Copywriting - teksty na zamówienie

Codziennie jesteśmy bombardowani lawiną informacji. Widzimy tysiące treści, sloganów, haseł na które po jakimś czasie przestajemy już zwracać większą uwagę.  Zauważamy jedynie te, które są dla nas unikalne, interesujące i wzbudzają w nas jakąkolwiek emocję, która pozwoli nam na chwilę się zatrzymać i zaangażować w przedstawiony komunikat.

Copywriting – sztuka pisania czy sprzedawania?

Dobrze przygotowane treści to oczywiście te, które są poprawne językowo i merytorycznie. Nie można pozwolić sobie na najmniejszy błąd. Czy jednak sama poprawność gwarantuje nam sukces? Stworzenie treści, które zaangażują i spowodują wzrost sprzedaży i zwiększenie zainteresowania marką to, to na czym zależy każdemu profesjonaliście. Tylko teksty o charakterze perswazyjnym, unikalne i tworzone indywidualnie pod daną branże mogą przyczynić się do osiągnięcia sukcesu i zwiększenia popularności Twojej marki. Jest to starannie przygotowany proces, dzięki któremu nie tylko zyskasz zaangażowanych klientów, ale spowodujesz taki wzrost sprzedaży, o którym śni niejeden dział sprzedaży. 

Zwiększenie sprzedaży i wzmocnienie wizerunku

Masz tylko jedno, pierwsze wrażenie. Potencjalny klient odwiedzający Twoją stronę jest już o krok od zapoznania się z Twoją ofertą i kupienia Twojego produkty. To od treści, którą zobaczy, zależy czy zechce on nawiązać dialog z firmą, czy wzbudza wobec niego zaufanie i w końcowym efekcie – dokona zakupu. Odwiedzający stronę zostanie tylko wtedy Twoim klientem, gdy zainteresujesz go swoim produktem i tym w jaki sposób został ona zaprezentowany i opisany. Copywiriting to podstawa dobrego wizerunku każdej marki. Bez interesujących, wiarygodnych treści nie będziemy widzieć efektów sprzedaży. Dobrze przygotowany content, indywidualnie i profesjonalnie przygotowany pod każdą firmę, powoduje zaciekawienie, następnie dialog z klientem a na samym końcu pozytywnie zrealizowaną sprzedaż.

Content Marketing czyli marketing treści 

Treści, które tworzymy na stronę internetową, nie miałaby najmniejszego sensu, gdyby nie wpływały one również na pozycjonowanie strony internetowej Twojej firmy. Specjalnie dobrane frazy pod działalność firmy, analiza i profesjonalnie przygotowana strategia spowodują, że treści na stronie nie tylko zwiększą zaangażowanie Twoich klientów i zachęcą ich do skorzystania z usługi, ale również podniosą pozycję na pierwsze wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Dobrze dobrany content to taki, który wzmocni pozycję Twojej strony internetowej, zbuduje zaangażowaną społeczność wokół marki, będzie ciekawić i zachęcać do zainteresowania ofertą i przede wszystkim – sprzedawać. Jedynie unikalne treści, pisane przez profesjonalistów, którzy wiedzą jak zachwycać i przyciągać uwagę, osiągną oczekiwane rezultaty.

Copywriting - postaw na słowo

Przede wszystkim, oszczędność czasu. Powierzając stworzenie wysokiej klasy treści przez profesjonalistę, który wie jak zainteresować klientów z Twojej branży, oszczędzasz swój czas, nie bojąc się o efekty. 

Czym jest siła słowa? 

Marketing treści może, dzięki dobrze stworzonej komunikacji zwiększyć sprzedaż o wiele lepiej niż cały dział sprzedaży w danej firmie. Dobrze dobrane słowa muszą zachęcić do wykonania przez potencjalnego klienta danej reakcji, zaangażować go, zaciekawić i sprawić by chciał lepiej poznać Twoją firmę, produkty i stać się jej klientem. Angażująca treść to nie tylko dobrze napisany tekst. Musi powodować emocje, które nie tylko wzbudzą ciekawość, zachwyt czy radość, ale rozpoczną pozytywny dialog z klientem, dzięki któremu stworzymy pozytywną relację na długie lata. 

Treści, które sprzedają

Dokładna analiza Twojej marki, jej celów, założeń, analiza konkurencji i zebranie wszystkich najistotniejszych informacji, pomoże w dopasowaniu odpowiednich treści pod Twoich potencjalnych odbiorców. Odpowiednio stworzony content, pozwoli zaciekawić ich Twoją ofertą i spowoduje wzrost zaangażowania i sprzedaży. Dobre scharakteryzowanie Twojej grupy odbiorczej pozwoli Ci na odpowiednie dopasowanie przekazu, który będzie zrozumiały i interesujący na Twoich klientów. Copywriting zatem to nic innego jak sztuka sprzedawania angażującymi treściami. 

Dopasowanie treści 

Mocne reklamowo-marketingowe treści wpłyną na wzrost sprzedaży produktów, które oferuje Twoja firma. Czy każdy produkt można sprzedać w taki sam sposób? Każda, indywidualnie przygotowana treść musi być idealnie dostosowana do produktu i usługi, którą sprzedaje dana firma. Za każdym razem powinna być unikalna i wzorowo dobrana do odbiorców danego przekazu i charakterystyki usługi. Nie każda, nawet najlepiej przygotowana treść, będzie odpowiednia jednakowo dla opisu produktowego, pozycjonowania czy przedstawienia wizerunku danej firmy. 
Jakie treści tworzy profesjonalny copywriter?

        Zakres współpracy z copywriterem jest bardzo szeroki. Osoba z dużym doświadczeniem przygotuje niepowtarzalne treści dla Twojej branży, między innymi na stronę internetową, specjalistycznego bloga oraz media społecznościowe. Artykuły tematyczne stworzone pod pozycjonowanie, e-booki, copywriting produktowy czy oferty handlowe nie będą stanowiły dla niego żadnego problemu. Treści zawsze będą przygotowywane pod konkretnych odbiorców, dzięki czemu zyskasz lojalnych klientów na długie lata, którzy dodatkowo będą zachęcać też innych do poznania Twojej marki. Dzięki takiej współpracy możesz być pewny, że treści zawsze będą najwyższej jakości i pomogą Ci w osiągnięciu wysokich wyników sprzedaży!
Postaw na słowo – dlaczego warto?

        Przede wszystkim, oszczędność czasu. Powierzając stworzenie wysokiej klasy treści przez profesjonalistę, który wie jak zainteresować klientów z Twojej branży, oszczędzasz swój czas, nie bojąc się o efekty. Gwarancja wysokiej jakości to również zdecydowana zaleta współpracy. Unikniesz ewentualnych błędów, które mogłaby odstraszyć klientów i spowodują zniechęcenie do Twojej firmy. Odpowiednio przygotowana treść będzie również podwyższać pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwarek internetowych dzięki dobremu dobraniu odpowiednich słów kluczowych. Pamiętaj! Specjalistycznie przygotowany content potrafi zdziałać więcej niż niejeden, nawet najlepszy handlowiec, przyciągając do Twojej firmy tysiące klientów.

Copywriting – siła słowa przełożona na wyniki sprzedaży

Copywriting zatem to nic innego jak sztuka sprzedawania angażującymi treściami. Za każdym razem treść powinna być unikalna i wzorowo dobrana do odbiorców danego przekazu i charakterystyki usługi. 

 Oferty i teksty handlowe 

        Oferty i teksty handlowe, zwłaszcza te dobrze napisane, są podstawową rzeczą, od której zależy skuteczna sprzedaż Twojego produktu czy usługi. Decyduje o tym skuteczności komunikatu, jaki chce przekazać Twoja firma potencjalnemu odbiorcy. Czy można, zachowując pełen profesjonalizm i szczegółowość w opisie produktów, spowodować by skutecznie zachęcał i zaciekawiał przyszłych klientów? Oczywiście, że tak! Oferty i teksty handlowe muszą być równie kreatywne i zaskakujące co inne teksty przedstawiające wizerunek Twojej firmy. Język handlu opiera się często na dość sztucznym tonie i standardowych formułach, które skupiają się jedynie na bardzo sztywnym opisie danego produktu. 

        Wcale nie musi tak być! Każdy, nawet najbardziej skomplikowany i specjalistyczny produkt można przedstawić w taki sposób, aby przykuwał uwagę klienta, stosując przy tym odpowiedni język sprzedaży, który w niebanalny sposób, zwiększy sprzedaż w Twojej firmie i zaangażowanie odbiorców. Jeżeli chcemy by dany produkt czy usługa przyniosła odpowiedni zysk dla Twojej firmy, warto zwrócić uwagę na swoją ofertę sprzedażową. Czy przyciąga ona uwagę? Czy jest napisana w prosty i przystępny sposób dla odbiorcy? Jakie wzbudza emocje? Oferty stworzone przez zawodowego copywritera będą charakteryzowały się treścią, która jest idealnie dopasowana do Twojej grupy odbiorców i będzie przemawiała językiem korzyści, które w nienachalny, ale dosadny sposób zaproszą do współpracy. Oferty będą również odpowiadać na wszystkie ewentualnego pytania klienta w związku z produktem czy usługą. Taka analiza i dbałość o najdrobniejsze szczegóły przyczynią się do poprawy wyników sprzedaży w Twojej firmie i ułatwią jej zapamiętanie.

 Teksty na stronę WWW 

        Teksty na stronę internetową, zarówno jak dopracowany leyout strony, muszą być tak samo atrakcyjne dla odbiorcy i przyciągać ich uwagę. Nawet najbardziej atrakcyjna strona internetowa, stworzona według najnowszych trendów nie zatrzyma odbiorcy na długo, jeśli nie znajdzie na niej treści, które go zainteresują. 

        Odpowiednie treści na Twojej stronie firmowej to nie tylko parę zdań o działalności na stronie głównej. Od samego początku, wejścia na Twoją stronę, treści muszą zainteresować potencjalnego klienta i zachęcić go do przejścia na inne podstrony, a w efekcie doprowadzić do pozytywnie zrealizowanej transakcji. 


       Profesjonalne przygotowane treści na Twojej stronie internetowej to nie tylko chwytliwe hasła i dobrze przygotowany opis produktów. To przede wszystkich podniesienie Twojej pozycji w wyszukiwarkach internetowych i zwiększenie konwersji. Zlecając napisanie tekstów na stronę internetową zawodowemu copywriterowi, mamy pewność, że teksty będą unikalne, perswazyjne, przyciągną uwagę Twoich odbiorców i będą idealnie przygotowane do zwiększenia pozycjonowania Twojej strony. 

     Teksty stworzone pod kątem SEO, wysokiej jakości i zawierające wartość marketingowo-reklamową to klucz do zwiększenia zainteresowania Twoją firmą i polepszenia jej opinii wśród aktualnych klientów i przyciągnięcia potencjalnych odbiorców.

Prowadzenie bloga firmowego 

        Prowadzenie bloga firmowego jest utrapieniem niejednej firmy. Brak czasu, możliwości, pomysłu często powoduje, że rezygnujemy z tego, jak ważnego elementu naszej strony internetowej i całej strategii komunikacji. Dzięki prowadzeniu bloga Twoja firma nie tylko buduje społeczność osób, które interesują się Twoją branżą i działalnością, ale zwiększa zainteresowanie i zaufanie, dzięki czemu staniesz się liderem i najbardziej docenionym ekspertem w swojej branży. Prowadzenie bloga może zwiększyć Twoją content marketingową siłę i pozycję. 

        Sprawi on, że będziesz na bieżąco ze swoimi klientami, pokaże, że liczysz się z ich opiniami, a sam jako ekspert, możesz dodatkowo pomóc w rozwiązywaniu nurtujących ich problemów. Pamiętaj! Wszystko, czym dzielisz się na blogu, nie tylko wpływa na pozycjonowanie Twojej firmy, ale daje też ogromną możliwość do zaciekawienia dużej ilości potencjalnych czytelników. Prowadzenie bloga wymaga jednak systematyczności, kreatywności, dużej wiedzy oraz znajomości podstawowych zasad pozycjonowania. Copywriter, który przygotuje odpowiednie, wciągające treści na Twoją stronę internetową, zadba o każdy szczegół wpisu, który zaangażuje odbiorców i sprawi, że blog Twojej firmy nie będzie tylko dodatkiem do strony internetowej, ale ważną jego częścią. 

Copywriting produktowy 

         Copywriting produktowy pozwala lepiej poznać Twój produkt w świecie online. Coraz więcej firm posiada sklepy internetowe, które prosperują lepiej, niż te stacjonarne. Znacząca różnica między nimi to przede wszystkim fakt, że w realnym świecie możesz dotknąć interesujący Cię produkt, przetestować i dokonać świadomego wyboru tego, co naprawdę nas interesuje. Świat online rządzi się jednak nieco innymi prawami w którym o zakupie produkty decyduje jego wizualizacja, opinie a przede wszystkim odpowiedni opis produktu, który ma za zadanie zainteresować i sprzedać. 

       Profesjonalnie przygotowany opis produktowy jest najlepszą inwestycją jakiej możesz dokonać przygotowując swój sklep internetowy. Wskazanie najważniejszych zalet produktu i korzyści wynikających z jego kupna pokazuje go w sposób, który najbardziej zainteresuje Twojego klienta. Dobrze przygotowany opis poszczególnych produktów, profesjonalny copywriter przygotuje go w sposób unikalny i interesujący, powodując tym samym wzrost sprzedaży. Będzie wiedział jak zaciekawić nabywce i dopasuje komunikat, który będzie przygotowany ściśle pod daną grupę odbiorców. Przy opisie produktowym ważna jest również znajomość technik sprzedaży i sprawne posługiwanie się językiem korzyści, który nie zostawia cienia wątpliwości co do ewentualnego zakupu.

Copywriting produktowy 

Dobrze przygotowana treść na stronie internetowej potrafi małym kosztem, osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe niż nie jeden dział sprzedaży. Informuje, angażuję i sprawia, że Twoi klienci zostaną z Tobą na długie miesiące i lata. Na co zatem należy zwrócić uwagę przy pracy nad określonymi elementami i treściami, które tworzą cały wizerunek Twojej firmy? 

Redagowanie serwisów

           Redagowanie serwisów internetowych to kompleksowa usługa dla Twojej strony internetowej. Powierzając redagowanie serwisu profesjonalnej firmie, nie musisz już martwić się o brak aktualizacji, błędy, monotonne i mało angażujące hasła czy źle przygotowane opisy. Nawet największemu profesjonaliście, czasem ciężko ubrać w słowa swoją wiedzę i doświadczenie. W redagowaniu już stworzonych treści najistotniejsze jest przygotowanie ich pod kątem merytorycznym, stylistycznym i językowym. 

           Specjaliści potrafią w szybki i skuteczny sposób dostrzec pojawiające się błędy i ostatecznie nadać wybranej treści odpowiedniego, ostatecznego kształtu, który zachwyci Twoich klientów. Redagowaniem strony WWW oraz różnych kanałów, na których widoczna jest Twoja firma, jest niezwykle istotne. Powinna zająć się tym osoba, która potrafi przygotować różnego typu teksty, zachować spójność przekazu, pamiętać o sprecyzowaniu grupy odbiorczej, optymalizacji, zasadach konstrukcji stron, treści oraz ich jak najlepszej skuteczności. Powierzając redagowanie strony internetowej firmie zewnętrznej, masz pewność, że każda treść znajdująca się na stronie będzie niepowtarzalna i odpowiednio dobrana do prezentowanej oferty.

Artykuły specjalistyczne 

          Artykuły specjalistyczne w szybki i bardzo naturalny sposób mogą spowodować wzrost pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Warto zatem inwestować w taki sposób prezentacji Twojej firmy i jej usług. Oczywiście, musi on prezentować najwyższą możliwą jakość, by był on skuteczny i wartościowy dla potencjalnych odbiorców. Dobrze przygotowane artykuły specjalistyczne to nie tylko te, które stworzone są na potrzeby pozycjonowania i są perfekcyjne pod względem merytorycznym i językowym. To treści, które ściśle i wyczerpująco poruszają tematykę Twojej branży, wzbudzą zainteresowanie wśród Twoich odbiorców i tym samym poszerzają ich grono. 

      Osoba, która przygotowuje artykuł dla Twojej firmy, przedstawia dany temat w sposób przystępny dla każdego odbiorcy, zachowując przy tym pełen profesjonalizm. Należy pamiętać, że dobry tekst to również ten, który jest zoptymalizowany pod kątem SEO. Artykuł trafia zatem nie tylko do osób śledzących Twoją stronę internetową, ale również do tych, którzy szukają interesujących ich treści z Twojej branży. Dzięki tworzeniu i zamieszczaniu takich artykułów na swojej stronie wzmacniasz swoją pozycję jako fachowca w swojej branży. Wzbudzasz zaciekawienie poruszanymi tematami i pomagasz tym, którzy szukają odpowiedzi na dręczące ich kwestie.

Teksty zapleczowe

Teksty zapleczowe, w przeciwieństwie do znanych precli są bardziej wartościowymi i ambitniejszymi treściami. Ich głównym zadaniem jest podwyższenie pozycji Twojej strony w wyszukiwarkach internetowych, zachowując przy tym logiczny sens wypowiedzi oraz wzbudzające zainteresowanie. To teksty tworzone z myślą o czytelnikach, którzy w każdej chwili mogą natrafić na ich przekaz i skorzystać z niej w użyteczny dla siebie sposób. Teksty zapleczowe przykuwają uwagę i są rzetelne. W przeciwieństwie do artykułów specjalistycznych nie zostają one jednak zamieszczane na stronie internetowej firmy. Tworzą swoiste zaplecze do pozycjonowania strony głównej, dzięki linkom przekierowującym z tekstów zamieszczanych na innych stronach internetowych. Teksty zapleczowe znajdują się więc pomiędzy preclami, czyli teksami tylko pod SEO a wartościowymi, specjalistycznymi artykułami. Nie dość, że są atrakcyjnie wizualnie, przyciągają uwagę treścią, to dodatkowo dzięki przekierowaniom powodują, że Twoja strona internetowa, w naturalny sposób rośnie w siłę w pozycji w wyszukiwarkach. Należy jednak pamiętać, że nie bez znaczenia ma również jakość tych stron, na których zamieścimy nasze teksty zapleczowe. 

EBOOKI

EBOOKI to najlepsze rozwiązanie dla firm, które chcą podzielić się swoją wiedzą z innymi użytkownikami. W dzisiejszych czasach mamy możliwość, by przechowywać i gromadzić wszystkie wartościowe treści we własnej kieszeni. Dostępne urządzenia sprawiają, że na wyciągnięcie ręki mamy dostęp do najbardziej interesujących nas tematów. Czy warto inwestować w stworzenie EBOOK’a dla Twojego biznesu? Dzięki takiemu rozwiązaniu masz możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Ofiarujesz swoim klientom dodatkową wartość, która jest dla nich cenna, gdyż zawiera praktyczne i użyteczne informacje na dany temat. W przeciwieństwie do innych typów treści, którymi możesz dzielić się ze swoimi odbiorcami, EBOOKI są fachową wizytówką całej Twojej firmy i posiadanej wiedzy. Co więcej, przedstawione są w atrakcyjny dla czytelnika sposób, dzięki zawartych w nich licznych wykresów, grafik, praktycznych, użytecznych przykładów. Dobrze stworzony, wartościowy EBOOK potrafi błyskawicznie rozprzestrzenić się między zadowolonymi odbiorcami. Przekazywana z rąk do rąk wartość, której autorem i twórcą jest Twoja firma to najlepszym sposobem na zgromadzenie jeszcze większej ilości lojalnych klientów. 

Teksty w języku angielskim

   Teksty w języku angielskim skrócą Twoją drogę do sukcesu na rynku zagranicznym. Copywriter z dużym doświadczeniem, który biegle posługuje się językiem angielskim, jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy, wówczas gdy chcesz poszerzyć krąg swoich odbiorców na inne rynki zagraniczne. 

Dzięki dużej wiedzy oraz znajomości innych kultur osoba ta dopasuje odpowiednie komunikaty w taki sposób, by szybciej trafiły one z odpowiednim przekazem dla danej grupy. 

Tworzenie takich treści to nie to samo co jej tłumaczenie. To analiza danej grupy ,do której ma trafić dany przekaz i dostosowania charakteru komunikatu. Dzięki takiemu zaangażowaniu szybciej trafisz ze swoimi produktami lub usługami na rynki zagraniczne, czyniąc swoją ofertę atrakcyjniejszą i bardziej dostępną.

 Współpraca jedynie z doświadczonymi anglojęzycznymi copywriterami może zagwarantować, że Twój komunikat zostanie dobrze zrozumiały.

Szukasz tekstów specjalistycznych skontaktuj się z nami.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji w jednym z naszych 7 biur, wszystkie nasze lokalizacja dostępne są w zakładce kontakt
Copyright (c)2014-2018, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 17835100
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem