Indywidulane podejście do każdej strony internetowej pozwoliło nam opanować do perfekcji oczekiwania branży prawniczej, zarówno w dziedzinie SEO, SEM, marketingu jak i kampanii dla prawników.
1. Funkcjonalność
Funkcjonalność strony internetowej kancelarii powinna być na jak najwyższym poziomie. Strony nadmiernie przeładowane treścią nie przyciągną uwagi odbiorców, a wręcz zniechęcą do dalszego zagłębiania się w najważniejsze jej aspekty. Strona musi być prosta w obsłudze i przejrzysta, dzięki czemu użytkownik będzie sprawie wyszukiwał wszystkie, niezbędne dla siebie informację.
2. Identyfikacja
Identyfikacja wizualna kancelarii musi być spójna, zarówno w świecie online, jak i offline. Układ i projekt strony musi być starannie przemyślany i trafnie określający charakter kancelarii oraz osób w niej pracujących. Branża prawnicza kojarzy się z powagą, wiedzą i profesjonalizmem, a co za tym idzie z bardzo stonowaną i standardową kolorystyką.
3. Wiarygodność
Strona internetowa jest tak samo ważna, jak opinie klientów. To internetowa wizytówka, która od samego początku musi pokazać najważniejsze zalety kancelarii i przekonać potencjalnego klienta do skorzystania z jej usług. Aby strona budziła zaufanie i wiarygodność, warto przedstawić na niej zespół i jego specjalizacje, a także prowadzić bloga.
4. Treści
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej muszą być jasne, unikalne, rzeczowe, ale przede wszystkim przystępne dla każdego odwiedzającego stronę. Dla potencjalnego klienta zawiły język prawniczy nie będzie zrozumiały. Wybierze taką kancelarię, która zainteresuje go doświadczeniem całego zespołu i opiniami.
5. Zespół
Zakładka ta cieszy się największą popularnością na stronach kancelarii prawniczych. Przyszły klient chce wiedzieć, komu powierza ważną dla siebie sprawę i komu może zaufać. Niezwykle istotny jest krótki opis samej kancelarii oraz przedstawienie każdego członka zespołu. Warto również zainwestować w profesjonalną sesję zdjęciową, aby zakładka wyglądała profesjonalnie.
Po zapoznaniu się z najważniejszymi informacjami o kancelarii klient szuka danych teleadresowych do kontaktu kancelarią. Zakładka ta powinna być od razu widoczna dla przyszłych, jak i aktualnych klientów, od razu po wejściu na stronę główną. Istotną rolę, oprócz telefonu oraz adres e-mail, odgrywa mapa ze wskazówkami dojazdu oraz godziny otwarcia.
7. Nowoczesność
Przeglądając gotowe już strony różnych kancelarii, można odnieść wrażenie, że nic je nie wyróżnia. Ten sam układ stron, podobna kolorystyka i zdjęcia. Ciągle powielające się zdjęcia i grafiki typowych atrybutów dla branży prawniczej. Estetyka strony to przede wszystkim prostota jej wykonania i możliwość jej edycji na każdym etapie rozwoju kancelarii tak, aby zawsze była aktualna.
Należy dobrze przemyśleć, jakie słowa kluczowe są najbardziej odpowiednie dla kancelarii oraz miejsca, w którym się znajduje. W przypadku pozycjonowania stron kancelaryjnych najlepiej sprawdzają się frazy miejscowe oraz ogólne. Najlepiej zgłosić się do specjalistów, którzy znają specyfikę branży i zadbają o pozycję Twojej strony w sieci wyszukiwania.
Protokół SLL, czyli szyfrowanie treści to absolutna podstawa przy tworzeniu strony internetowej kancelarii. Sprawia on, że strona jest bezpieczna. Certyfikat ten jest niezbędny, gdy na naszej stronie internetowej znajduję się formularz kontaktowy, czy panel logowania, dzięki któremu klient na bieżąco monitoruje postępy w swojej sprawie.
Porozmawiajmy
Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.