Duolingo i Netflix Nauka Koreańskiego z Motywem Squid Game

7 stycznia 2025

Kampania "Ucz się koreańskiego albo…" 🐉

Aplikacja do nauki języków Duolingo nawiązała współpracę z Netflixem, aby zachęcić fanów serialu „Squid Game” do nauki koreańskiego przed premierą drugiego sezonu. W humorystycznej kampanii pt. „Ucz się koreańskiego albo…” maskotka Duolingo, słynna sowa Duo, wciela się w strażnika znanego z serialu. Kampania obejmuje spoty wideo, filtr na TikToku oraz akcje marketingowe na ulicach Los Angeles i Nowego Jorku. 🚀

Kreatywne podejście z interaktywnymi elementami 📚

Duolingo postawiło na kreatywne połączenie nauki z rozrywką. Kampania zawiera interaktywny filtr na TikToku, w którym użytkownicy mogą sprawdzić swoje umiejętności językowe. Duo wciela się w postać inspirowaną grą „Red Light, Green Light” z serialu, zamieniając klasyczne zadania na wyzwania językowe. 📲📝

Muzyka K-pop i nauka języka 🎶

Netflix i Duolingo poszli o krok dalej, tworząc utwór „Korean or Get Eaten” – remix K-pop z motywem serialu. Teksty w języku koreańskim i angielskim nawiązują do ikonicznych scen, takich jak gra „Red Light, Green Light”. Duolingo dodało też 40 fraz i słów kluczowych z „Squid Game” do swojego kursu języka koreańskiego. 🌍🌈

Zaangażowanie w mediach społecznościowych 👥

Maskotka Duo, przebrana za strażnika Squid Game, odgrywa główną rolę w teaserach promujących kampanię. Na TikToku, Instagramie i YouTube można obejrzeć taneczne wideo, w którym Duo i inni strażnicy ścigają użytkowników zapominających o lekcjach językowych. Kampania zachęca do udziału w wyzwaniach tanecznych i interaktywnych grach. 🌟💃

Reklama na ulicach i billboardach 📊

Część kampanii odbywa się także w przestrzeni miejskiej. W Los Angeles i Nowym Jorku pojawiły się billboardy z tajemniczymi przekazami w języku koreańskim, sugerującymi potrzebę nauki dla własnego bezpieczeństwa. W jednej z akcji Duo wraz ze strażnikami Squid Game przejął reklamę na Sunset Boulevard, zamieniając angielskie teksty na koreańskie napisy. 👀🛠️

Podsumowanie kampanii Duolingo i Netflixa 💨

Duolingo i Netflix stworzyli niecodzienną kampanię promującą naukę koreańskiego. Połączenie humoru, muzyki K-pop i popularnego motywu „Squid Game” sprawiło, że akcja szybko zyskała rozgłos. Kampania odzwierciedla rosnące zainteresowanie językami obcymi, jednocześnie promując drugi sezon hitowego serialu Netflixa. 🎤🌐

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
 
nakatomi

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company
Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company

Nakatomi® – All rights reserved

footer
Agencja Marketingowa Warszawa - footer