Case study - new orleans club logo

Case Study
New Orleans Club

Case Study New Orleans Club Warsaw – dlaczego agencja marketingowa chwali się takim klientem? New Orleans Club to jedyny w Polsce klub na wzór paryskich klubów nocnych, gdzie tancerki są profesjonalistkami. To niesamowite miejsce z klimatem dla prawdziwych dżentelmenów, które potrafi zauroczyć każdego. Świadczą o tym nie tylko piękne, niesamowite hostessy czy tancerki, ale również fakt, że w klubie New Orleans często urządzane są wieczory panieńskie.  Jeśli ktoś kocha warszawskie życie nocne, z pewnością zna New Orleans Club z jego niesamowitą kuchnią i największą w Polsce ofertą alkoholi.

Klienta przejęliśmy po innej agencji w styczniu 2017 roku w fatalnej formie pod względem SEO i w niemniej słabej jeśli chodzi o klientów zagranicznych.

białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

SEO/SEM

Głównym problemem klienta była mała widoczność strony www wśród innych klubów nocnych w Polsce. Pozycjonowanie jakie przez 2 lata przed nami wykonywała inna agencja nie przynosiło efektu. Zaczęliśmy u źródła, tworząc nową stronę internetową, według wytycznych Google. Przy stronie pracowali zarówno programiści, SEO-owcy jak i copywriterzy, bo tylko tego rodzaju współpraca pozwala tak zopytymalizować stronę www, aby pozycjonowanie przynosiło efekty.

Po zakończeniu działań nad stroną przygotowaliśmy pełne SEO strony, według wytycznych o jakich mówił klient i naszej wiedzy. Zleceniodawcy najbardziej zależało na frazach: klub nocny Warszawa, night club Warsaw. To frazy które generują ponad 90% ruchu w klubach tego typu. Na zdjęciu widoczne są efekty naszej pracy.

Warto dodać, że oczywistym było stworzenie anglojęzycznej wersji strony. Poszliśmy jednak o wiele dalej, stworzyliśmy wersję niemiecką, norweską, rosyjską, hiszpańską i koreańską.

Case Study New Orleans Club - strategia seo
Case Study New Orleans Club - Agencja Marketingowa Nakatomi

Strona internetowa

Po stworzeniu i zoptymalizowaniu strony www pod kątem SEO, należało przejść do działań właściwych, czyli linkowania. Rozpoczęliśmy linkowania w 5 językach jednocześnie, z których każde odnosiło się do docelowych miejsc na stronie www.

Przy pozycjonowaniu zawsze stawiamy na ruchy naturalne, tylko z domen z wysokim Trust Flow, najlepiej kierujących z linkiem dofollow. O ile w przypadku stron anglojęzycznych, polskich czy niemieckojęzycznych nie było to wielkim wyzwaniem, o tyle rosyjskie i koreańskie strony były większym wyzwaniem, ale udało się. Wszystkie frazy wskazane przez klienta po roku pozycjonowania znalazły się w TOP 3 w każdym z wymienionych języków.

W czym tkwi sekret naszych linkowań i ich wartość? W ręcznym ich dodawaniu. Nie przyjmujemy 300 klientów, którzy płacą nam klikaset złotych za pozycjonowanie. Nie da się pracować dobrze nad stroną, dodawać wartościowe treści, linkować w sposób naturalny z najlepszych zagranicznych domen, jeśli jeden pracownik ma pod sobą 10 firm. Cała filozofia tkwi w uczciwości agencji.

Dzięki tym zabiegom, działania SEO przyniosły oczekiwany rezultat już po 6-12 miesiącach, widoczność strony według narzędzia Senuto w tym okresie zwiększyło się o ponad 300%. Ekwiwalent Google Ads na frazy jakie wypozycjonowaliśmy do TOP 10 to prawie 7 tyś PLN miesięcznie! Zatem już koszty pozycjonowania się zwróciły.

Case Study New Orleans Club - Strona internetowa
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Obsługa Social Media w 6 językach

Druga cześć naszego case study new orleans club to zakres działań w mediach społecznościowych.

Z naszych badań wynika, że osoby widząc reklamę w języku ojczystym przebywają średnio na stronie docelowej o 120% czasu dłużej, niż widząc tę samą reklamę w języku angielskim. Zatem zrobiliśmy 6 wersji językowych Facebooka, Google Moja Firma, Twittera. Koszt obsługi tych profili był bardzo znikomy, ponieważ wszystkie profile prowadziliśmy we własnym zakresie. Zajęliśmy się oczywiście wspólną wizualizacją całego projektu, tak aby każdy z profili miał spójność graficzną.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Rekomendacje

Kolejny zakres naszych działań to marketing rekomendacji na forach związanych z podróżowaniem, Polską, Warszawą, atrakcjami związanymi z zabytkami czy miejscami wartymi zobaczenia. W ciągu 24 miesięcy podczas których prowadziliśmy zintegrowane działania dla New Orleans Club wykonaliśmy ponad 14400 wpisów na blisko 400 forach internetowych w 17 krajach w 6 językach.

Nie zapomnieliśmy również o współpracy z przewodnikami w Warszawie. Ile razy będąc na zagranicznych wycieczkach zdarzyło się wam skorzystać z usług i poleceń od przewodników? Prawie zawsze. Dlatego my również postawiliśmy na działania w dobrze nam znanej grupie „oprowadzaczy” z którymi już długoterminowo współpracowaliśmy. Efekt przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania, sami przewodnicy w ciągu 24 miesięcy dostarczyli nam ponad 800 klientów.

Case Study New Orleans Club
bt_bb_section_top_section_coverage_image

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer