Case Study Medicover - logo

Case Study
Medicover

Medicover jest jednym z liderów polskiej prywatnej opieki zdrowotnej. Marka jest obecna na naszym rynku od 27 lat i w tym czasie zbudowała sobie silną pozycję na rynku, budując sieć placówek i rozszerzając swoje usługi. Medicover oferuje pełen zakres opieki medycznej, w tym własne szpitale, apteki, a nawet pomoc dietetyczną i dla sportowców.

białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa
case study dekpol - analiza - agencja marketingowa warszawa

Case study Medicover
Cel

Kampania międzynarodowa, której głównym elementem oprócz budowania wizerunku na tamtejszych rynkach było przekonanie Skandynawów do korzystania z usług stomatologicznych w polskich oddziałach marki Medicover.

Już na samym początku współpracy stworzyliśmy wspólną strategię komunikacji dla wszystkich podmiotów zrzeszonych pod marką Medicover, wspólną wizualizacje całego projektu oraz budowy strony www w języku norweskim i szwedzkim.

Przy kampaniach całościowych długoterminowych nasz klient zawsze otrzymuje budowę strategii oraz wszelkich niezbędnych narzędzi do startu kampanii właściwej w cenie kampanii. Tak było także w przypadku kampanii dla Medicover. Klient nie poniósł żadnych kosztów związanych z pełnym wdrożeniem projektu.

case study medicover - grafika 1 - agencja marketingowa nakatomi
case study medicover - grafika 2 - agencja marketingowa nakatomi

Budżet

Budżet jak na kampanie międzynarodową był bardzo niski i na początku kampanii oscylował w granicach 5 tyś euro miesięcznie, ale dzięki zwiększaniu konwersji na koniec kampanii podnieśliśmy go do 25 tyś euro miesięcznie. Dzięki podejmowanym działaniom i bardzo wysokiej konwersji a niskim kosztom pozyskania pojedynczego pacjenta, klient nie miał problemu ze zwiększaniem budżetu reklamowego o 400 % w ciągu 2 lat.
Case study Medicover - kafelek 7 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 4 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 2 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 8 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 6 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 5 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 1 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 3 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 9 - Agencja Marketingowa Warszawa

Kampania właściwa

W czasie kampanii właściwej zajmowaliśmy się pełną obsługą marketingową na 20 płaszczyznach, prowadzeniem Social Media na 5 platformach jednocześnie, mocno rozbudowaną kampanią Google Ads i YouTube Ads, tworzeniem contentu na stronę www, pełną obsługą SEO/SEM – po 18 miesiącach 17 z 20 pozycjonowanych fraz znalazło się w TOP wyszukiwania Google.se i Google no.

Zajmowaliśmy się także pełną obsługą logistyczną kampanii – dbaliśmy o przylot czy zakwaterowanie pacjenta, a nawet pełniliśmy funkcję tłumaczy.

Zatem w przypadku kampanii dla Medicover, nie był to tylko zakres działań online, ale również cała logistyka.

białe z czerwonym lewa góra - Agencja Marketingowa Warszawa
case study medicover - grafika 3 - agencja marketingowa nakatomi

Wynik

Założeniem wyjściowym było uzyskanie 60 leadów sprzedażowych. To leady sprzedażowe na kompleksowe usługi stomatologiczne w pełnym zakresie, gdzie jeden pacjent generuje sprzedaż usług w granicach 60-100 tyś PLN. Zatem naszym wyjściowych planem było wygenerowanie obrotu marki na 3,6 mln do 6 mln PLN w okresie rocznym, przy całkowitej inwestycji w kampanie na poziomie 300-500 tyś PLN. Co dało by nam koszty kampanii na poziomie 8-10% wartości konwersji.

Udało nam się znacznie przekroczyć założenia, osiągając 275 leadów sprzedażowych na kwotę 23.775.455 PLN przy całkowitym koszcie kampanii na poziomie 1 mln PLN.

Koszty kampanii to tylko 4% obrotu – to jest konwersja którą mogą pochwalić się nieliczne agencje na świecie, tym bardziej przy budżetach na takim poziomie.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Case Study Medicover
Podsumowanie

Tylko wielopłaszczyznowe kampanie marketingowe mogą osiągnąć tego rodzaju cele. Przy standardowych kampaniach, bardzo często budżet na działania marketingowe wynosi nawet 12-17% obrotu firmy, a w pierwszych latach potrafi zjeść cały zysk. Stosując dywersyfikacje środków na kilku polach jesteśmy wstanie zoptymalizować budżet i osiągnąć tego rodzaju konwersje.

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer