Wprowadzanie dziecięcej marki odzieżowej – kompletny przewodnik krok po kroku

17 sierpnia 2023
https://nakatomi.pl/wp-content/uploads/2023/08/1-1-1280x880.jpg

Dziecięca marka odzieżowa to pomysł na biznes, który cieszy się coraz większą popularnością. Branża parentingowa, czyli związana z rodzicielstwem/byciem rodzicem branża dziecięca jest w fazie wzrostu i nie widać końca tego trendu. Jeśli od lat marzysz o tym, aby sprzedawać ubrania dziecięce spod własnej marki, to jest ten czas!

Konkurencyjna branża, jaką niewątpliwie jest branża dziecięca, wymaga dobrej strategii marketingowej. Przemyślane wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej to najlepszy sposób, aby zyskać stabilny i opłacalny biznes. Przeczytaj już teraz nasz poradnik krok po kroku, dzięki któremu uzyskasz kompletną wiedzę na temat promocji dziecięcej marki odzieżowej.

  1. Jak kształtuje się rynek odzieży dziecięcej w Polsce?
  2. Jak założyć markę odzieżową dla dzieci? 3 aspekty
  3. Gdzie sprzedawać odzież dla dzieci?
  4. Komu powierzyć wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej?
  5. Jak stworzyć strategię, aby wprowadzić swoją dziecięcą markę odzieżową?
  6. Jak wypromować markę odzieżową dla dzieci?
  7. Branding marki odzieżowej dla dzieci

Jak kształtuje się rynek odzieży dziecięcej w Polsce - Nakatomi Agencja Marketringowa

 

Wartość rynku produktów dla dzieci w Polsce wynosi 14,9 mld. Poza tym blisko jedna trzecia wszystkich zakupów, czyli aż 30,8% dotyczy e-commerce. Dlatego warto wprowadzić dziecięcą markę odzieżową właśnie z pomocą tego kanału dystrybucji. Tym bardziej że prognozy dla tego sektora są bardzo optymistyczne, o czym świadczy rosnąca dynamika i popyt utrzymujący się na wysokim poziomie.

Rynek produktów dziecięcych stanowi trzecią najważniejszą kategorię zakupów w sieci – to 21% wszystkich zakupów w Internecie. Sporą część przychodów notują sklepy z ubrankami dla dzieci. Przychody na świecie w tym segmencie wynoszą ponad 263 mld dolarów. W Polsce ta wartość wynosi ok. 4,8 mld zł.

Jeszcze kilka lat temu głównym kanałem dystrybucji odzieży i obuwia dla dzieci były sklepy stacjonarne. Jednak trendy wyraźnie wskazują na wzrost znaczenia zakupów online. Najlepiej świadczy o tym 73% Polaków, którzy kupili ubrania przez Internet. Znaczącą grupę stanowią osoby, mające pod opieką dzieci i młodzież. Za wprowadzaniem dziecięcej marki odzieżowej do Internetu przemawia także możliwość stworzenia programów partnerskich i akcji rabatowych oraz nowoczesne rozwiązania typu wirtualne przymierzalnie.

Jakie są trendy na rynku dziecięcej odzieży?

  • Polskie produkty niesieciowych marek – slow fashion, organiczne materiały i etyczna działalność to kwestie, które są ważne dla rodziców, wybierających dziecięce marki odzieżowe. Coraz chętniej rezygnują oni z tanich, sieciowych ubrań na rzecz polskich, jakościowych marek.
  • Komunikacja z rodzicami i dziećmi – wprowadzając markę odzieży dziecięcej na rynek, musisz zwrócić uwagę na dopasowanie komunikacji do stylu życia millenialsów. W przypadku tej grupy rodziców podczas wybierania ubrań coraz ważniejszą funkcję pełni opinia ich dzieci. Dlatego istotnym trendem jest zaangażowanie emocjonalne całej rodziny w zakupy odzieży dla maluchów.
  • Poszukiwanie informacji w sieci – marki odzieży dziecięcej koncentrują się przede wszystkim w Internecie, a szczególnie w mediach społecznościowych. Właśnie tam rodzice najczęściej szukają informacji na temat produktów dla swoich pociech. Jako marka odzieżowa możesz rozpocząć współpracę z ambasadorem marki, który pokaże ubrania Twojej firmy na Instagramie, YouTube czy TikToku.
  • Racjonalizacja i funkcjonalność – istotnym trendem na rynku odzieży dziecięcej jest praktyczność ubrań. Rodzice przede wszystkim oceniają wygodę noszenia, użytkowania i możliwość łączenia danej rzeczy z innymi ubraniami. Rośnie również znaczenie usług subskrypcyjnych np. dających możliwość skorzystania z darmowej dostawy.
  • Ubrania unisex – coraz częściej odrzucany jest tradycyjny podział na odzież dziecięcą dla dziewczynek i chłopców. Trendy unisex zapewniają większą uniwersalność i funkcjonalność ubrań.
  • Marmurkowy wzór – współcześni rodzice szukają nowoczesnych i ubrań dla swoich dzieci. Dlatego wśród trendów dla marek z dziecięcą odzieżą są marmurkowe wzory, które świetnie maskują drobne plamki. Dobrze sprawdzą się także inne tego typu wzory.

Jak założyć markę odzieżową dla dzieci? 3 aspekty

Jak założyć markę odzieżową dla dzieci - Nakatomi Agencja Marketringowa

Własna dziecięca marka odzieżowa to Twoje marzenie? Jak widzisz, w kolejnych latach popyt na ubrania polskich marek będzie dalej rósł, dlatego wiele wskazuje na to, że Twój biznes może idealnie wstrzelić się w aktualne trendy.

Na początku musisz zwrócić uwagę na 3 aspekty – pomysł, badanie rynku i analizę grupy docelowej.

Następnie, kiedy Ty zajmiesz się produkcją, logistyką i sprzedażą, naszym zadaniem będzie wprowadzenie Twojej dziecięcej marki odzieżowej do świadomości szerszego grona odbiorców.

Pomysł

Zanim zaczniesz zarabiać na swoim wymarzonym biznesie, będziesz potrzebować dobrego pomysłu. To, że rynek dziecięcych ubrań znajduje się w fazie wzrostowej, to nie oznacza, że każda koncepcja skazana jest na sukces. Dlatego odpowiedz sobie na pytania – Czym mają wyróżniać się produkowane przez Ciebie ubrania od Tych, które oferuje już konkurencja? Czy branża ma jakąś lukę, którą możesz wypełnić? Dlaczego stworzenie własnej marki odzieżowej dla dzieci jest dla Ciebie takie ważne? Wszystkie te informacje staną się kluczowe w kolejnych etapach.

Analiza rynku

W Twojej głowie zrodził się jeden, a może nawet kilka pomysłów? Kolejnym krokiem powinno być badanie rynku, które wyłoni koncepcję, która ma szansę na największy sukces. Nie możesz opierać swojej decyzji na domysłach i intuicji. Analiza rynku pozwala zminimalizować ryzyko wyrzucenia pieniędzy w błoto.

Podczas badania rynku będziesz potrzebować informacje na temat marek, które oferują podobne produkty i mają zbliżoną misję oraz wizję marki. Szczególnie ważne będą następujące dane:

  • od jak dawna funkcjonuje marka konkurencji,
  • jakie ubrania projektuje,
  • jak szeroka jest ich oferta,
  • jaką cenę oferują,
  • jak wygląda ich strategia promocji,
  • w jaki sposób komunikują się z klientami,
  • jakich materiałów używają do produkcji ubrań.

Uzyskane informacje należy porównać z własną koncepcją. Ważnym punktem badania rynku jest też analiza SWOT. Dzięki tym danym Twoja dziecięca marka odzieżowa będzie dopasowana do potrzeb rynku, a nie tylko do Twoich marzeń.

Grupa docelowa

Kolejnym ważnym krokiem jest określenie grupy docelowej, czyli do kogo chcesz trafić ze swoją dziecięcą marką odzieżową. W przypadku marki odzieży dziecięcej sytuacja jest nieco specyficzna, gdyż ubranka kierujesz do dzieci w różnych przedziałach wiekowych, natomiast reklama powinna trafiać do ich rodziców.

Musisz zatem wiedzieć, kto będzie nosić te ubrania i dostosować kroje, rozmiary oraz wzornictwo do dzieci.

Jednak podczas tworzenia reklam będziesz potrzebować wielu informacji na temat osób, które najczęściej kupują odzież dziecięcą, czyli o rodzicach i ewentualnie o dziadkach.

Wyróżniamy 3 kryteria, które pomogą Ci określić, kim jest Twoja grupa docelowa:

  • kryterium demograficzne – generacja, zawód, status społeczny;
  • kryterium psychograficzne – prowadzony styl życia, zainteresowania, cechy charakteru, wartości, które są ważna dla grupy docelowej;
  • kryterium behawioralne – okazje, które skłaniają do zakupu odzieży dziecięcej, ważne cechy ubranek dziecięcych, które są istotne podczas zakupu.

Gdzie sprzedawać odzież dla dzieci?

Gdzie sprzedawać odzież dla dzieci - Nakatomi Agencja Marketringowa

Zaletą wprowadzania własnej dziecięcej marki odzieży na rynek jest to, że możesz sprzedawać te produkty w wielu miejscach. Tym samym Twoja firma stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalna, wyjdziesz naprzeciw potrzebom odbiorców, a do tego skorzystasz z efektywnych kanałów dystrybucji. Przekonaj się, jakie rozwiązania zapewniają największą konwersję.

Sklep internetowy

Ważnym elementem wprowadzania marki odzieży dziecięcej na polski lub zagraniczny rynek jest posiadanie własnej platformy sprzedażowej. Z jej pomocą stworzysz wizerunek marki, podkreślisz identyfikację wizualną, a do tego zyskasz niezależny kanał dystrybucji. Sklep będzie chętnie odwiedzany, jeśli zadbasz o intuicyjną obsługę, czytelny przekaz i dobre wyeksponowanie oferty. Jednak witryna będzie konwertować dopiero wtedy, gdy zainwestujesz w reklamę – pozycjonowanie, kampanie Google Ads czy w promocję w mediach społecznościowych.

Marketplace

Jednym z trendów podczas wprowadzania dziecięcej marki odzieżowej na rynek, jest sprzedaż w serwisach typu marketplace. Klienci pokochali te platformy i naprawdę chętnie robią tam zakupy, bo mają dostęp do wielu ofert od różnych firm. W Polsce prym wiedzie serwis Allegro, choć dużą popularność zyskuje też Amazon. Do dyspozycji masz także inne opcje m.in. Empik.com oraz Facebook Marketplace. Nie musisz decydować się jedynie na jedną z tych platform, bo możesz postawić na wiele różnych kanałów dystrybucji.

Polskie marki z odzieżą dla dzieci mogą skorzystać też z platformy TuSzyte, gdzie sprzedawane są produkty firm, tworzących swoje produkty w Polsce.

Sprzedaż w Social Mediach

Media społecznościowe służą nie tylko do promowania marki odzieżowej dla dzieci. To też dobry kanał dystrybucji. Tym bardziej że od razu możesz zaprezentować wygląd ubrań czy butów.

Zachęcające przedstawienie swojej oferty dodatkowo ułatwi znalezienie klientów. Najchętniej wybierany jest do tego Instagram – szczególnie w przypadku odzieży szytej na miarę. W takim przypadku sprzedaż może odbywać bezpośrednio w tym serwisie, przy pomocy prywatnych wiadomości.

Popularnym rozwiązaniem jest Facebook, który łączy sprzedaż w mediach społecznościowych z marketplacem. Możesz tam dodawać ubrania dziecięce swojej marki za pośrednictwem Facebook Marketplace. Ta opcja sprawdzi się, jeśli chcesz wprowadzić swoją markę na lokalny rynek.

Sprzedaż za granicą

Nie musisz ograniczać się jedynie do sprzedaży ubrań dziecięcych w Polsce. Dbamy również o ekspansję na zagranicznych rynkach. Pomogą w tym nie tylko sklepy internetowe w wybranym języku, ale również zewnętrzne serwisy. Jednym z nich jest eBay, który zrzesza ponad 182 mln kupujących. Oznacza to właściwie nieograniczone możliwości sprzedażowe. Poza tym pierwszych 50 przedmiotów możesz wystawić za darmo, co pozwala na jeszcze skuteczniejsze przetestowanie tej możliwości.

Kolejną opcją jest Amazon – ukierunkowany na konkretne państwo. Ten serwis pozwala na sprzedaż odzieży dziecięcej, a przy tym jest najpopularniejszą platformą sprzedażową na świecie. Konkurencja jest jednak spora, więc skorzystaj z promowania, aby zwiększyć swoje zasięgi i dotrzeć do grupy docelowej.

Komu powierzyć wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej?

Możesz samodzielnie zająć się promowaniem swojej dziecięcej marki odzieżowej lub zlecić to zadanie specjalistom. Zewnętrzne firmy zajmą się tym w kompleksowy sposób, przygotują strategię, analizują konkurencję i wybierają dopasowane formy reklamy.

Jako agencja kreatywna zajmujemy się wprowadzaniem marek odzieżowych dla dzieci na rynek, dzięki temu Twoja firma zacznie sprzedawać w Polsce, w krajach Unii Europejskiej lub w innych częściach świata.

Członkowie naszego zespołu specjalizują się w branży odzieżowej – znają trendy, specyfikę branży, najskuteczniejsze sposoby promocji oraz kanały dystrybucji dopasowane do oczekiwań grupy docelowej. Dlatego zaufaj ekspertom i powierz nam proces wprowadzania Twojej marki odzieżowej na wybrany rynek.

Jak stworzyć strategię, aby wprowadzić swoją dziecięcą markę odzieżową?

Wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej na rynek wymaga dobrego planu. Niezbędna będzie zatem skuteczna strategia marketingowa. Zastanów się nad takimi aspektami – jak reklamować dziecięcą markę odzieżową?

Dziś podstawowym kanałem promocji niemal wszystkich produktów, w tym odzieży, jest Internet. Po wcześniej wykonanej analizie rynku dowiesz się, w jakich miejscach w sieci o uwagę użytkowników walczy Twoja konkurencja.

Strategia marketingowa to pierwszy krok naszego wspólnego sukcesu

Tworzenie strategii najlepiej powierz fachowcom, gdyż wyciąganie wniosków z analizy SWOT, analizy rynku oraz grupy docelowej, może sprawić wiele trudności. Jednak to kluczowe elementy, na podstawie których należy zbudować strategię marketingową.

  • Ważnym krokiem jest stworzenie lejka konwersji, czyli drogi, przez którą przechodzi potencjalny odbiorca od momentu, gdy otrzymuje pierwszą informację na temat marki, aż do chwili, gdy dokonuje zakupu.

Wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej to wieloetapowy proces – zaufaj naszym specjalistom i zleć nam tę usługę, a Ty zajmij się w tym czasie zadbaniem o każdy detal swoich kolekcji.

Jak wypromować markę odzieżową dla dzieci?

Jak wypromować markę odzieżową dla dzieci - Nakatomi Agencja Marketringowa

Marketing firm odzieżowych dla dzieci nie jest łatwy ze względu na regularnie rosnącą konkurencję i mocną pozycję znanych brandów. Jednak reklama w sieci umożliwi Ci zaistnienie w świadomości odbiorów, zwiększenie zasięgów oraz wzrost sprzedaży. Dlatego dowiedz się, jak wypromować markę odzieży dla dzieci z naszą pomocą.

Reklama w Google dla dziecięcej marki odzieżowej

Promocja dziecięcej marki odzieżowej skupia się dziś głównie na Internecie. Najważniejszym miejscem, gdzie warto rozpocząć reklamę, jest wyszukiwarka Google. Do wyboru jest reklama w organicznych oraz w płatnych wynikach wyszukiwania. W każdej minucie na świecie ponad 3,5 miliona osób korzysta z Google, żeby uzyskać odpowiedź na swoje zapytanie oraz znaleźć produkt, który chcą kupić. Naszym wspólnym zadaniem jest sprawienie, aby użytkownicy odkryli Twoją markę i złożyli zamówienie.

Sprawdź zatem, jak reklamować dziecięcą markę odzieżową w Google Ads:

  • Płatne kampanie Google Ads wyróżniają się tym, że płacisz za kliknięcie, a nie za wyświetlenie reklamy (PPC). Podczas konfiguracji reklamy ustalasz budżet dzienny czy miesięczny, aby mieć pod kontrolą wydatki.
  • Zwiększ widoczność swojej marki odzieżowej w sieci przy pomocy płatnych kampanii Google Ads.
  • Wykorzystaj do tego reklamę produktową w wyszukiwarce.
  • Gdy chcesz zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków, doskonałym rozwiązaniem będzie remarketing, którego możesz uruchomić także dzięki Google Ads.
  • Reklama dziecięcej marki odzieżowej w Google Ads sprawia, że już w ciągu doby od uruchomienia sprzedaży, zaczniesz generować ruch w sklepie, a następnie pojawią się pierwsi klienci.

Zleć nam kampanie Google Ads dla dziecięcej marki odzieżowej!

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej bez zainwestowania w pozycjonowanie sklepu internetowego to błąd. Postaw na długoterminową inwestycję, która zapewnia wiele korzyści – wzrost rozpoznawalności, pozycja eksperta, dotarcie do nowych klientów, wzrost sprzedaży itd.

SEO dla branży dziecięcej – jak reklamować dziecięcą markę w Google?

  • Do pozycjonowania dziecięcej marki odzieżowej najlepiej wykorzystaj na początku frazy brandowe oraz tzw. long-tail, czyli długi ogon. Ta ostatnia metoda to doskonały sposób, aby przebić się przez wysoką konkurencję, która charakteryzuje branżę dziecięcą.
  • Stwórz bloga, którego wykorzystasz do tego, aby prezentować porady bliskie misji i wizji Twojej dziecięcej marki odzieżowej. Dodawaj tam zoptymalizowane, unikalne i wartościowe treści dla grupy docelowej.
  • Optymalizacja sklepu internetowego, czyli dostosowanie jej do algorytmu Google i potrzeb użytkowników, to podstawowa metoda do tego, aby generować ruch z wyszukiwarki Google. W tym celu musisz zoptymalizować treści, ale też poprawić witrynę od strony technicznej, np. przyspieszyć czas ładowania się strony i wyeliminować błędy.
  • Gdy zaufasz profesjonalnej agencji SEO, zyskasz pewność, że zbuduje i wdroży ona dla Twojego sklepu strategię link buildingową. To najlepsza metoda, aby zwiększyć autorytet witryny i zacząć zdobywać coraz wyższe lokaty na liście wyszukiwań w Google.

 

Reklama w czasopismach i w serwisach modowych

Czy wiesz, że aż 70% konsumentów woli poznawać modę poprzez artykuły, zdjęcia i treści? Dlatego podczas promowania dziecięcej marki odzieżowej warto włączyć do strategii obecność w czasopismach i serwisach modowych. W tym celu opłaca się zaangażować utalentowanego autora i zlecić stworzenie serii artykułów sponsorowanych. Takie treści z pewnością trafią do czytelników bądź do czytelniczek.

Dobrej jakości content możesz wykorzystać zarówno w czasopismach o modzie dziecięcej, jak i w mediach społecznościowych oraz na własnym blogu firmowym. To alternatywne metody dla tradycyjnych gazet, które w Polsce nie cieszą się zbyt dużą popularnością. Poza tym internetowe serwisy modowe, blog bądź profile w Social Mediach mają duże zasięgi.

Kampanie w Social Mediach

Już w 2016 roku liczba użytkowników mediów społecznościowych zainteresowanych tematyką parentingową przekroczyła 8 milionów. Od tego czasu popularność profili i kanałów z tej branży jeszcze bardziej wzrosła. Dlatego można uznać, że obecnie co trzeci użytkownik Internetu przegląda witryny związane z branżą dziecięcą. To najlepsza odpowiedź na pytanie, czy warto promować dziecięce marki odzieżowe w mediach społecznościowych.

Podczas prowadzenia kampanii w social mediach wykorzystaj zaangażowanie rodziców i dziadków. Nie ma też drugiej takiej branży, gdzie ważne są emocje potencjalnych kupujących. Najlepiej możesz to pokazać na Instagramie, gdzie notowany jest największy boom w sektorze odzieży dziecięcej. Wówczas musisz trafić do specyficznej mikrospołeczności tzw. instamam. Następnie rozpocznij kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie. Dobrze sprawdzą się do tego:

  • zdjęcia i teksty,
  • karuzele o wartości edukacyjnej,
  • kształcące, humorystyczne lub typowo promocyjne reelsy.

Zaletą kampanii na Facebooku i Instagramie jest nie tylko duża liczba potencjalnych odbiorców, ale również bardzo precyzyjne targetowanie. Dzięki temu reklama będzie naprawdę efektywna.

Kampanie w Social Mediach możesz jeszcze bardziej rozwinąć, gdy dodasz promowanie dziecięcej marki odzieżowej na TikToku. To właśnie tam zrzesza się coraz większa liczba młodych rodziców i nastolatków.

Influencer marketing

Zaangażuj influencerów do promowania marki z odzieżą dziecięcą. Badania pokazują, że odbiorcy nadal chętnie kupują produkty polecane przez osoby, którym ufają i mają wizerunek eksperta. Dlatego wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej na rynek może odbyć się poprzez wybranie odpowiedniego influencera lub influencerki. Najlepiej sprawdzą się średniej wielkości konta, ponieważ ich twórcy mają bliższe relacje ze swoimi odbiorcami. Postaw również na ambasadora, którego treści są zgodne z Twoją grupą docelową.

Influencer marketing dla dziecięcej marki odzieżowej jest szczególnie opłacalny na Instagramie i TikToku. Choć dobrym rozwiązaniem są też recenzje i artykuły sponsorowane na blogach ambasadorów.

Newsletter

Badania pokazują, że aż 73% Internautów pozytywnie ocenia newsletter, jako sposób promowania dziecięcych marek odzieżowych. Przede wszystkim ze względu na możliwość personalizacji wiadomości oraz trafianie do najbardziej osobistej przestrzeni Internetu, czyli do skrzynki e-mailowej.

Newsletter jako forma promocji pozwala nie tylko na zdobycie nowych klientów, ale również na utrzymanie stałych odbiorców. Kluczowe znaczenie ma przemyślana strategia oraz zaoferowanie użytkownikom czegoś wartościowego w zamian za swojego e-maila np.:

  • kodów rabatowych,
  • dostępu do informacji o zbliżających się promocjach,
  • możliwości skorzystania z darmowej dostawy,
  • treści edukacyjnych,
  • możliwości bliższego zapoznania się z marką odzieżową.

Wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej wymaga zadbania o zwiększenie lojalności odbiorców. Pomoże Ci w tym właśnie newsletter. W wiadomościach skierowanych do potencjalnych klientów postaw na mniej formalny język, skup się na najpopularniejszych i najciekawszych artykułach i podziel się aktualnościami na temat swojej marki. Możesz nawet poinformować użytkowników o obecności na targach dziecięcej odzieży, zakupie nowych maszyn i właściwościach wykorzystywanych tkanin.

Programy partnerskie

Nie lekceważ możliwości, jakie zapewniają programy partnerskie. Tym bardziej że jest to jeden ze sposobów reklamy, który wymaga najmniejszego wysiłku. Musisz tylko poinformować odbiorców o takiej możliwości oraz nawiązać współpracę z niektórymi twórcami.

W najprostszej wersji programy partnerskie dla marek z dziecięcą odzieżą polegają na dodaniu na swoim kanale, profilu lub w treści artykułu blogowego specjalnego linku. Gdy użytkownicy skorzystają z tego odnośnika i dokonają zakupu, to polecająca osoba otrzyma procent zysku. Dodatkowo to po stronie tej osoby stoi promocja i szukanie kreatywnych sposobów na przyciągnięcie uwagi odbiorców.

Kampanie PR i CSR

Wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej może odbywać się również poprzez stworzenie kampanii PR-owej. Przez to, że branża parentingowa bazuje na emocjach, zdrowiu i dobru dzieci, warto maksymalnie podkreślić, że Twoja marka również zwraca uwagę na wszystkie te aspekty.

Przemyślanie stworzona strategia PR-owa powinna pokazać potencjalnych kupującym, że nie skupiasz się jedynie na zysku i sprzedaży, a kierujesz się wartościami, które mają prawdziwe znaczenie.

Dziś popularne są kampanie CSR firm, które pokazują, że Twoja marka odzieżowa dla dzieci zwraca uwagę na ekologię, bezpieczeństwo i zróżnicowaną modę. To dobry pomysł, gdy produkujesz ubrania z naturalnej i wysokogatunkowej bawełny. Przy pomocy kampanii PR-owych możesz uwypuklić jeszcze bardziej tę zaletę.

Razem z nami podkreśl wartości, które mają znaczenie dla Twojej dziecięcej marki odzieżowej i przekuj je w sukces dla swojego biznesu.

Reklama w telewizji

Dysponujesz większym budżetem i chcesz skorzystać z bardziej tradycyjnej formy reklamy? W takim razie wprowadź dziecięcą markę odzieżową na rynek z wykorzystaniem telewizyjnych spotów. To nadal doskonały sposób promocji. Tym bardziej dlatego, że popularność tego medium notuje tylko niewielki spadek.

Badania pokazują, że w 2020 roku statystyczny Polak każdego dnia spędzał przed telewizorem ok. 4,20 h. W tym czasie możesz trafić do odbiorców ze swoim przekazem.

Możesz korzystać z reklam na najpopularniejszych stacjach telewizyjnych lub tych mniej znanych. Jeśli sprzedajesz ubrania dla noworodków i niemowlaków, to najskuteczniejsze będą spoty w porannych i popołudniowych godzinach np. w okolicy programów śniadaniowych.

Kierujesz reklamę w telewizji do dzieci? Zatem zadbaj o trzy najważniejsze elementy:

  • efekty wizualne – barwne elementy i animacje pozwalają uzyskać weselszy efekt,
  • oprawę dźwiękową – chwytliwe melodie podtrzymują zaciekawienie nawet małych dzieci,
  • przekaz werbalny – już sam wizerunek ubrań może przemawiać do dzieci, dobrym rozwiązaniem jest też wykorzystanie znanej postaci z bajek.

Reklamy na Pintereście

Chcesz wprowadzić markę z odzieżą dla dzieci? Zatem wykorzystaj zdjęcia, bo to one przyciągają uwagę rodziców. Dlatego zainwestuj środki przeznaczone na reklamę w profesjonalną sesję zdjęciową – najlepiej w lifestylowym stylu.

Fotografie staną się ważną częścią reklamy na Pintereście. Z tego medium społecznościowego korzysta blisko 4 mln użytkowników z Polski – z czego 20% stanowią marki. Choć ta platforma cieszy się mniejszą popularnością od Facebooka czy Instagrama, to jednocześnie nie jest tak nasycona produktami z branży parentingowej.

Jak zyskać zainteresowanie odbiorców Pinteresta? Twórz atrakcyjne wizualnie treści, które są dopasowane do Twojej grupy odbiorczej. Wykorzystaj też promowanie pinów, aby zwiększyć ruch na Twojej stronie lub w sklepie online. Tym samym dostrzeżesz wzrost konwersji i zwiększysz świadomość marki. Poznaj też inne zalety tego rozwiązania:

  • reklama na Pintereście sprawdzi się w przypadku nowopowstałych marek lub niewielkich firm,
  • reklamę można połączyć z promocją na innych platformach społecznościowych,
  • umożliwia ekspozycję marki,
  • aż 76% użytkowników Pinteresta to kobiety, które najczęściej kupują ubrania dla dzieci,
  • Pinterest jest kojarzony z pozytywnym przekazem,
  • możliwość wdrożenia długoterminowych strategii – średnia „żywotność” postów jest liczona w miesiącach,
  • generuje niskie koszty.

Branding marki odzieżowej dla dzieci

Wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej to także te wszystkie czynności związane z budowaniem marki, czyli z brandingiem.

Nasi specjaliści dbają o to, żeby Twoja mała marka odzieżowa dla dzieci już wkrótce stała się rozpoznawalna i ciągle zwiększała swoje zyski. Aby tak się stało, potrzebna jest strategia promocji, regularna praca, ale też branding.

Poznaj 5 trików, które zbudują branding marki odzieżowej dla dzieci.

  • Zadbaj o estetykę kolekcji odzieżowej.
  • Nawiąż współpracę z projektantem, który ma podobną wizję do Ciebie. Razem będziecie mogli stworzyć coś wyjątkowego.
  • Stwórz koncepcję marki opartą o unikalną propozycję sprzedaży. USP, czyli z angielskiego unique selling proposition to nadrzędna wartość, która pomoże Ci określić, co czyni Twoją markę unikalną i wyjątkową.
  • Zadbaj o spójną i przemyślaną identyfikację wizualną. W ten sposób wyróżnisz się na tle konkurencji. Zaprojektuj proste i łatwe do zapamiętania logo. Określ, jakie kolory mają charakteryzować Twoją markę, typografię, zapewnij wyróżniające opakowania, w których będzie dostarczana odzież i nie bój się oryginalności.
  • Niech wszystkie grafiki w Social Mediach oraz w sklepie będą zaprojektowane w tym samym stylu. To najlepszy sposób, aby utrwalić w świadomości potencjalnych klientów, jak wyjątkowa jest Twoja marka odzieżowa dla dzieci.

Sprawdź już teraz, na czym polega krok po kroku wprowadzenie dziecięcej marki odzieżowej na rynek. Zaufaj naszej agencji, aby spełnić swoje największe marzenie – czyli zbudować własną i rentowną dziecięcą markę odzieżową.

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
 
nakatomi

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company
Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company

Nakatomi® – All rights reserved

footer
Agencja Marketingowa Warszawa - footer