Case Study Dekpol - logo

Case Study
Dekpol

Marka Dekpol to jeden z największych w Polsce Deweloperów, po wprowadzeniu nowej strategii sprzedażowej marka nastawiła się na budowę apartamentów w prestiżowych miejscach w Trójmieście dla najbardziej wymagających klientów. Deweloper posiada ugruntowaną pozycję w Polsce Północnej. Dotychczas marka Dekopol S.A, koncentrowała się głównie na rynku pomorskim, realizując projekty deweloperskie m.in. w Gdańsku, Gdyni, Tczewie oraz Juracie. Obecnie aspiruje do stania się wiodącym deweloperem w skali ogólnopolskiej – prowadzi ekspansję działalności deweloperskiej w Warszawie i we Wrocławiu.

białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa
case study dekpol - analiza - agencja marketingowa warszawa

Analiza

Jak przy każdej kampanii marketingowej pierwszym jej etapem jest poznanie celów i etapów ich realizacji jakie przedstawia nam klient. W wielu przypadkach plany a rzeczywistość to dwie odrębne kwestie. Klienci bez znajomości działań marketingowych wyznaczają sobie i agencjom marketingowym nierealne cele przy budżetach jakimi dysponują. Na szczęście przy kampanii dla marki Dekopl współpracowaliśmy z Panią Izabellą Morawską, szefową działu marketingu, co znacznie ułatwiło nam start kampanii. Przenalizowaliśmy konkurencję na rynku deweloperskim w Trójmieście, przeprowadziliśmy pełną analizę ponad 20 deweloperów, która pozwoliła nam napisać strategię komunikacji i strategię sprzedażową mieszkań oferowanych przez dewelopera. Ofertę skierowaliśmy na rynek norweski, szukając najodpowiedniejszego rynku.

case study dekpol - analiza - agencja marketingowa warszawa
case study dekpol - cele - agencja marketingowa warszawa

Cele projektu

Po pełnej analizie konkurencji wykonanej przez nasz zespół z biura w Gdańsku pod nadzorem Patrycji Rec, wspólnie z klientem założyliśmy wprowadzenie oferty na rynek norweski. Określiliśmy grupę odbiorców jako zamożnego mieszkańca Norwegii, głównie okolic Oslo i Moss. Mieszkania oferowane przez dewelopera były zlokalizowane na wyspie spichrzów, a zatem koszt jednostkowy metrów kwadratowego należał do najwyższych w kraju.

Klient wyznaczył nam cel na poziomie 56 leadów sprzedażowych przez okres 12 miesięcy. Pamiętajmy, że leady sprzedażowe przy tym projekcie to wartość każdego na poziomie 1,5-2 mln złotych. Zatem wartość naszych leadów to około 100 mln złotych.

Było to ogromne wyzwanie tym bardziej, że budżet marketingowy na cały projekt wynosił tylko 300 tysięcy złotych. Zatem podjęliśmy się najtrudniejszego projektu w historii naszej firmy, gdzie budżet wynosił poniżej jednego procenta od sprzedaży. I zwyciężyliśmy!
case study - obsługa social media - agencja marketingowa warszawa
case study dekpol - budowa strony - agencja marketingowa warszawa
case study dekpol - seo sem - agencja marketingowa warszawa
case study dekpol - działania offline - agencja marketingowa warszawa nakatomi
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Realizacja projektu

Klient powierzył nam kompleksowe działania marketingowe na wielu płaszczyznach, przy czym zdał się w 100% na nasza wiedzę i doświadczenie. Pierwszym krokiem już właściwej kampanii było zaprojektowanie strony www w języku norweskim, strona miała być prosta, przejrzysta tak aby jak najlepiej mogła przedstawić nieruchomości. Strona została zbudowana – https://investereipolen.com/

Kolejny standardowy etap kampanii to pełne SM do projektu. Tutaj również poszliśmy o krok dalej wykorzystując nie tylko standardowe kanały komunikacji, ale również norweskie portale sprzedażowe, czy kampanie offline w największych norweskich miastach. Rozpoczęliśmy jednocześnie kampanie Google Ads + SEO, pełen pozycjonowanie strony pod frazy związane z inwestowaniem w nieruchomości. Do tego pełne obrandowanie projektu od wizualizacji 3D przez katalogi, ulotki itp. Cała kampanie trwała w trybie ciągłym przez okres 12 miesięcy. Jakie rezultaty udało nam się osiągnąć?
białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa
case study dekpol - realizacja celow - agencja marketingowa warszawa

Wynik

12 miesięcy ciężkiej pracy, poznawania mentalności i oczekiwań rynku norweskiego przyniosło niesamowite rezultaty. Cele jakie wspólnie z projektem wyznaczyliśmy sobie na początku startu kampanii były bardzo ambitne i trochę nad wyrost, co do możliwości klienta pod względem inwestycji w marketing. Ale udało się i to z nawiązką – wygenerowaliśmy 77 leadów sprzedażowych, nie tylko na inwestycję na Wyspie Spichrzów ale także na kolejną inwestycję w Juracie. Nasze rezultaty to dowód na to, jak dobra i skuteczna kampania marketingowa zależy od agencji marketingowej – od jej podejścia, zaangażowania i początkowej analizy SWOT oraz badania konkurencji.

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer