczący i czy szybko nie zniknie z sieci. 

Reklama w sieci – AdWords w Portugalii

Reklama w sieci – AdWords Chyba nikogo nie trzeba utwierdzać w przekonaniu, że warto inwestować w kampanie reklamowe AdWords. Właściwie dobrane frazy kluczowe należy w precyzyjny sposób dopasować do naszych odbiorców. Sami ustalamy budżet, na którym chcemy oprzeć naszą kampanię. Tworzymy również treść kampanii. To, co istotne, to łatwy pomiar efektów oraz kontrola nad wydatkami. Taka forma reklamy pozwala nam na zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce. Dzięki temu potencjalni klienci łatwiej nas znajdą i chętniej odwiedzą naszą stronę, a dzięki remarketingowi będziemy mogli wyświetlać im reklamy, które być może w przyszłości zachęcą ich do ponownego skorzystania z naszych usług.  

Wysoka pozycja witryny w Portugalii

Chcąc wkroczyć na rynek zagraniczny mamy utrudnione zadanie. Przede wszystkim musimy zapoznać się z jego specyfiką, poznać konkurencję i się z nią zmierzyć. Tylko wysoka pozycja naszej witryny może przyczynić się do sukcesu naszej firmy. Anonimowe firmy w sieci upadają. Natomiast te cieszące się dużą popularnością, cieszą się również zyskami. Google posiada wiele narzędzi oraz algorytm, który pozwala na lepsze rozumienie strony, dlatego tak wielki nacisk kładzie się na jakość przedstawianych w niej treści. Jeśli zależy nam na utrzymaniu wysokiej pozycji nie , spoczywać na laurach. Pozycjonowanie jest w końcu bardzo złożonym procesem, który nie kończy się z chwilą osiągnięcia konkretnej celu. Wysoka pozycja witryny jest równoznaczna ze zwiększeniem liczby odwiedzin naszej strony. Ma to także ogromny wpływ na rozpoznawalność marki i daje nam niewątpliwą przewagę.  

Pozycjonowanie stron w Portugalii

Zastanawiasz się dlaczego wybrać Agencję Nakatomi® przy pozycjonowaniu i tworzeniu kampanii marketingowych w Portugalii? Odpowiedź jest prosta i banalna, tylko Nakatomi® da Ci gwarancję pozyskania określonej liczby klientów, przy minimalnych nakładach na kampanie marketingową.

Skontaktuj się z jednym z naszych biur 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem