Marketing szeptany - baner

Marketing
szeptany

Marketing szeptany, inaczej zwany buzz marketingiem to ważne i skuteczne narzędzie promowania firmy. Jest istotą jest tworzenie i moderowanie dyskusji, które nawiązują do profilu/branży klienta oraz jego produktu na rynku. Dzięki takiemu zabiegowi docieramy do konsumentów z wyznaczonych wcześniej grup docelowych.
Zadowoleni klienci Agencja Marketingowa Warszawa Nakatomi
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Marketing
rekomendacji

Marketing szeptany czy inaczej marketing rekomendacji to wcielanie się w rolę klienta i rozpoczynanie wątków czy udzielanie się w dyskusji. Najistotniejszą rolę pełnią interakcje (nawet te kontrowersyjne) na specjalistycznych portalach/forach. Konsumenci lubią się angażować, rzucać w wir polemiki, o ile jej temat jest interesujący. Ożywiona dyskusja sprawia, że ludzie przyswajają więcej informacji. A im dłużej ta dyskusja trwa, tym lepiej dla naszej marki, ponieważ informacje o naszej promocji będą się szerzyć i krążyć.

Co ważne – marketing szeptany przynosi efekt – bo tutaj potencjalny użytkownik (być może po raz pierwszy) widzi rekomendację marki w Internecie.

Rozpoczynanie wątków
Komentowanie wpisów
Udział w dyskusji
Polecanie produktów
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Marketing Szeptany,
zasady

1. Autentyczność

Jedną z zasad komentowania w temacie jest naturalność, znajomość tematu. Każda sztuczna i wymuszona odpowiedź będzie traktowana jako niepotrzebna lub po prostu jako spam. Należy uważać na treść wstawianych komentarzy. Użytkownicy Internetu mają coraz większą świadomość sposobów promocji i śmieciowe treści filtrują.
Marketing Szeptany - autentyczność

2. Najświeższe informacje

Co daje marketing szeptany? Na pewno dyskusja o produktach marki jest obecna w wartościowych wątkach branżowych. Jak się to dzieje? Wszystko dzięki monitoringowi Internetu, który pozwala na wykrycie działań konkurencji czy ścieżki użytkownika i ton jego wypowiedzi o produkcie czy marce. To z kolei pozwala na dopasowanie strategii działań.
Marketing Szeptany - najświeższe informacje

3. Brak SPAMU

Znajomość tematu, bycie na czasie, autentyczność. W jaki sposób wybierasz sprzedawców na popularnym portalu Allegro? Sugerujesz się liczbą pozytywnych opinii. Identycznie jest z wiarygodnością użytkowników na forach. Im większa aktywność danej osoby, tym większe zaufanie wzbudzają jej komentarze. Dlatego nasze konta prowadzimy od lat.
Marketing Szeptany - brak spamu

4. Zaufanie społeczne

Marketing szeptany polega na staniu się wiarygodnym źródłem informacji, któremu można zaufać. Czytając opinię, czy dyskusję na temat produktu czy marki, w odbiorcy rodzi się przekonanie, że produkt jest dla niego odpowiedni. Dlatego dzięki informowaniu o nowych produktach i rozpoczynaniu wątków choćby pytających o dany produkt z poziomu użytkownika internetu, zwiększamy zaufanie i zainteresowanie marką.
Marketing Szeptany - zaufanie społeczne

5. Temat

Należy pamiętać o tym, że korzyści mogą przynieść wpisy, które rzeczywiście dotyczą branży czy przedstawianej przez firmę oferty. Jeśli forum lub temat nie pasuje tematycznie do naszej promocji, nie warto na siłę wciskać naszego linku tam, gdzie nie jego miejsce i nie powinien się znaleźć. Warto trzymać się wyznaczonej tematyki i nie zostawiać w Internecie komentarzy nie związanych z promocją/marką.
Marketing Szeptany - temat
bt_bb_section_top_section_coverage_image
AXN Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
NO-Agencja-Marketingowa-Warszawa
Stawiamy na temat
I co najważniejsze – trzymamy się go. Pierwszym, najpowszechniejszym sposobem szukania informacji w Internecie jest korzystanie z wyszukiwarki Google. Użytkownik wpisuje interesującą go frazę, po czym sprawdza opinie na temat firm wyświetlających się w wyszukiwaniach. Tylko wartościowe, ożywione, świeże tematy mają szansę na uwagę poszukujących informacji.
Jesteśmy systematyczni
Kluczem w marketingu szeptanym jest systematyczność – musimy zadbać o regularną publikację opinii, wpisów, aktywność na forach. Z Nakatomi nie musisz się o to martwić, jesteśmy zaangażowani w Twój buzz marketing na każdym kroku kampanii. Nasz zespół regularnie publikuje wpisy i komentarze tak, aby Twoja marka zawsze była obecna tam, gdzie jej odbiorcy.
Działamy globalnie
Marketing szeptany prowadzimy w 17 językach, zawsze dostosowując nasz ton i wypowiedź do kultury i zwyczajów danego kraju. Działamy na lokalnych forach i portalach. Mamy doświadczenie w kreowaniu buzzu zarówno na Skandynawii, jak i w Stanach Zjednoczonych, aż po Azję. Jeśli szukasz agencji do ekspansji zagranicznej, która działa kompleksowo, skontaktuj się z nami.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
marketing szeptany w polsce (2)

Marketing szeptany w Polsce

Prowadzimy marketing szeptany na forach, portalach i w social mediach. Publikujemy nowe wątki, komentujemy wpisy i zadajemy pytania na grupach. Wszystko w naturalny sposób, bez nachalnej reklamy. Dzięki temu przyciągamy uwagę do marki i jej oferty.
Marketing szeptany za granicą

Marketing szeptany za granicą

Marketing szeptany za granicą wymaga doskonałej znajomości języka oraz znajomości danego rynku.
Dzięki naszemu zespołowi zaangażowanych tłumaczy oraz specjalistów ds. marketingu zrobimy taki buzz marketing, który pomoże Ci wypromować się poza granicami kraju.
Marketing szeptany w stanach zjednoczonych

Marketing szeptany w USA

Wypromujemy Twoją firmę w Stanach Zjednoczonych – doskonale wiemy, jak stworzyć wiarygodne wpisy na najlepszych amerykańskich forach oraz portalach. Znamy specyfikę rynku w USA i umiemy to przełożyć na rzetelny buzz marketing.
Marketing szeptany w Norwegii

Marketing szeptany w Norwegii

Norwegia, jako jeden z nielicznych krajów monitoruje fora internetowe i nie pozwala na samowolne wpisy. Tworzymy prawdziwy marketing szeptany oparty na wartościowych opiniach prawdziwych klientów. Dzięki temu marka wzbudza większe zaufanie.
Marketing szeptany w Szwecji

Marketing szeptany w Szwecji

Docierając do Twoich szwedzkich kontrahentów w zamian za upominki firmowe prosimy o wystawienie opinii o Twojej firmie jeśli tylko byli zadowoleni z Waszych usług. Skuteczność tak prowadzonych kampanii jest wielokrotnie wyższa niż tworzenia automatycznych wpisów.
marketing szeptany w finlandii

Marketing szeptany w Finlandii

Nie znamy drugiej polskiej agencji, która prowadzi tak zaawansowane kampanie marketingu szeptanego w Finlandii. Trudność szeptania w Finlandii polega na wystawianiu kar ustawowe za sztuczne opinie. W przypadku Nakatomi – opinie są zbierane od klientów.

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

 

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer