Kampanie reklamowe
W Google Ads

Z wyszukiwarki Google korzysta około 97% użytkowników w Polsce. Z tego względu wyszukiwarka posiada ogromną siłę promocyjną. Skuteczność, docieranie do właściwych odbiorców i przykucie uwagi - to wszystko zapewniają kampanie reklamowe w Google Ads. To jeden z trzonów digitalowego marketingu.
Kampanie reklamowe w Google Ads - baner
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Reklama w
Google Ads

Kampanie reklamowe w Google Ads umożliwiają nam tworzenie reklam tekstowych, graficznych, wideo oraz produktowych. Według statystyk liczba kliknięć w treści sponsorowane wcale nie różni się znacznie od liczby wejść w wyniki organiczne. Kluczem jest wykorzystanie tego potencjału – wybranie takiego typu reklamy, jaki realnie wpłynie na realizację wyznaczonego celu, ustalenie słów kluczowych i wykluczających oraz ustawienie stawki jaka pomoże nam w wygraniu aukcji.

W Nakatomi stworzymy i zoptymalizujemy skuteczną kampanię reklamową w Google Ads za Ciebie. Posiadamy liczne certyfikaty, jak i status partnera Google, który potwierdza ekspertyzę oraz doświadczenie w tworzeniu kampanii w wyszukiwarce. Dzięki naszej pomocy będziesz mógł skupić się na samym działaniu Twojej firmy – my zajmiemy się jej skuteczną promocją.

Kampanie reklamowe w Google Ads
gray-curve-bottom
0123456789001234567890%

Wyszukiwań odbywa się przez Google

01234567890.0123456789001234567890

Google ma tyle milionów odsłon miesięcznie (Pl)

0123456789001234567890%

Kliknięć dotyczy trzech pierwszych reklam

01234567890x

Więcej kliknięć niż na innych platformach reklamowych

Dlaczego
Google Ads?

Prowadzone przez naszą agencję kampanie reklamowe w Google Ads to jedna z najważniejszych części naszych usług. Dzięki reklamom w wyszukiwarce jesteśmy w stanie dotrzeć do odbiorców, którzy wyszukują zapytania powiązanego z działalnością danej marki – a więc odbiorców, którzy z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowani naszą usługą.

Reklama w Google Ads jest również bardzo szybkim sposobem na promocję. W porównaniu z działaniami związanymi z organicznym pozycjonowaniem strony, kampania w Google zapewnia nam niemal natychmiastowe kliknięcia w reklamę oraz przejścia na docelową stronę internetową.

circle-top
agencja pr

10 kroków skutecznego tworzenia kampanii Google Ads:

1

Określ typ kampanii

Zastanów się jaki wybór będzie najkorzystniejszy dla Twojej branży. Kampania w sieci wyszukiwania ze słowami kluczowymi dla Twojej marki, produktowa, stricte nastawiona na sprzedaż, a może Performance Max – połączenie reklam graficznych, tekstowych i feedu produktowego? Google daje wiele możliwości w tym zakresie.

2

Słowa kluczowe

To na nich Google opiera swój algorytm i to za ich pośrednictwem będą wyświetlane Twoje reklamy. Możesz użyć zarówno nazw swoich produktów, w przypadku np. świadczenia usług, użyć ich z dopiskiem miasta, w jakim je świadczysz, czy postawić na brand. Wykorzystaj w tym celu planera słów kluczowych lub np. strony internetowej Answer the Public.

3

Stawka za kliknięcie

Czyli inaczej mówiąc CPC. Określając ją, możemy dogodnie wyświetlać reklamy na coraz to wyższych pozycjach w wyszukiwaniu. Tutaj również Google dam spore pole do manewru – możemy dopasowywać stawki do urządzeń, lokalizacji, harmonogramu, zgodnie z efektywnością naszych kampanii.

4

Grupy reklam

Pozwolą Ci wprowadzić do Twojej kampanii idealny ład i porządek. Zastanów się, jaki podział będzie najlepszy dla Ciebie. Podział ze względu na produkty? Zainteresowanych odbiorców? A może ze względu na daną grupę słów kluczowych? Możliwości jest mnóstwo, przetestuj swoje rozwiązanie.

5

Reklamy

Czyli cała kreatywność w jednym miejscu. Wyraź swoją firmę poprzez nagłówki i treści reklam. Dodaj do nich przygotowane uprzednio grafiki, wezwanie do działania i sukces murowany. Dzięki reklamom możesz zachęcić użytkowników do wejścia na Twoją witrynę, zainteresować ich swoim produktem czy usługą, by finalnie doprowadzić do konwersji.

6

Śledzenie konwersji

Zadbaj o to, aby mieć dokładny wgląd na to, ile dzięki Twoim reklamom uzyskasz konwersji. Możesz ich mierzyć wiele – od zakupu, po czas na stronie, czy też ile użytkowników przescrollowało jedynie jej 50%. Warto jest nie skupiać się na samych zakupach i obserwować jak budujesz zaangażowanie użytkowników.

7

Strona docelowa

Nie tylko samą reklamą żyje człowiek. Zerknij na swoją witrynę. Czy może nie brakuje na niej podstawowych informacji jak np. dostawa, czas wysyłki, kontakt? Spójrz jakie komunikaty kierujesz na stronie i czy współgra to z treścią reklam w Google Ads. Do budowania narracji używamy bowiem nie tylko kreacji reklamowych.

8

Rozszerzenia reklam

Dzięki nim nasze reklamy są jeszcze bardziej widoczne i możemy zawrzeć w nich informacje, których nie zdołaliśmy w reklamie. Osoby zanim klikną w naszą reklamę, będą wiedzieli np. o darmowej dostawie, o typach oferowanych produktów czy usług, albo zobaczą adres lokalizacji, do której powinni się udać, aby dokonać zakupu stacjonarnego.

9

Odbiorcy

Zastanów się, do kogo tak właściwie chciałbyś trafić ze swoimi reklamami. Google daje szereg możliwości aby zawęzić grupy docelowe, tak aby bezpośrednio dotrzeć do potencjalne zainteresowanych użytkowników. Marzysz o większym zasięgu i świadomości marki? To również oferują kampanie Google Ads, dzięki rozszerzeniu grup odbiorców.

10

Analiza

Połączenie Google Ads i Google Analytics jest niezbędne, aby obserwować czy nasze kampanie są efektywne. W GA możemy uzyskać wiele istotnych dla naszej firmy informacji i przełożyć to na działania optymalizacyjne naszych kampanii czy stworzyć istotne listy odbiorców do wykorzystania w kampanii remarketingowej.

Jesteśmy Partnerem Google



Posiadamy status Partnera Google, który potwierdza, że kampanie reklamowe w Google Ads prowadzone przez naszą agencję są utrzymane na najwyższym poziomie. Status ten jest przyznawany agencjom dbającym o wysoką optymalizację kampanii, nieustannie prowadzącym kampanie (co mogą potwierdzić wydatkami) oraz których pracownicy mają certyfikaty z reklam Google Ads.

Co to oznacza dla naszych klientów?

Współpracując z Nakatomi, nasi klienci mają pewność skuteczności działań w Google Ads. Przy wciąż zmieniających się algorytmach i pojawiających się nowych możliwościach ważne jest, aby pracować z agencją, która jest na czasie i wie, jak dostosować się do obecnej sytuacji. Nakatomi to gwarantuje, a status Partnera Google jest tego potwierdzeniem.

Certyfikaty
Google Ads

Łącznie posiadamy ponad 47 certyfikatów Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania, reklamy w sieci reklamowej, reklamy wideo, reklamy produktowej, reklamy aplikacji czy pomiaru skuteczności reklam. Nasz zespół tworzą osoby, które posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie dotyczące tworzenia odpowiednich zasobów reklamowych oraz optymalizacji kampanii i budżetu.
Kampanie reklamowe w Google Ads - Certyfikat z reklamy w sieci wyszukiwania
Kampanie reklamowe w Google Ads - Certyfikat z reklamy w sieci reklamowej
Kampanie reklamowe w Google Ads - Certyfikat z reklamy produktowej
-circle-bottom

Kampanie reklamowe w
Google Ads - rodzaje

Kampanie w wyszukiwarce

Kampanie w wyszukiwarce

Dzięki kampanii w wyszukiwarce, Twoja firma wyświetli się na samej górze wyników wyszukiwania po wpisaniu przez użytkownika konkretnej frazy.
Kampanie displayowe

Kampanie displayowe

Kampanie displayowe to kampanie w sieci reklamowej Google Ads. Dzięki dużemu zasięgowi, Twój produkt skutecznie zapadnie w pamięci odbiorcy.
Kampanie produktowe

Kampanie produktowe

Kampanie produktowe tworzymy dla sklepów. Przez zdjęcie oraz cenę Twojego produktu trafiamy do odbiorców szukających podobnych wyników w sieci.
Kampanie na YouTube

Kampanie na YouTube

Kampanie wideo na YouTube sprawdzają się świetnie w budowaniu świadomości marki i zwiększaniu zaangażowania. Ponadto nadają się do każdej branży.
-gray-curve-top

Kampanie Google Ads w Polsce

Odpowiednie ustawienia kampanii Google Ads (dawniej AdWords) to klucz do skuteczności działań. Dobór słów kluczowych, zastosowanie optymalnego rodzaju reklamy czy ustawienie konwersji bezpośrednio przekłada się na efektywność kampanii. W Polsce prowadziliśmy do tej pory kampanie za ponad 7,5 miliona złotych, gdzie promowaliśmy ponad 450 firm.

Kampanie Google Ads w USA

Prowadzimy kampanie Google Ads nie tylko w Polsce, ale i w Stanach Zjednoczonych. Znamy specyfikę marketingu na tamtejszym rynku, posiadamy również wiedzę nabytą przez wieloletnie doświadczenie w pracy za oceanem. Współpracujemy z oddziałami Nakatomi w Los Angeles i Nowym Jorku, aby utworzyć jak najskuteczniejsze kampanie reklamowe.

Kampanie Google Ads na 32 kraje – 11 języków

Jak to możliwe, że tworzymy kampanie Google Ads w 32 krajach na świecie? Nasza agencja marketingowa prowadzi globalne działania dzięki współpracy z lokalnymi firmami badającymi rynek, tłumaczami oraz native speakerami. Na chwilę obecną nasz zespół wspiera ponad 30 tłumaczy mówiących w 11 językach, a nasze reklamy sięgają wszystkich kontynentów.
marketing szeptany - nakatomi agencja marketingowa tlo 1
Agencja Marketingowa Warszawa
AXN Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
NO

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
nakatomi

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company
Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company

Nakatomi® – All rights reserved

footer
Agencja Marketingowa Warszawa - footer