Kampanie na Facebook

Facebook  przedstawiać nie trzeba. Jak każdy doskonale wie, posiadanie FanPage na Facebook'u, to konieczność. Nie ma Cię w Social Media, nie ma Cię na FB, to nie istniejesz. Facebook, umiejętnie prowadzony, daje ogromne możliwości jeśli chodzi o odbiorców. Największy problem z reklamami na FB polega na złym ich targetowaniu. Jak prowadzić dobry FB wiemy, bo prowadzimy ich ponad 600 w 8 językach w 27 krajach.  

Kampanie Google Plus

Google plus jak sama nazwa mówi, to narzedzie od Google. Idealne i w Polsce niedocenanie narzędzie do promocji firmy, marki czy pod pozycjonowanie. Google kocha swoje dziecko i artykuły zamieszczane na profilu bardzo mocno indeksuje. Uważacie, że prowadzenie Google plus nie ma sensu? Błąd! Ma sens i to ogromny, działa jak pozycjonowanie. Każdy artykuł jest podbijany przez google po tytule :) Warto !!!

Kampanie na Twiterze 

Społeczność Twittera rozwija się coraz mocniej i szybciej. W Twitterze nie chodzi nawet o to, żeby za jego pośrednictwem przekazywać treści reklamowe, tylko o to, żeby marka stawała się rozpoznawalna. Linki z portalu z PR 9 dają ogromną moc Twojej stronie internetowej, hashtagi ułatwiają znalezienie Twojej firmy. Pamiętaj, że czym więcej profili, tym lepiej. Za słowami klasyka: "w kupie siła" i odnosi się to takze do SM.

Kampanie Instagram

Instagram to domena pokolenia Z i Y , to miejsce kultowe dla młodego pokolenia na całym świecie. Jeśli twoja firma produkuje pod grupę wiekową do 25 lat, nie może Cię zabraknąć na tym portalu. Dla porównania: reklama na FB dociera do 1000 osób.Ta sama reklama na INK, w tej samej cenie dociera do 4500 osób. Jeśli na FB otwiera ją 45 osób, na INK ponad 300 !!! Warto, oj tak. 

Kampanie YouTube

Trzeba coś pisac o YouTube? Sądzę, że nie wiele. Każdy z nas tysiące razy wchodził na ten portal i widział nie jedną reklamę. Zatem jeśli tak jest, to Twoja firma też powinna się tutaj reklamować, tylko z głową. Już widzieliśmy setki nie trafionych kampanii, źle kierowanych, gdzie właściciele potracili grube tysiące i efektu nie było. Odpowiedni target, przyniesie Ci zysk z YouTube.  

Kampanie Pinterest

Po co nam Pinterest? A po co Wam Facebook? Pinterest daje tak samo wiele możliwości, jak każdy profil na portalch społecznych. To tylko w Polsce panuje dziwne przekonanie, że na FB świat się kończy. W USA, Japonii czy Kanadzie Pinterest to ogromne narzędzie reklamowe dla ponad miliona firm. Ponadto pomaga bardzo, bardzo mocno w pozycjonowaniu strony www. To także kolejne miejsce gdzie zauważy nas klient.  

Dlaczego warto prowadzić Social Media?
     Prowadzenie social media w dobie dzisiejszej techniki jest niezbędne. Większość rzeczy, które kiedyś załatwiało się przy okienku w urzędzie czy w sklepie, można zrealizować już za pomocą internetu. Mówi się, że teraz jak nie ma nas w internecie, to nie istniejemy w ogóle. Istnieją różne formy promocji czy kontaktu z klientem. Najprostszym, a jednak najefektywniejszym sposobem jest właśnie prowadzenie social media. Dlaczego więc warto mieć firmowy profil? Pierwszym i najważniejszym powodem, jest prowadzenie social media w każdym miejscu i o każdej porze. Można być zawsze tam, gdzie jest klient, można zawsze mieć z nim kontakt. 
     Patrząc na reportaże, ponad połowa osób korzystająca z profilów w social media np. Facebook, spędza na nim parę godzin dziennie. Wymieniają się linkami, opiniami, tworzą własne społeczności. W takim „miejscu” nie może zabraknąć firmy. Nie ważne gdzie i jak, ważne, że o Tobie mówią… To powiedzenie w tej sytuacji sprawdza się idealnie. 
     Warto pamiętać, że prowadzenie social media to nie tylko reklama skierowana w jedną stronę. Od dłuższego czasu, jako że załatwianie większości spraw ułatwił internet, ludziom brak rzeczywistego kontaktu ze sobą, tak jak klientom z kontrahentami.  
Zakochaj się w Social Media 
   Rozmawianie z klientami, odpowiadanie im na posty, pytania, czy komentarze, z pewnością sprawi, że będą bardziej przychylni naszej firmie i częściej z jej usług czy produktów korzystać. Każdy z nich też chce być informowany na bieżąco o zmianach, nowinkach czy choćby promocjach. Przy tak dużej ilości czasu spędzanej w sieci, klienci nie przegapią naszej oferty, jeżeli będziemy na bieżąco aktualizować profil. Reklama w internecie, czy choćby samo prowadzenie social media z całą pewnością poprawi wizerunek firmy, przyciągnie więcej klientów i powiększy zyski. Patrząc od strony typowo marketingowej, prowadzenie social media to wielki potencjał reklamowy. 
     W bardzo szybkim tempie rozwijają się tego typu kanały komunikacji i coraz większa rzesza potencjalnych klientów z nich korzysta. Dobrze przeprowadzona reklama na facebooku ma duży zasięg, co przekłada się na większe zainteresowanie firmą i większe zyski. Specjaliści od marketingu potrafią przedstawić ofertę tak, że zainteresuje nawet osobę, która nie szuka danych produktów czy usług, gdyż jest przytłoczony wszystkimi reklamami, z którymi się codziennie spotyka. Nadal uważasz, że nie warto zakładać profilu firmy na facebook? Myślisz, że prowadzenie social media jest bez sensu? Pamiętaj, że wszystko dąży do informatyzacji i nie istniejąc w internecie, będzie ciężko Ci się dopasować do rynku i mierzyć się z konkurencją. 

                   

Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem