Kampanie reklamowe w Google Ads umożliwiają nam tworzenie reklam tekstowych, graficznych, wideo oraz produktowych. Według statystyk liczba kliknięć w treści sponsorowane wcale nie różni się znacznie od liczby wejść w wyniki organiczne. Kluczem jest wykorzystanie tego potencjału – wybranie takiego typu reklamy, jaki realnie wpłynie na realizację wyznaczonego celu, ustalenie słów kluczowych i wykluczających oraz ustawienie stawki jaka pomoże nam w wygraniu aukcji.
W Nakatomi stworzymy i zoptymalizujemy skuteczną kampanię reklamową w Google Ads za Ciebie. Posiadamy liczne certyfikaty, jak i status partnera Google, który potwierdza ekspertyzę oraz doświadczenie w tworzeniu kampanii w wyszukiwarce. Dzięki naszej pomocy będziesz mógł skupić się na samym działaniu Twojej firmy – my zajmiemy się jej skuteczną promocją.
Prowadzone przez naszą agencję kampanie reklamowe w Google Ads to jedna z najważniejszych części naszych usług. Dzięki reklamom w wyszukiwarce jesteśmy w stanie dotrzeć do odbiorców, którzy wyszukują zapytania powiązanego z działalnością danej marki – a więc odbiorców, którzy z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowani naszą usługą.
Reklama w Google Ads jest również bardzo szybkim sposobem na promocję. W porównaniu z działaniami związanymi z organicznym pozycjonowaniem strony, kampania w Google zapewnia nam niemal natychmiastowe kliknięcia w reklamę oraz przejścia na docelową stronę internetową.
Zastanów się jaki wybór będzie najkorzystniejszy dla Twojej branży. Kampania w sieci wyszukiwania ze słowami kluczowymi dla Twojej marki, produktowa, stricte nastawiona na sprzedaż, a może Performance Max – połączenie reklam graficznych, tekstowych i feedu produktowego? Google daje wiele możliwości w tym zakresie.
To na nich Google opiera swój algorytm i to za ich pośrednictwem będą wyświetlane Twoje reklamy. Możesz użyć zarówno nazw swoich produktów, w przypadku np. świadczenia usług, użyć ich z dopiskiem miasta, w jakim je świadczysz, czy postawić na brand. Wykorzystaj w tym celu planera słów kluczowych lub np. strony internetowej Answer the Public.
Czyli inaczej mówiąc CPC. Określając ją, możemy dogodnie wyświetlać reklamy na coraz to wyższych pozycjach w wyszukiwaniu. Tutaj również Google dam spore pole do manewru – możemy dopasowywać stawki do urządzeń, lokalizacji, harmonogramu, zgodnie z efektywnością naszych kampanii.
Pozwolą Ci wprowadzić do Twojej kampanii idealny ład i porządek. Zastanów się, jaki podział będzie najlepszy dla Ciebie. Podział ze względu na produkty? Zainteresowanych odbiorców? A może ze względu na daną grupę słów kluczowych? Możliwości jest mnóstwo, przetestuj swoje rozwiązanie.
Czyli cała kreatywność w jednym miejscu. Wyraź swoją firmę poprzez nagłówki i treści reklam. Dodaj do nich przygotowane uprzednio grafiki, wezwanie do działania i sukces murowany. Dzięki reklamom możesz zachęcić użytkowników do wejścia na Twoją witrynę, zainteresować ich swoim produktem czy usługą, by finalnie doprowadzić do konwersji.
Zadbaj o to, aby mieć dokładny wgląd na to, ile dzięki Twoim reklamom uzyskasz konwersji. Możesz ich mierzyć wiele – od zakupu, po czas na stronie, czy też ile użytkowników przescrollowało jedynie jej 50%. Warto jest nie skupiać się na samych zakupach i obserwować jak budujesz zaangażowanie użytkowników.
Nie tylko samą reklamą żyje człowiek. Zerknij na swoją witrynę. Czy może nie brakuje na niej podstawowych informacji jak np. dostawa, czas wysyłki, kontakt? Spójrz jakie komunikaty kierujesz na stronie i czy współgra to z treścią reklam w Google Ads. Do budowania narracji używamy bowiem nie tylko kreacji reklamowych.
Dzięki nim nasze reklamy są jeszcze bardziej widoczne i możemy zawrzeć w nich informacje, których nie zdołaliśmy w reklamie. Osoby zanim klikną w naszą reklamę, będą wiedzieli np. o darmowej dostawie, o typach oferowanych produktów czy usług, albo zobaczą adres lokalizacji, do której powinni się udać, aby dokonać zakupu stacjonarnego.
Zastanów się, do kogo tak właściwie chciałbyś trafić ze swoimi reklamami. Google daje szereg możliwości aby zawęzić grupy docelowe, tak aby bezpośrednio dotrzeć do potencjalne zainteresowanych użytkowników. Marzysz o większym zasięgu i świadomości marki? To również oferują kampanie Google Ads, dzięki rozszerzeniu grup odbiorców.
Połączenie Google Ads i Google Analytics jest niezbędne, aby obserwować czy nasze kampanie są efektywne. W GA możemy uzyskać wiele istotnych dla naszej firmy informacji i przełożyć to na działania optymalizacyjne naszych kampanii czy stworzyć istotne listy odbiorców do wykorzystania w kampanii remarketingowej.
Posiadamy status Partnera Google, który potwierdza, że kampanie reklamowe w Google Ads prowadzone przez naszą agencję są utrzymane na najwyższym poziomie. Status ten jest przyznawany agencjom dbającym o wysoką optymalizację kampanii, nieustannie prowadzącym kampanie (co mogą potwierdzić wydatkami) oraz których pracownicy mają certyfikaty z reklam Google Ads.
Co to oznacza dla naszych klientów?
Współpracując z Nakatomi, nasi klienci mają pewność skuteczności działań w Google Ads. Przy wciąż zmieniających się algorytmach i pojawiających się nowych możliwościach ważne jest, aby pracować z agencją, która jest na czasie i wie, jak dostosować się do obecnej sytuacji. Nakatomi to gwarantuje, a status Partnera Google jest tego potwierdzeniem.