Przedstawiamy Wam nowy cykl postów, w których będziemy zamieszczać nowinki ze świata marketingu internetowego.
Jesteście gotowi? Na początek przedstawiamy Wam nowe funkcje na Insta. Co nowego nas czeka?
✅ Po pierwsze, już niedługo pojawi się zaawansowana zakładka sklep, która umożliwi użytkownikom łatwiejsze poruszanie się po liście produktów od ich ulubionych twórców. W sklepie znajdą się także spersonalizowane rekomendacje i nowe kolekcje produktów. To wiodące medium społecznościowe stawia nacisk na promocje małych, lokalnych sklepów, które w dobie pandemii potrzebują wsparcia swoich społeczności.
✅ Twórcy aplikacji od niedawna pracują także nad Reels - odpowiednikiem TikToka, który podbija serca Amerykanów. Krótkie filmiki to szansa na pokazanie swoich ukrytych talentów i dzielenie się niebanalnymi pomysłami. Instagram Reels umożliwi użytkownikom odkrywanie krótkich, zabawnych filmików od ulubionych twórców z całego świata.
✅Insta zapowiada także wiele aktualizacji aplikacji, które wpłyną na layout komunikatora. Nowoczesna forma wysłanych DM'ów odmieni życie w szczególności firm i influencerów.
🤳 Wyczekujcie zatem aktualizacji na swoje smartphony i koniecznie dajcie znać co myślicie o nowych funkcjach aplikacji!
🚀 Nowość - znikające wiadomości! 27.11.2020
W ubiegłym tygodniu w popularnym komunikatorze pojawiła się ekscytująca nowość. W szczególności ucieszą się z niej fani bycia incognito w mediach społecznościowych - znikające wiadomości!
✅ Vanish mode to tryb, który należy włączyć z poziomu danego wątku czatu. Wystarczy zrobić swipe-up i odczekać aż załaduje się do pełna kółeczko na dole ekranu. Następnie, Tobie i Twojemu rozmówcy wyświetli się czarny ekran do umożliwiający wysyłanie wiadomości. Można w nim bezproblemowo wymieniać dane, których nie chcemy mieć w historii rozmowy. Po zamknięciu okienka rozmowy wszystkie wiadomości znikną Tobie i Twojemu rozmówcy.
☝️ Uwaga fani printscreenów - w trybie Vanish Mode Twojemu odbiorcy wyświetli się komunikat, że zrobiłeś screena!
Znikające wiadomości to krok platformy ku bezpieczeństwu i ochronie wiadomości użytkowników.
✅ Korzystaliście już z nowych możliwości komunikatora?
Dajcie znać jak się u Was sprawdza!
🚀 TikTok wkracza na rynek social commerce! 7.12.2020
Od dłuższego czasu właściciele popularnej aplikacji TikTok wprowadzają zmiany na płaszczyźnie reklam w aplikacji. Niedawno ogłoszono globalne partnerstwo z Shopify, które zaoferuje twórcom oraz firmom wiele możliwości.
🤝 Współpraca ma na celu ułatwienie sprzedawcom korzystającym z platformy Shopify dotarcia do młodszych odbiorców TikToka, a co za tym idzie do wzrostu sprzedaży produktów dla młodzieży dzieci, a nawet dorosłych.
👩💼 Już teraz korzystając z Shopify, sprzedawcy mogą tworzyć, uruchamiać i optymalizować kampanie marketingowe na TikToku. Dzięki TikTok Pixel marketerzy mogą z łatwością śledzić ścieżki konwersji generowane przez ich kampanie reklamowe.
✅ Połączenie TikToka z Shopify przyniesie wymierne korzyści w szczególności dla branż modowych, dziecięcych, ale także dla marek osobistych i Influencerów.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.