Kampanie reklamowe w Google Ads umożliwiają nam tworzenie reklam tekstowych, graficznych, wideo oraz produktowych. Według statystyk liczba kliknięć w treści sponsorowane wcale nie różni się znacznie od liczby wejść w wyniki organiczne. Kluczem jest wykorzystanie tego potencjału – wybranie takiego typu reklamy, jaki realnie wpłynie na realizację wyznaczonego celu, ustalenie słów kluczowych i wykluczających oraz ustawienie stawki jaka pomoże nam w wygraniu aukcji.
W Nakatomi stworzymy i zoptymalizujemy skuteczną kampanię reklamową w Google Ads za Ciebie. Posiadamy liczne certyfikaty, jak i status partnera Google, który potwierdza ekspertyzę oraz doświadczenie w tworzeniu kampanii w wyszukiwarce. Dzięki naszej pomocy będziesz mógł skupić się na samym działaniu Twojej firmy – my zajmiemy się jej skuteczną promocją.
Prowadzone przez naszą agencję kampanie reklamowe w Google Ads to jedna z najważniejszych części naszych usług. Dzięki reklamom w wyszukiwarce jesteśmy w stanie dotrzeć do odbiorców, którzy wyszukują zapytania powiązanego z działalnością danej marki – a więc odbiorców, którzy z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowani naszą usługą.
Reklama w Google Ads jest również bardzo szybkim sposobem na promocję. W porównaniu z działaniami związanymi z organicznym pozycjonowaniem strony, kampania w Google zapewnia nam niemal natychmiastowe kliknięcia w reklamę oraz przejścia na docelową stronę internetową.
Posiadamy status Partnera Google, który potwierdza, że kampanie reklamowe w Google Ads prowadzone przez naszą agencję są utrzymane na najwyższym poziomie. Status ten jest przyznawany agencjom dbającym o wysoką optymalizację kampanii, nieustannie prowadzącym kampanie (co mogą potwierdzić wydatkami) oraz których pracownicy mają certyfikaty z reklam Google Ads.
Co to oznacza dla naszych klientów?
Współpracując z Nakatomi, nasi klienci mają pewność skuteczności działań w Google Ads. Przy wciąż zmieniających się algorytmach i pojawiających się nowych możliwościach ważne jest, aby pracować z agencją, która jest na czasie i wie, jak dostosować się do obecnej sytuacji. Nakatomi to gwarantuje, a status Partnera Google jest tego potwierdzeniem.