Kampanie reklamowe
Na Instagramie

Dla kogo są kampanie reklamowe na Instagramie? Z pewnością nie tylko dla branży modowej i beauty. Jak zyskać klientów na tej platformie?
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
AXN Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
NO-Agencja-Marketingowa-Warszawa

Dlaczego warto prowadzić kampanię reklamową
Na Instagramie?

Instagram jest jednym z obecnie najpopularniejszych serwisów społecznościowych, który skupia osoby publikujące zdjęcia, filmy video, reelsy oraz relacje, które można modyfikować dzięki wbudowanym filtrom.

To, co wyróżnia Instagram i sprawia, że jest on wart zainteresowania przy przygotowywaniu kampanii reklamowej jest przede wszystkim zaangażowanie, jakim charakteryzują się jego użytkownicy. Przy przemyślanej kampanii można bez problemu zdobyć nowych obserwujących i zbudować solidną bazę fanów na tym portalu.

Dodatkowym, bardzo ważnym aspektem jest oparcie platformy na treściach wizualnych, które konsumujemy szybciej i efektywniej niż tekst. Wysoka jakość zdjęć i grafik są podstawą funkcjonowania firmy na Instagramie.

Jakie firmy skorzystają na tej platformie? Największy sukces w kampaniach reklamowych na Instagramie odnoszą marki z branży modowej i beauty. Jednak każda firma oferująca produkty, które łatwo zaprezentować za pomocą zdjęć w estetycznej formie, ma szansę na Instagramie.

Na przykład restauracje tworzą świetny content fotografując swoje dania z menu oraz udostępniając zdjęcia i relacje swoich gości. Sklepy z rękodziełem potrafią wyprzedać cały nakład produktu jednym postem, a niektóre marki korzystają z opcji „swipe up”, aby kierować na stronę sprzedaży prosto z relacji.

Instagram oferuje wiele możliwości marketingowych, a dzięki stosunkowo niewielkim kosztom reklamy, może być wykorzystywany przez duże marki i małe przedsiębiorstwa.

Aby uzyskać najlepsze efekty kampanii reklamowej na Instagramie, ważna jest systematyczność i planowanie działań do przodu. W Nakatomi poprowadzimy Twój profil na Instagramie, jak i innych mediach społecznościowych, aby Twoja marka odniosła sukces, a Ty mógł cieszyć się skuteczną kampanią.

Kampanie reklamowe na instagramie - zdjęcie
bt_bb_section_top_section_coverage_image

Kampanie reklamowe
Na Instagramie

prowadzenie fanpage - like (1)

Kiedy kampania jest skuteczna?

Najważniejszym aspektem, dzięki któremu kampania marketingowa na Instagramie może odnieść sukces, jest dobry pomysł i konsekwencja. Przyciągnąć uwagę użytkowników pojedynczym postem nie jest trudno, ale zatrzymać ich na dłużej i sprawić, aby nasz profil był popularny jest już dużo trudniej. Odpowiednio przygotowany plan kampanii, który precyzyjnie określi grupę docelową i właśnie pod nią dostosuje treści to podstawowa sukcesu. Dlatego od samego początku trzeba jasno określić zarówno profil firmy jak i klienta, do którego chcemy trafić.

prowadzenie fanpage - comment (1)

Kampanie reklamowe na Instagramie

Wizualny aspekt Instagrama i kampanii tam przeprowadzanych oraz większa popularność postów o konkretnej tematyce sprawia, że firmy, które wpasowują się w trendy będą miały dużo większe szanse na sukces. Największą popularnością cieszą się na Instagramie treści dotyczące m. in.: kosmetyków i makijażu, jedzenia i gotowania, mody, zakupów, podróży oraz urządzania wnętrz. Głównym powodem popularności właśnie tych tematów jest forma jaką posługuje się Instagram – zdjęcia dotyczące tych konkretnych dziedzin są zazwyczaj po prostu estetyczne.

prowadzenie fanpage - share (1)

Wpływ kampanii na pozycjonowanie stron

Na instagramie możemy pozycjonować swój profil, ale również wpłynąć pozytywnie na pozycjonowanie strony internetowej. Jak? Umieszczając link do naszej strony w bio sprawiamy, że algorytmy Google go czytają i indeksują wysoko. Portale społecznościowe cieszą się ogromną liczbą użytkowników i wysokim wskaźnikiem zaufania strony. Przez to, nawet gdy są to linki nofollow, Google indeksuje je wyżej niż standardowe strony. Dlatego nawet jeśli na Instagramie ma to być jeden link w bio, warto go wstawić, gdyż może okazać się skuteczniejszy niż kilka innych.

białe z czerwonym prawa góra - Agencja Marketingowa Warszawa
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer