Case Study Atelier Uśmiechu - logo

Case Study
Atelier Uśmiechu

Atelier Uśmiechu, to całkiem nowa klinika stomatologii i chirurgii stomatologicznej. To wyjątkowa klinika na mapie Warszawy, gdzie Właścicielka już w fazie strategii dla projektu założyła 2 ważne kwestie – w Atelier pracować będzie tylko najlepszy zespół doświadczonych lekarzy, a także zapewniona zostanie najwyższa jakość materiałów światowych producentów. Klinika założona została przez Anitę Walczak, uznaną autorkę książek z branży medycznej/stomatologicznej. Zlokalizowana jest na Ursynowie, czyli z ograniczonym zasięgiem klientów z całej Warszawy.

białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study - Atelier uśmiechu w Agencja Marketingowa Warszawa Nakatomi

Początki współpracy

Rozpoczęliśmy współpracę z klientem 1 stycznia 2020 roku. W pierwszym etapie zbudowaliśmy nową stronę internetową dla klienta opartą o Word Press https://atelierusmiechu.com/, zgodnie z zasadami SEO, tak aby już na starcie ułatwić sobie start kampanii SEO. Był to główny cel naszych działań mających na celu wypromowanie kliniki. Wraz z klientem określiliśmy 20 kluczowych fraz, które są najczęściej wyszukiwane w Google pod usługi związane ze stomatologią. Do dnia rozpoczęcia współpracy z nami klinika nie była kompletnie widoczna w sieci, wcześniejsze działania nie przynosiły rezultatów.

Przed startem tworzenia strony, wspólnie z grafikami stworzyliśmy pełne obrandowanie projektu, tak aby całość była spójna i niosła za sobą oczywisty przekaz dla klienta.

W momencie startu kampanii marketingowej Atelier Uśmiechu, strona www miała tylko 4 frazy w TOP 10 wyszukiwarki. Jak to możliwe że w chwili obecnej mamy 126 fraz w TOP 10? Odpowiedzią jest przede wszystkim ciężka praca – utworzenie przez projektanta, copywritera i SEO-wca strony pod SEO oraz regularne jej pozycjonowanie na wartościowych linkach.

Case study - Atelier uśmiechu w Agencja Marketingowa Warszawa Nakatomi
Case Study Atelier Usmiechu - senuto
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

3000% wzrost fraz w TOP 10 w projekcie Atelier Uśmiechu

Taki wzrost jest możliwy tylko i wyłącznie przy zachowaniu wszystkich wytycznych i kryterium jakie stosuje Google do określania pozycji fraz. Algorytmy zmieniają się bardzo często i najgorszym błędem pozycjonera jest ścisłe trzymanie się trendu jaki obowiązuję w obecnym półroczu czy roku. Google zmieniło algorytm mnóstwo razy – pamiętacie Pirata, czy Payday Loan z 2013 roku albo jeszcze starsze o 10 lat Boston czy Cassandra? Było tego mnóstwo i tak będzie ciągle, dlatego nie możemy ograniczyć się do Pandy myśląc długofalowo o pozycjonowaniu tylko wyciągać wnioski z ciągłych zmian algorytmów i dbać o jakość linków i content na stronie.

15000% wzrost widoczności strony w Google

Jak każdy marketingowiec doskonale wie, pozycje fraz to nie wszystko. Można mieć 500 wypozycjonowanych fraz w TOP 10 i zupełnie nie być widocznym w Google. Dobre i skuteczne pozycjonowanie to jednoczesne podnoszenie pozycji fraz oraz widoczności strony.

Poniżej pokazana jest widoczność strony. Narzędzie pokazuje nam okres od 1.06 i widoczność poniżej 2 (to wskaźnik jakiego używa Senuto) w dniu 22.09.2021 roku mamy widoczność na poziomie 320.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Jak skutecznie pozycjonować strony w branży stomatologicznej?

Wybór fraz jest tutaj kluczem do sukcesu. Najpierw klient powinien określić nam jakiego rodzaju usługi będzie wykonywał. Jeśli mamy do czynienia z kliniką o tak szerokim zakresie usług, musimy brać pod uwagę pozycjonowanie długim ogonem – to skuteczny sposób, jeśli musimy bazować na dużej ilości fraz. Po określeniu przez klienta usług jakie będzie świadczył, dobieramy odpowiednie frazy pod te usługi. W branży stomatologicznej czym trudniejsze do wykonania zabiegi tym oczywiście droższe i kliencie często szukają wyspecjalizowanych klinik. Dla przykładu implantoprotetyka to zabieg trudny i drogi, gdzie jeden klient przynosi zyski dla kliniki 20 razy wyższe niż zwykła wizyta. Naszym celem było wprowadzenie tego rodzaju fraz w TOP 1.

Kolejnym przykładem sukcesu jest wypozycjonowanie frazy Invisaling. To szeroko reklamowana nowa forma nakładek przeźroczystych, które wypierają zwykłe aparaty ortodontyczne. To fraza na której klientowi zależało najbardziej z oczywistych powodów – koszt aparatu wacha się w graniach 13-20 tyś PLN. Tutaj poszliśmy o krok dalej pozycjonując nie tylko na poszczególne dzielnice, ale na całą Warszawę. Osiągnęliśmy TOP 1 dla frazy Invisaling Warszawa, Invisaling Mokotów, Invisaling Ursynów.

bt_bb_section_top_section_coverage_image
case study atelier uśmiechu - pozycja fraz - Agencja Marketingowa Warszawa (1)

Efekty SEO po 20 miesiącach – pozycje fraz w projekcie Atelier Uśmiechu

Pojedyncze frazy potrafi wypozycjonować każda agencja, ale ile agencji wypozycjonuje do TOP 3, TOP 10 więcej fraz niż zakłada umowa? Poniżej zobaczycie wszystkie frazy jakie zobligowaliśmy się dla klienta wprowadzić do TOP 10, według usług jakie świadczy. Wyniki 100% fraz w TOP10!

Średnia pozycja z 20 fraz jakie mieliśmy za zadanie wypozycjonować – 3,3.

Średnia pozycja z 40 fraz Long Tail – 20 wskazanych przez klienta i 20, jakie sami określiliśmy dodatkowo za które klient nie płaci – 8,7.

Kolejnym przykładem sukcesu jest wypozycjonowanie frazy Invisaling. To szeroko reklamowana nowa forma nakładek przeźroczystych, które wypierają zwykłe aparaty ortodontyczne. To fraza na której klientowi zależało najbardziej z oczywistych powodów – koszt aparatu wacha się w graniach 13-20 tyś PLN. Tutaj poszliśmy o krok dalej pozycjonując nie tylko na poszczególne dzielnice, ale na całą Warszawę. Osiągnęliśmy TOP 1 dla frazy Invisaling Warszawa, Invisaling Mokotów, Invisaling Ursynów.

Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer