Prowadzenie blogów firmowych

Skuteczne prowadznie blogó firmych pozwoli w krótkim czasie zbudować pokaźną
grupę odbiorców, którzy staną się potencjalnymi klientami Twojej firmy

Dlaczego Blog?

Często widzisz blogi w sieci, ale z pewnością wyświetlają Ci się blogi modowe, czy kulinarne. Oczywiście takimi blogami nie gardzimy, bo jest mnóstwo świetnych blogerek i nie raz im zazdrościmy popularności, jednak Ty potrzebujesz bloga dla firmy. Zadasz nam pytanie: a po co mi blog? Przecież to kosztuje. Ja potrzebuję, żeby strona była w TOP 5, a nie tam blog. Często spotykamy się z takimi pytaniami, dlatego odpowiadamy. Blog zwiększa sprzedaż, blog poprzez artykuły pokazuje klientowi, że firma serio podchodzi do sprzedaży i promocji marki. Pisanie artykułów pokazuje pod szukanymi tematami właśnie twojego bloga. Załóżmy, że napisałeś artykuł "Jak wykorzystać przestrzeń w mieszkaniu". Osoba szukająca w Google takiej treści z pewnością trafi i to na pierwszej stronie wyszukiwania na Twój artykuł, a jeśli na niego trafi, zobaczy też Twoją stronkę, na której sprzedajesz swoje produkty. Tak się świat kręci i tak strefa blogowa napędza sprzedaż. Po co Ci blog? Dla zwiększenia zysków w firmie i podniesienia prestiżu.

Dla kogo Blog?

Odpowiedź jest bardzo prosta: dla każdej firmy, która chce pozyskiwać klientów przez internet. Blogosfera to ogromny potencjał sprzedażowy i założenie choćby zwykłego bloga na blogspocie to koszt zerowy, a każdy artykuł w sieci zostaje. Rozumiemy, że Pani Stefania pracująca w kiosku pod Galerią Wola (pozdrawiamy Panią Stefanie z bloga) bloga nie potrzebuje. Jednak dla firmy, która korzysta z internetu, jako z kanału sprzedażowego jest to konieczne. Założenie bloga to nie trudne zadanie, nawet jeśli w początkowej fazie prowadzenia działalności nie stać Was jeszcze na wydatek 2-3 tysięcy za profesjonalny blog, możecie bez problemu założyć swój pierwszy firmowy blog na blogspocie czy innym narzędziu do blogowania. Poprzez pisanie artykułów w miarę regularne, blog sam powinien się wypozycjonować na te mało skomplikowane frazy. Blog umacnia markę, pamiętajcie, że klient potrzebuje kilka razy o Was usłyszeć, zanim zapamięta Waszę markę. Dlatego wchodząc na Wasz blog, utrwala mu się nazwa, w stosunku do zakresu Waszych usług. Znamy firmy, które tylko dzięki blogowaniu prowadzą swój biznes i to z wielkim sukcesem. 

Blog = Copywriting

Tylko jak ten blog pisać? Załóżmy, że jesteś całkowicie nowym blogerem, zakładasz blog na blogspocie. Standardowo zacznij od ustawień, są one dostępne w menu, które jest proste, banalne i intuicyjne. Wybierz kraj, na jaki kierujesz swojego bloga, ustaw opis i tytuł. Dobrze by było, jeśli w tytule i opiniach będą słowa kluczowe. Dodaj do tego meta tagi, są to słowa kluczowe, jak chcesz być znaleziony. Teraz artykuły. Nie pisz nigdy o swoich usługach, bo w ten sposób, poczytalność bloga to będę wejścia Twoje i żony :). Załóżmy, że sprzedajesz meble, czego w meblach szuka klient? Np. "jak czyścić meble z prawdziwego drewna" i właśnie takie artykuły pisz. Zawsze myśl, jak osoba, która czegoś w sieci szuka, niekoniecznie Twojej usługi czy produktu, tylko powiązanych z tym rzeczy. Jeśli klient wejdzie na Twój blog, bo go coś zaciekawi, wejdzie wiele razy, wówczas będzie Twoją markę kojarzył z meblami. Jeśli zdecyduje się na nowe meble i ma gust, nie pojedzie do IKEA tylko przypomni mu się, że Ty sprzedajesz te wspaniałe meble i w ten sposób zyskasz klienta :)

Piszemy dla Was z pasją

104 prowadzone blogi w dziesiątkach kategorii tematycznych, od prostych 
blogów lifestyle do trudnych medycznych blogów dla najbardziej wymagających klientów. 

Jak tworzyć obrazy

Dla kogo tworzy artysta? Dla samego siebie, po to, by dać upust własnej ekspresji czy może dla odbiorców, po to, by dawać im radość i możliwość przeżycia unikalnych emocji?

Letni biznes 

Biznes na lato to nic innego jak działania skierowane na pozyskanie jak największy liczby klientów wśród turystów. Kiedy pogoda staje się bardziej sprzyjająca, wielu z nas udaje się na zasłużony urlop.

Biznes w Norwegii

Wprowadzenie nowego produktu na zagraniczny rynek nie należy do łatwych zadań. Wymaga nie tylko dbania o jakość wyrobu, ale również znajomości grupy docelowej oraz jej potrzeb. 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem