Case Study Medicover - logo

Case Study
Medicover

Medicover jest jednym z liderów polskiej prywatnej opieki zdrowotnej. Marka jest obecna na naszym rynku od 27 lat i w tym czasie zbudowała sobie silną pozycję na rynku, budując sieć placówek i rozszerzając swoje usługi. Medicover oferuje pełen zakres opieki medycznej, w tym własne szpitale, apteki, a nawet pomoc dietetyczną i dla sportowców.

białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa
case study dekpol - analiza - agencja marketingowa warszawa

Case study Medicover
Cel

Kampania międzynarodowa, której głównym elementem oprócz budowania wizerunku na tamtejszych rynkach było przekonanie Skandynawów do korzystania z usług stomatologicznych w polskich oddziałach marki Medicover.

Już na samym początku współpracy stworzyliśmy wspólną strategię komunikacji dla wszystkich podmiotów zrzeszonych pod marką Medicover, wspólną wizualizacje całego projektu oraz budowy strony www w języku norweskim i szwedzkim.

Przy kampaniach całościowych długoterminowych nasz klient zawsze otrzymuje budowę strategii oraz wszelkich niezbędnych narzędzi do startu kampanii właściwej w cenie kampanii. Tak było także w przypadku kampanii dla Medicover. Klient nie poniósł żadnych kosztów związanych z pełnym wdrożeniem projektu.

case study medicover - grafika 1 - agencja marketingowa nakatomi
Medicover - Case Study - Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa - wykres budżetu

Budżet

Budżet jak na kampanie międzynarodową był bardzo niski i na początku kampanii oscylował w granicach X tysięcy euro miesięcznie, ale dzięki zwiększaniu konwersji na koniec kampanii wynosił już 4X tyś euro miesięcznie. Dzięki podejmowanym działaniom i bardzo wysokiej konwersji a niskim kosztom pozyskania pojedynczego pacjenta, klient nie miał problemu ze zwiększaniem budżetu reklamowego o 400 % w ciągu 2 lat.
Case study Medicover - kafelek 7 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 4 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 2 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 8 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 6 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 5 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 1 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 3 - Agencja Marketingowa Warszawa
Case study Medicover - kafelek 9 - Agencja Marketingowa Warszawa

Kampania właściwa

W czasie kampanii właściwej zajmowaliśmy się pełną obsługą marketingową na 20 płaszczyznach, prowadzeniem Social Media na 5 platformach jednocześnie, mocno rozbudowaną kampanią Google Ads i YouTube Ads, tworzeniem contentu na stronę www, pełną obsługą SEO/SEM – po 18 miesiącach 17 z 20 pozycjonowanych fraz znalazło się w TOP wyszukiwania Google.se i Google no.

Zajmowaliśmy się także pełną obsługą logistyczną kampanii – dbaliśmy o przylot czy zakwaterowanie pacjenta, a nawet pełniliśmy funkcję tłumaczy.

Zatem w przypadku kampanii dla Medicover, nie był to tylko zakres działań online, ale również cała logistyka.

białe z czerwonym lewa góra - Agencja Marketingowa Warszawa
Medicover - Case Study - Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa - wyniki

Wynik

Założeniem wyjściowym było uzyskanie Y leadów sprzedażowych i wygenerowanie obrotu marki na Z milionów. To leady sprzedażowe na kompleksowe usługi stomatologiczne w pełnym zakresie, gdzie jeden pacjent generuje wysoki przychód. W efekcie koszty kampanii wynosiłyby około 8-10% wartości konwersji.

Udało nam się znacznie przekroczyć założenia, osiągając 4.5 razy więcej leadów sprzedażowych na kwotę pięciokrotnie wyższą od zakładanej.

Koszty kampanii ostatecznie wyniosły 4% obrotu – to jest konwersja którą mogą pochwalić się nieliczne agencje na świecie, tym bardziej przy budżetach na takim poziomie.

czerwony z szarym lewa góra - Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa
Czerwone z białym prawy dół - Agencja Marketingowa Warszawa

Case Study Medicover
Podsumowanie

Tylko wielopłaszczyznowe kampanie marketingowe mogą osiągnąć tego rodzaju cele. Przy standardowych kampaniach, bardzo często budżet na działania marketingowe wynosi nawet 12-17% obrotu firmy, a w pierwszych latach potrafi zjeść cały zysk. Stosując dywersyfikacje środków na kilku polach jesteśmy wstanie zoptymalizować budżet i osiągnąć tego rodzaju konwersje.

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
nakatomi

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company
Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company

Nakatomi® – All rights reserved

footer
Agencja Marketingowa Warszawa - footer