Mohito to marka odzieżowa wchodząca w skład Polskiej Sieci Modowej LPP. W ofercie sieci znajdziemy kobiece ubrania łączące styl, elegancję oraz wygodę w klasycznym oraz nowoczesnym wydaniu.
Mohito to marka odzieżowa wchodząca w skład Polskiej Sieci Modowej LPP. W ofercie sieci znajdziemy kobiece ubrania łączące styl, elegancję oraz wygodę w klasycznym oraz nowoczesnym wydaniu.
Współpracę w zakresie pozycjonowania sklepu Mohito rozpoczęliśmy we wrześniu 2022 r. dla rynków niemieckiego oraz czeskiego, a następnie od stycznia 2023 r. rozpoczęliśmy działania pozycjonerskie również na rynku rumuńskim. Poniżej prezentujemy wstępne wyniki naszej współpracy.
Celem przeprowadzonych działań było podniesienie widoczności marki w wynikach wyszukiwania w poszczególnych krajach, zwiększenie ruchu organicznego na stronie, przyrost nowych organicznych słów kluczowych oraz podbicie i utrzymanie wysokich pozycji fraz kluczowych ważnych dla sklepu.
W ramach współpracy tworzone były Backlinki mające na celu umocnienie pozycji fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania oraz tworzone były nowe treści na strony kategorii produktowych w odpowiednich dla danego rynku językach. Działania te miały zwiększyć liczbę organicznych słów kluczowych na które mogła być wyszukiwana strona.
Na przestrzeni współpracy od września 2022 r. do czerwca 2023 r. udało się uzyskać przyrost ruchu organicznego na stronie. Średni ruch miesięczny na stronie wynosi ok. 62 tys. użytkowników.
Na rynku czeskim udało się poprawić ruch organiczny. Obecny średni miesięczny ruch wynosi 103 tys. użytkowników.
Na przestrzeni pół roku współpracy uzyskaliśmy wzrost średniego ruchu na stronie. Obecnie wynosi on ok. 185tys. wejść użytkowników.
Między wrześniem 2022r. a czerwcem 2023r. Rozbudowaliśmy zaplecze backlików niemieckiej wersji strony do 5 tys. linków.
Między wrześniem 2022r. a czerwcem 2023r. Rozbudowaliśmy zaplecze backlików czeskiej wersji strony.
Na przestrzeni pół roku działań od Stycznia do Czerwca 2023r. Zwiększaliśmy liczbę backlinków rumuńskiej wersji strony.
Nowych fraz – 7060
Liczba fraz w TOP 3 zwiększona do 514
Nowych fraz – 4 619
Liczba fraz w TOP 3 zwiększona do 620
Nowych fraz – 7989
Liczba fraz w TOP 3 zwiększona do 760
Pozycje wybranych Fraz
Niemcy | przed | po | zmiana |
kleider | 45 | 19 | 26↑ |
Mini kleider | 67 | 10 | 57↑ |
Jacken Mantel | 0 | 9 | new |
Jogger hosen | 6 | 4 | 2↑ |
Elegante Hosen | 40 | 25 | 15↑ |
Czechy | przed | po | zmiana |
saty | 3 | 4 | 1↑ |
damska sukne | 13 | 3 | 10↑ |
mikiny damske | 59 | 19 | 40↑ |
damskie kahaloty | 14 | 7 | 7↑ |
halenky | 6 | 5 | 1↑ |
svetry damske | 0 | 1 | New |
Rumunia | przed | po | zmiana |
bluze | 6 | 1 | 5↑ |
rochii | 13 | 8 | 5↑ |
camasi | 17 | 6 | 11↑ |
camasi de dama | 22 | 7 | 15↑ |
geci | 20 | 18 | 2↑ |
Pomimo krótkiego okresu współpracy z marką LPP Mohito udało nam się podnieść ruch organiczny na stronie na rynkach niemieckim, czeskim oraz rumuńskim. Zwiększyła się również liczba organicznych słów kluczowych istotnych dla marki i jej oferty na poszczególnych rynkach. Większa ilość słów organicznych przekłada się również bezpośrednio na ruch na stronie. Dodatkowo zwiększyła się również liczba słów w TOP 3 dla każdego z rynków. To bardzo dobre wyniki mając na względzie, za prowadzona była tylko część działań z pola SEO by poprawić widoczność strony i czekamy na przyszłe rezultaty.