Marketing szeptany - baner

Marketing
szeptany

Marketing szeptany, inaczej zwany buzz marketingiem to ważne i skuteczne narzędzie promowania firmy. Jest istotą jest tworzenie i moderowanie dyskusji, które nawiązują do profilu/branży klienta oraz jego produktu na rynku. Dzięki takiemu zabiegowi docieramy do konsumentów z wyznaczonych wcześniej grup docelowych.
Marketing szeptany - baner
white-curve-bottom
AXN Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
NO

Co to jest
Marketing szeptany?

Profesjonalnie przeprowadzony marketing szeptany nie ma nic wspólnego ze sztucznymi opiniami lub nachalną reklamą. Gdy zaufasz specjalistom, przekonasz się, że liczne korzyści będą w zasięgu rąk – od wzrostu rozpoznawalności, aż po zwiększenie sprzedaży.

Nadal zastanawiasz się, czy warto zainwestować w kampanie marketingu szeptanego? W takim razie jesteśmy pewni, że nasze wskazówki oraz proponowana oferta pozwolą Ci dostrzec, że marketing szeptany to nadal korzystna forma promocji marki w Internecie.

Marketing szeptany czy inaczej marketing rekomendacji to wcielanie się w rolę klienta i rozpoczynanie wątków czy udzielanie się w dyskusji. Najistotniejszą rolę pełnią interakcje (nawet te kontrowersyjne) na specjalistycznych portalach/forach.

Konsumenci lubią się angażować, rzucać w wir polemiki, o ile jej temat jest interesujący. Ożywiona dyskusja sprawia, że ludzie przyswajają więcej informacji. A im dłużej ta dyskusja trwa, tym lepiej dla naszej marki, ponieważ informacje o naszej promocji będą się szerzyć i krążyć.

Marketing szeptany - cele

Co ważne – marketing szeptany przynosi efekt – bo tutaj potencjalny użytkownik (być może po raz pierwszy) widzi rekomendację marki w Internecie.

Czerwone z białym lewa góra - Agencja Marketingowa Warszawa
kampanie marketingowe w Polsce - tło 2

Jak zacząć marketing szeptany?

Marketing szeptany można porównać do pola minowego. Każdy niewłaściwy krok wykonany przez niedoświadczoną osobę, może skończyć się niechęcią ze strony potencjalnych kupujących, a nawet stratami finansowymi.

Czasem potencjał, jaki daje kampania marketingu szeptanego w nieodpowiednich rękach, może przynieść odwrotny efekt od zamierzonego. Zamiast kopiować na forach i w Social Mediach ciągle ten sam post z linkiem, znacznie więcej korzyści zyskasz, gdy będziesz prowadzić kampanie marketingu szeptanego według następujących zasad.

Sprawdź, jak zacząć marketing szeptany, aby przyniósł jedynie pozytywne efekty i nie ryzykować stabilnością swojej firmy.

Jakie są rodzaje marketingu szeptanego?

Decydując się na marketing szeptany, możesz wybrać jedną lub nawet kilka najpopularniejszych technik. Przekonaj się już teraz, jakie formy marketingu szeptanego szczególnie opłaca Ci się wybrać.

Casual marketing

Casual marketing wykorzystuje promowanie równoległe i należy do jednego z najbardziej wymagających form marketingu szeptanego. Z pewnością sprawdzi się w przypadku Twojej marki, jeśli zależy Ci na subtelnym działaniu np. ze względu na specyficzną grupę odbiorczą.

W tym przypadku prowadzimy kampanie przy okazji innej inicjatywy, co pozwala na bardziej dyskretne działanie. Mogą to być np. programy lojalnościowe marek oraz konkursy w mediach społecznościowych.

Polecamy casual marketing właściwie każdej firmie – zarówno dużej, jak i małej. Ta metoda jest chętnie wybierana również przez najbardziej znane marki. Z powodu, iż pozwala osiągać wyznaczone cele np. zwiększenie bazy danych na temat potencjalnych klientów. Jednocześnie podejmowane działania nie są bezpośrednio identyfikowane z Twoją marką. Zatem ryzyko popełnienia błędu i negatywnych konsekwencji jest tutaj również mniejsze.

Product seeding

Skuteczną techniką marketingu szeptanego jest product seeding. Kampanie tego typu polegają na udostępnianiu testerów produktów liderom opinii w sieci. W zależności od grupy odbiorczej mogą to być influencerzy, blogerzy, recenzenci itp. Poprzez opublikowanie swojej opinii na temat danego produktu lub usługi mogą nawet rozpocząć trend na dany przedmiot. Szczególnie wśród swojej społeczności.

Zazwyczaj recenzje są udostępniane w mediach społecznościowych typu Instagram, YouTube, Facebook oraz TikTok. Mogą mieć formę tekstową, zdjęciową lub wideo. Proponujemy tę formę marketingu szeptanego firmom i markom, które nie mają zbyt dużego budżetu na działania promocyjne. Wtedy rozesłanie produktu do jednej osoby i może rozbudzić zainteresowanie znacznie szerszego grona odbiorców. Taka kampania jest w stanie wpłynąć na wzrost sprzedaży, dlatego wiele marek kosmetycznych, odzieżowych, czy nawet wydawnictw książek decyduj się na product seeding.

Community marketing

Community marketing to jeden z najpowszechniejszych technik marketingu szeptanego, ponieważ polega na promowaniu produktów, marki bądź usług poprzez uczestnictwo w dyskusji. Zazwyczaj odbywają się one w komentarzach na blogu, na grupach w mediach społecznościowych bądź na forach internetowych. Istotną cechą tego typu kampanii marketingu szeptanego jest działanie w wąskim zakresie tematycznym i kontakt z wyspecjalizowaną społecznością.

Z pomocą community marketingu angażujemy odbiorców w dyskusję, sprawimy, że Twoja marka będzie kojarzona z ekspercką pozycją. Uczestnictwo w dyskusjach zwiększy także rozpoznawalność, ponieważ do jeszcze szerszego grona odbiorców dotrze informacja na temat istnienia marki, produktu lub usługi.

Trendsetting

Szukasz sprawdzonej i popularnej techniki marketingu szeptanego? Zatem zdecyduj się na trendsetting, który polega na wykreowaniu nowych trendów, wykorzystując oferowane przez Ciebie produkty lub usługi.

W działania promocyjne angażowane są wpływowe osoby, budzące szacunek wśród grupy docelowej. Dobrze wybrany autorytet z pewnością sprawi, że konsumenci z chęcią będą naśladowali poczynania piosenkarzy, dziennikarzy, celebrytów lub innych znanych i cenionych osób.

Do współpracy z markami zawsze powinny być wiarygodne osoby. Najważniejszym zadaniem trendsettera jest przedstawienie zalet produktów czy usług w nie nachalny sposób. Wszystko po to, aby wywołać mechanizm naśladownictwa społecznego. Sprawia to, że osoby obserwujące ambasadora Twojej marki, również chcą korzystać z tych samych produktów bądź usług.

Brand blogging

Brand blogging wykorzystuje sferę blogową do promocji produktu, usługi bądź marki. Często łączymy tę technikę marketingu szeptanego z trendsettingiem.

Szczególnie polecamy brand blogging markom, które chcą trafić z kampanią reklamową do młodszych odbiorców – z pokolenia Y i Z. Merytoryczne i zachęcające wpisy sprawiają, że produkt bądź usługa stanie się dla potencjalnych klientów bardziej wartościowa. Jednocześnie zapewniamy możliwość stworzenia indywidualnej tożsamości, co jest dziś ważne dla odbiorców. Pozwoli Ci to także na stworzenie autorytetu, poprawę wizerunku marki i lepszą komunikację z czytelnikami. Oczywiście zapewnisz sobie także wzrost sprzedaży, a zatem Twoje zyski poszybują w górę.

Cause marketing – marketing społecznie zaangażowany

Chcesz zdobyć zaufanie odbiorców i wzmocnić autorytet marki? W takim razie wykorzystaj cause marketing. Ten rodzaj buzz marketingu polega na wspieraniu kwestii społecznych, które są ważne dla Twojej grupy docelowej.

Dlatego pierwszym krokiem jest zawsze analiza zachowań i cech potencjalnych klientów, a później następuje wybranie odpowiedniej tematyki, z którą chcesz, aby Twoja marka była kojarzona np. ekologii, tolerancji, zdrowego stylu życia itp.

Ta technika sprawi, że skutecznie poprawisz wizerunek swojej marki. Chętnie wybierana jest również przez gigantyczne koncerny. Mniejsze firmy dostrzegą wiele korzyści z takich kampanii marketingu szeptanego np. wzrost lojalności klientów, poprawa morałów pracowników, a także większy zysk ze sprzedaży. Dodatkowo cause marketing może mieć wpływ również na rozwiązanie danego problemu społecznego.

Evengelist marketing

Stworzysz skuteczne przywiązanie odbiorców do marki, gdy zdecydujesz się na evangelist marketing. Ten rodzaj kampanii marketingu szeptanego polega na tworzeniu grup, forów, fanpage’y i kont w mediach społecznościowych, gdzie zrzesza się wyselekcjonowaną społeczność. Głównym zadaniem staje się wzajemne inspirowanie się i zachęcanie użytkowników do kontaktu z markę.

W przypadku tego rodzaju marketingu szeptanego to inni odbiorcy pełnią funkcję tzw. ewangelistów marki – są przekonani o wartości i jakości brandu.

Tworzymy taką grupę dla użytkowników, którzy nie są w żaden sposób zależni od Twojej marki, co wzmacnia ich wiarygodność. Evangelist marketing możesz wykorzystać zarówno do promowania marki, jak i produktów bądź usług. Sprawdzi się w przypadku małych oraz dużych firm.

Marketing wirusowy

Tworzymy ciekawe slogany, reklamy, plakaty, memy itp., które wzbudzają zaciekawienie, aby w konsekwencji mogły zacząć żyć własnym życiem. Kluczowe znaczenie ma to, żeby wykorzystać chwytliwy temat, budzący zainteresowanie i zaciekawienie u odbiorców.

Poza tym treść musi budzić pozytywne skojarzenia z produktem, a jednocześnie nie może posiadań znamion reklamy. To naprawdę udany przykład marketingu szeptanego.

Szczególnie polecamy marketing wirusowy na początku istnienia marki. Humorystyczne kampanie marketingowe sprawiają, że potencjalni klienci dowiedzą się o powstaniu nowego brandu. Polecamy też tę metodę do promowania konkretnego produktu i stworzenia zapotrzebowania na daną usługę lub towar.

kampanie marketingowe w Polsce - tło 1
marketing szeptany

Jakie cele realizuje
marketing szeptany?

Kampanie marketingu szeptanego mają jeden główny cel – dostarczają informacje o produkcie w miejscach, gdzie gromadzą się przedstawiciele grupy docelowej.

Kluczowe znaczenie ma umiejętne przygotowanie strategii marketingowej, a następnie skuteczna realizacja tych założeń. W ten sposób wykorzystane techniki skłaniają użytkowników do wypróbowania produktów lub usług oferowanych przez Twoją markę. Celem jest także formowanie opinii u odbiorców, aby chcieli się podzielić nią z innymi osobami.

Chcesz wiedzieć nie tylko, jakie cele realizuje marketing szeptany, ale również, jak pozwolimy Ci je zrealizować? Maksymalnie dopasujemy sposób działania do wybranej przez Ciebie techniki. Sprawimy, że opinie, komentarze czy filmy wideo pojawią się na blogach, w mediach społecznościowych, na blogach czy forach, czyli wszędzie tam, gdzie skupiają się Twoi potencjalni klienci.

Prowadzone działania z zakresu marketingu szeptanego realizują takie cele jak:

  • Informują o produktach w miejscach, gdzie gromadzą się odbiorcy marki
  • Podnoszą świadomość na temat danej marki
  • Pozwalają bawić się wizerunkiem, dlatego ściśle wiążą się z działaniami PR
  • Powodują wzrost sprzedaży Twoim produktów lub usług
  • Tworzą zaangażowaną społeczność
  • Zachęcają nowych odbiorców do poznania Twojej oferty
  • Tworzą trend na Twoją markę, usługę bądź produkt
  • Skupiają zgromadzoną społeczność wokół Twojej marki

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak marketing szeptany może być wykorzystany w promocji Twojej firmy.

-circle-bottom

Zasady marketingu szeptanego

Nasza agencja działa według ściśle określonych zasad. Dlatego też, gdy skorzystasz z naszych usług, zyskasz pewność, że Twoja marka jest w dobrych rękach. Dzięki dogłębnej analizie Twojej oferty, analizie konkurencji oraz uzyskaniu wielu przydatnych informacji na temat grupy docelowej, wiemy nie tylko, jak zacząć marketing szeptany, ale też, jak przeprowadzić Twoją markę prosto do sukcesu sprzedażowego.

1. Autentyczność

Jedną z zasad komentowania w temacie jest naturalność, znajomość tematu. Każda sztuczna i wymuszona odpowiedź będzie traktowana jako niepotrzebna lub po prostu jako spam. Należy uważać na treść wstawianych komentarzy. Użytkownicy Internetu mają coraz większą świadomość sposobów promocji i śmieciowe treści filtrują.
Marketing Szeptany - autentyczność

2. Najświeższe informacje

Co daje marketing szeptany? Na pewno dyskusja o produktach marki jest obecna w wartościowych wątkach branżowych. Jak się to dzieje? Wszystko dzięki monitoringowi Internetu, który pozwala na wykrycie działań konkurencji czy ścieżki użytkownika i ton jego wypowiedzi o produkcie czy marce. To z kolei pozwala na dopasowanie strategii działań.
Marketing Szeptany - najświeższe informacje

3. Brak SPAMU

Znajomość tematu, bycie na czasie, autentyczność. W jaki sposób wybierasz sprzedawców na popularnym portalu Allegro? Sugerujesz się liczbą pozytywnych opinii. Identycznie jest z wiarygodnością użytkowników na forach. Im większa aktywność danej osoby, tym większe zaufanie wzbudzają jej komentarze. Dlatego nasze konta prowadzimy od lat.
Marketing Szeptany - brak spamu

4. Zaufanie społeczne

Marketing szeptany polega na staniu się wiarygodnym źródłem informacji, któremu można zaufać. Czytając opinię, czy dyskusję na temat produktu czy marki, w odbiorcy rodzi się przekonanie, że produkt jest dla niego odpowiedni. Dlatego dzięki informowaniu o nowych produktach i rozpoczynaniu wątków choćby pytających o dany produkt z poziomu użytkownika internetu, zwiększamy zaufanie i zainteresowanie marką.
Marketing Szeptany - zaufanie społeczne

5. Temat

Należy pamiętać o tym, że korzyści mogą przynieść wpisy, które rzeczywiście dotyczą branży czy przedstawianej przez firmę oferty. Jeśli forum lub temat nie pasuje tematycznie do naszej promocji, nie warto na siłę wciskać naszego linku tam, gdzie nie jego miejsce i nie powinien się znaleźć. Warto trzymać się wyznaczonej tematyki i nie zostawiać w Internecie komentarzy nie związanych z promocją/marką.
Marketing Szeptany - temat
-gray-curve-top

Co daje marketing szeptany?

Prawidłowo przeprowadzona kampania marketingu szeptanego może być naprawdę efektywna. Przede wszystkim jest w stanie pomóc Ci w wykreowaniu pozytywnego wizerunek firmy, marki lub produktu. Przy tym będziesz utożsamiany z wiarygodnością, co pozwoli Ci zwiększyć lojalność odbiorców. Długofalowe działanie kampanii marketingu szeptanego zwiększa ruch na stronie internetowej, co często skutkuje wzrostem konwersji.

Zastanawiasz się, co daje marketing szeptany? Korzyści jest całkiem sporo.

Marketing szeptany

Niska cena

Marketing szeptany wyróżnia się niskimi kosztami, szczególnie gdy weźmiesz pod uwagę możliwości. Budżet nie jest wydawany na aukcje z konkurentami, jak ma to miejsce np. w Google Ads, a bezpośrednio na efekty.

Dlatego nawet zaangażowanie znanej osobistości bądź celebryty nie wykracza poza Twój budżet. Poza tym udostępnienie produktu tylko jednej osobie zapewnia Ci spory zasięg, jeśli tylko ambasador pokaże go na swoim kanale lub opisze na autorskim blogu.

Marketing szeptany

Długofalowe relacje z klientami

Marketing szeptany powoduje przywiązanie odbiorców. Podejmowane działania mają wzbudzać ciągłe zainteresowanie marką, a przy tym realnie wpływać na lojalność wobec Twojej marki.

Ułatwiają też wchodzenie w bezpośrednie interakcje np. poprzez prowadzenie dyskusji na specjalistycznych portalach, w social media lub w komentarzach pod wpisem blogowym. Lepsza komunikacja to również mniej zwrotów i większe zadowolenie klientów.

Marketing szeptany

Wzrost konwersji

Zwiększony ruch podczas kampanii wpływa pozytywnie na liczbę przekierowań na stronę internetową, a to sprawia, że Twoje produkty bądź usługi sprzedają się jeszcze szybciej niż dotychczas. Szybko dostrzeżesz efekt tzw. śnieżnej kuli.

Wystarczy, że zdecydujesz się na odpowiednią strategię i zainteresujesz odbiorców swoją ofertą – współpraca z agencją zapewnia skuteczność w zwiększeniu sprzedaży przez dobranie portali i forów, a także języka komunikacji.

Marketing szeptany

Pozytywny wizerunek marki

Dobre skojarzenia z firmą to sposób na sukces, a przede wszystkim najskuteczniejsza metoda na to, żeby odbiorca ponownie skorzystał z Twojej oferty. Kampanie marketingu szeptanego dają właśnie taką możliwość.

Pojawienie się pozytywnych recenzji, wiarygodny opis oraz zapewnienia szanowanej i lubianej osoby dodatkowo poprawiają wizerunek Twojej marki.

SEO

Wspomaganie działań SEO

Buzz marketing nie tylko buduje wizerunek Twojej firmy i zwiększa sprzedaż, ale też wspomaga pozycjonowanie strony internetowej.

Poprzez dodawanie komentarzy, opinii czy recenzji na różnych portalach i serwisach dbamy o zwiększenie widoczności witryny bądź sklepu online w wyszukiwarce Google. Połączenie obu technik to klucz do sukcesu.

Marketing szeptany

Trendsetting

Odpowiednia strategia kampanii marketingu szeptanego pozwala na wyznaczanie trendów z wykorzystaniem produktów Twojej marki przez tzw. virale.

Tworzenie virali wymaga wiedzy na temat działania algorytmów konkretnych platform, grupy odbiorców, a także biegłości w trendach internetowych. Dlatego to zadanie dla specjalistów.

marketing szeptany - nakatomi agencja marketingowa tlo 1
marketing szeptany - nakatomi agencja marketingowa tlo 2

Jak skutecznie prowadzić marketing szeptany?

Często spotykamy się z taką sytuacją, kiedy to klient jest zainteresowany tym, w jaki sposób prowadzimy kampanie marketingu szeptanego. Nasza odpowiedź jest wtedy zawsze ta sama – tworzymy indywidualne strategie marketingu szeptanego dopasowane do każdej marki.

Profesjonalna agencja marketingu szeptanego wykorzystuje potencjał wartościowych i napisanych językiem korzyści treści, takich jak:

  • Komentarze na blogach czy na serwisach tematycznych
  • Artykuły na blogu firmowym, blogach gościnnych oraz w serwisach tematycznych
  • Opinie w Internecie
  • Wpisy na forach, tworzenie nowych wątków lub dołączanie się do dyskusji
  • Korzystanie z pomocy ambasadorów marki
  • Posty oraz komentarzy w mediach społecznościowych

Podejmowane działania, które wchodzą w skład skutecznej strategii marketingu szeptanego, zależą od wielkości firmy. Małe lub nowopowstałe marki znacznie częściej decydują się na działania związane z poleceniami i opiniami zamieszczanymi w sieci.

Natomiast duże i znane marki chętniej decydują się na bardziej kosztowne rozwiązanie, czyli na znalezienie ambasadorów marki. Jednak w takim przypadku trzeba być ostrożnym, aby twarzą marki stała się osoba, którą obserwują osoby, wchodzące w skład grupy docelowej.

Odpowiednio dobrany ambasador powinien być wiarygodnie dopasowany. Dla przykładu aktor, który nie ma prawa jazdy i jeździ wszędzie taksówką, nie będzie najlepszym wyborem do reklamowania salonu samochodowego lub konkretnej marki samochodu. Wiarygodność i zaufanie odbiorców to kluczowe kwestie podczas wybierania ambasadora.

gray-curve-bottom

Jak przeprowadzić kampanię marketingu szeptanego w sieci?

  • Sekretem skuteczności i osiągania maksymalnych korzyści podczas prowadzenia działań związanych z marketingiem szeptanym, jest analiza i dobry plan.
  • Następnie ważne jest przygotowanie listy stron, profili w mediach społecznościowych, for internetowych, które będą gromadzić grupę docelową oraz będą powiązane tematycznie z branżą, w jakiej działasz
  • Kolejnym krokiem stanie się oczywiście stworzeniu planu publikacji oraz utworzenie kont użytkowników. Zawsze kluczowe jest to, aby pierwszy post lub komentarz nie był reklamą. Dzięki temu uda Ci się zbudować wiarygodną historię profilu.
  • Później musisz przejść do etapu związanego z przygotowanie treści, które będą publikowane. Komentarze, posty, artykuły – content, który wybierzesz, musi być napisany w przemyślany i naturalne sposób, a przede wszystkim nie może się duplikować.
  • Dziel się informacjami na temat zalet związanych z praktycznym wykorzystaniem produktu, ale nie przekłamuj rzeczywistości i nie rób tego zbyt ostentacyjnie. Użytkownicy szybko to wyczują i przestaniesz być wiarygodnym.

Twoja głowa staje się coraz cięższa od nadmiaru zasad i etapów, które należy zrealizować, żeby kampania marketingu szeptanego okazała się sukcesem? W takim razie nasza agencja marketingu szeptanego może wykonać wszystkie te obowiązki za Ciebie!

Marketing szeptany
szare z białym prawa góra - marketing szeptany
marketing szeptany nakatomi

Jak marketing szeptany wspiera pozycjonowanie?

Kampanie marketingu szeptanego mogą stać się dobrym uzupełnieniem dla pozycjonowania lub nawet częścią tych działań. Wystarczy, że w komentarzach, opiniach, we wpisach czy opisach filmów wideo z recenzjami pojawi się także link. Wtedy przeniesiesz moc do Twojej witryny i zwiększysz autorytet strony. Im więcej takich odnośników znajdzie się na różnych serwisach, tym zwiększy się Twoja widoczność w Google.

Zalecamy, aby marketing szeptany nie był jedyną formą promocji Twojej marki w Internecie. Pozycjonowanie to dziś absolutna konieczność, aby wyprzedzić konkurencję.

Jakie są zasady użycia marketingu szeptanego w pozycjonowaniu?

Najważniejszym elementem są wartościowe linki. Zawsze dbamy o połączenie tematyczne, dzięki temu linkowane są jedynie produkty, które są powiązane z zapytaniem. Zauważyliśmy, że odnośniki prowadzące do konkretnych podstron, a nie na stronę główną, są znacznie skuteczniejsze i wiążą się z większą konwersją.

Kampanie marketingu szeptanego w takiej odsłonie mają dużą wartość dla pozycjonowania. Poza tym wpływa to również na wzrost autorytetu strony czy sklepu internetowego z perspektywy robotów Google.

Marketing Szeptany Nakatomi

Jakie są najczęstsze błędy kampanii marketingu szeptanego?

Nie każda strategia marketingu szeptanego kończy się sukcesem. Jeśli podejmiesz po drodze niewłaściwe decyzje i źle przygotujesz strategię, to narazisz się na wiele błędów. Poznaj 6 błędów, których należy wystrzegać się, bo mogą zrujnować nawet z pozoru najlepszą kampanię marketingu szeptanego.

  • Duplikowanie treści artykułów, postów i komentarzy, co prowadzi do powstania SPAM-u.
  • Oczernianie konkurencji, zamiast skupianie się na zaletach własnych produktów i marki.
  • Wprowadzanie potencjalnych klientów w błąd i oszukiwanie ich.
  • Dodanie wpisów i komentarzy w miejscach, które nie są powiązane tematycznie z Twoimi produktami i marką.
  • Tworzenie nowych wątków, zamiast branie udziału w dyskusjach, które już trwają i cieszą się dużą popularnością.
  • Stawianie na ilość treści, zamiast na ich jakość.
białe z czerwonym lewa góra - Agencja Marketingowa Warszawa
Stawiamy na temat
I co najważniejsze – trzymamy się go. Pierwszym, najpowszechniejszym sposobem szukania informacji w Internecie jest korzystanie z wyszukiwarki Google. Użytkownik wpisuje interesującą go frazę, po czym sprawdza opinie na temat firm wyświetlających się w wyszukiwaniach. Tylko wartościowe, ożywione, świeże tematy mają szansę na uwagę poszukujących informacji.
Jesteśmy systematyczni
Kluczem w marketingu szeptanym jest systematyczność – musimy zadbać o regularną publikację opinii, wpisów, aktywność na forach. Z Nakatomi nie musisz się o to martwić, jesteśmy zaangażowani w Twój buzz marketing na każdym kroku kampanii. Nasz zespół regularnie publikuje wpisy i komentarze tak, aby Twoja marka zawsze była obecna tam, gdzie jej odbiorcy.
Działamy globalnie
Marketing szeptany prowadzimy w 17 językach, zawsze dostosowując nasz ton i wypowiedź do kultury i zwyczajów danego kraju. Działamy na lokalnych forach i portalach. Mamy doświadczenie w kreowaniu buzzu zarówno na Skandynawii, jak i w Stanach Zjednoczonych, aż po Azję. Jeśli szukasz agencji do ekspansji zagranicznej, która działa kompleksowo, skontaktuj się z nami.
marketing szeptany - nakatomi agencja marketingowa tlo 1
Agencja Marketingowa Warszawa

Nasz Zespół

Marketing Szeptany

Małgorzata Laskowska-Olender

Europa
Marketing Szeptany - Jade Kochmanski

Jade Kochmanski

USA i Kanada
Marketing Szeptany - Julia Moro

Julia Moro

Australia i Nowa Zelandia
Marketing Szeptany - Van Sterling

Van Sterling

Ameryka Południowa

Skontaktuj się z nami

zespół

    nakatomi

    Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

    Nakatomi® – We create your future.

    Accredited Agency
    clutch
    Good Firms
    Top PPC Company
    Accredited Agency
    clutch
    Good Firms
    Top PPC Company

    Nakatomi® – All rights reserved

    footer
    Agencja Marketingowa Warszawa - footer