10 błędów marketingowców

Podobnie jak w wielu innych branżach, również w marketingu trudno opierać się wyłącznie na wykształceniu i wiedzy książkowej – równie ważne (jeśli nie ważniejsze) jest doświadczenie w zawodzie. Jednak zanim je zdobędziemy, musimy rzucić się na głęboką wodę i sprawdzić swoje możliwości w praktyce. 

Jak wpłynąć na emocje odbiorcy reklamą? 

Chcemy myśleć, że nasze decyzje konsumenckie są zupełnie racjonalne i oparte na obiektywnych przesłankach. W rzeczywistości jednak kupujemy emocjami. Wierzymy że dany produkt lub usługa uczynią z nas osoby pewne siebie, atrakcyjne, odnoszące sukcesy…

Marketing rekomendacji, jak pozyskiwać opinie?

Zastanawialiście się, czy kupując wpisy marketingu szeptanego, nie lepiej powalczyć o prawdziwe opinie od klientów? Tak wiemy, więcej trudu i zachodu, ale idąc na łatwiznę często działacie przeciwko sobie. Kochani, jedna prawdziwa opinia warta jest więcej niż 1000 kupionych w sieci.  

Jak zbudowować społeczność - Facebook?

Stare porzekadło mówi, że jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Można byłoby sparafrazować to powiedzenie i stwierdzić, że jeśli coś jest dla wszystkich, to tak naprawdę jest dla nikogo. Bo przecież każdy z nas ma inne oczekiwania, potrzeby, wartości i zainteresowania. 

Zostań freelancerem – żyj i pracuj jak chcesz. 

Wiele osób postrzega freelancing jako ryzyko. W końcu od dziecka wmawia nam się, że stabilny etat w firmie i praca przez 8 godzin dziennie to synonimy poczucia bezpieczeństwa. Tymczasem na rynku przybywa freelancerów, którzy zachwalają zalety wybranego przez siebie modelu życia. Kto ma rację? 

Pomysł na biznes - sklep z kosmetykami naturalnymi

Od pewnego czasu możemy zaobserwować zdecydowany zwrot w kierunku wszystkiego, co zdrowe, ekologiczne i naturalne. Nie inaczej jest w przypadku kosmetyków – w tej dziedzinie również bardzo cenimy sobie proste, skuteczne, a przy tym bezpieczne rozwiązania, dlatego warto pomyśleć nad tego typu biznesem. 

Kolory w logo

Jeśli chodzi o identyfikację wizualną oraz logo firmy, każdy szczegół ma znaczenie. Najważniejsza jest ich spójność, jednak warto również zastanowić się nad tym, jakie skojarzenia przywołują wybrane przez nas obrazy. 

Konwersja w Analytics

Czym jest konwersja w Google Analytics? Pod tą enigmatyczną nazwą kryje się każde ukończone, pożądane przez firmę działanie na naszej stronie dokonane przez innego użytkownika. A czy zdajcie sobie sprawę, że konwersję można podnieś nawet o 720%.

Sam pozycjonuj

Pozycjonowanie strony internetowej uchodzi za niezwykle trudne, żmudne i wymagające zadanie. I rzeczywiście, wymaga ono sporego nakładu pracy, merytorycznej wiedzy oraz determinacji. Nie oznacza to jednak, że nie znajduje się to w naszym zasięgu. 

Efektywne wykorzystanie hasztagów w Social Media

Nie ma wątpliwości, że tradycyjne formy reklamy powoli odchodzą do lamusa. Obecnie, jedne z najbardziej wartościowych to działania firmy w Social Media. Tym bardziej, że jest to jedno z lepszych narzędzi, pozwalające zbudować dużą, zaangażowaną grupę odbiorców. 

LinkedIn, czy warto się reklamować? 

LinkedIn to nie tylko portal, gdzie poszukujący pracy, pokazują swoję umiejętności, wykształcenie, czy starają się jak najlepiej zareklamować. To także portal, który każdego dnia przeglądają pracodawcy, osoby decyzyjne w firmach, może warto się zaangażować? 

Jak skutecznie wypromować restaurację?

Każdy lokal gastronomiczny jest inny i ma swoją własną tożsamość. Na rynku można znaleźć dziesiątki restauracji serwujących dania z różnych kuchni świata, odznaczających się innym wystrojem, grupą docelową oraz klimatem. 

Jak zorganizować idealny event?

Sekretem każdego udanego eventu jest to, że został zaplanowany od A do Z. Wymaga to sporych umiejętności organizacyjnych, otwartej głowy, kreatywności, ale też odporności na stres. Tylko 8 kroków dzieli Cię od zorganizowania idealnego eventu. Rodzaje eventów Samo słowo event zagościło już na dobre w słowniku organizatorów przyjęć i różnych wydarzeń. Jednak nadal wiele osób nie do końca zdaje sobie sprawę z tego, czego tak naprawdę może oczekiwań od agencji, kiedy zlecisz im organizację eventu. 

Jak wykorzystać TripAdvisor przy reklamie restauracji?

TripAdvisor jest platformą znaną na całym świecie, gromadzącą użytkowników oraz turystów, którzy dzielą się swoimi opiniami o restauracjach, hotelach, liniach lotniczych itd. Mogą oni ostrzegać przed niską jakością lub zachęcać do skorzystania z najwyżej ocenianych usług. To także doskonały sposób na znalezienie miejsca, gdzie można dobrze zjeść. Wszystko to sprawia, że TripAdvisor stał się potężnym narzędziem marketingowym m.in. dla restauratorów. 

Jak wejść z produktem na rynek chiński?

Każdy rynek rządzi się swoimi prawami, do których trzeba się dostosować. Poza tym należy poznać grupę docelową oraz zadbać o jakość swoich produktów, odpowiednio je rozreklamować i… zacząć sprzedawać. 
W przypadku rynku chińskiego to zadanie wydaje się jeszcze trudniejsze. Tylko czy na pewno? Sprawdź, jak skutecznie wejść z produktem na rynek chiński i jakimi zasdami musisz się kierować przy prowadzeniu działań marketingowych?
 
Copyright (c)2014-2019, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem