Google Ads w Stanach Zjednoczonych

Prowadzimy skuteczne kampanie Google Ads w Stanach Zjednczonych, zaufało nam już ponad 300 firm z 32 krajów. Nasi specjaliści mogą pochwalić się 30 certyfkatami Google Ads z każdego rodzaju kampanii reklamowych. Posiadamy również status Partnera Google w USA i Polsce. 
Kampanie Google Ads w Stanach Zjednoczonych 

         Google Ads to nic innego, jak płatne linki sponsorowane, które prowadzą naszego potencjalnego klienta na docelową stronę internetową. W dalszej części dowiecie się dlaczego ich stosowanie jest tak ważne oraz dlaczego skuteczne wykorzystanie możliwości, jakie daje nam Google pomaga w rozwoju marki. W USA Kampanie Google Ads to kluczowy element rozwoju firmy. Wchodząc na rynek czy prowadząc markę w USA jesteśmy zmuszeni do walki z ogromną konkurencją w każdej dziedzinie gospodarki. 

       Google Ads może być idealnym rozwiązaniem zarówno dla nowo powstałych firm, jak i dla firm długo istniejących, które poszukują optymalizacji w wydatkowaniu swojego budżetu reklamowego. W dalszej części pokażemy Ci: jak kierujemy reklamy w Google Ads w USA, co daje nam ogromne zaplecze personalne, jakie posiadamy w naszych oddziałach w Los Angeles, w Nowym Jorku i na Hawajach. Zwrócimy uwagę na nasze certyfikaty – Google Ads, w każdej z możliwych kategorii reklamowych, które świadczą o ogromnej wiedzy naszego zespołu
Google Ads w USA kampanie regionalne

        Google Ads daje nam w każdym kraju takie same możliwości. Możemy zarówno tworzyć kampanie globalne, targetować kampanie na dany, kraj, region, jak tworzyć kampanie regionalne. Nawet działając w małym mieście w Stanach Zjednoczonych w Kalifornii czy w Teksasie możemy w 100% wykorzystać potencjał jaki dają nam reklamy w Google. Regionalne targetowanie reklam na daną lokalizację pozwala nam zoptymalizować budżet pod klienta w Twojej okolicy. 

     Załóżmy, że prowadzisz gabinet stomatologiczny w Malibu. Nasi specjaliści stworzą unikatowe kampanie, które będą kierowane tylko do mieszkańców Malibu i tylko do danej grupy wiekowej. Czy będą to kampanie dla kliniki stomatologicznej oferującej usługę dla dzieci, czy też specjalistyczne zabiegi chirurgii szczękowej dla dorosłych, możemy skierować wyszukiwanie reklam na odpowiednie grupy odbiorców. Dobierzemy odpowiednią personę. Reklama Google Ads kierowana regionalnie, daje ogromne możliwości na pozyskanie klientów, którzy w Twojej okolicy potrzebują właśnie takich usług jakie oferujesz.
Google Ads w USA kampanie krajowe

     Wchodząc na rynek amerykański ze sprzedażą produktów czy usług, będziesz mieć do czynienia z konkurencją mniej więcej 20-30 razy większą niż w Polsce i to w każdym obszarze gospodarki. A w przypadku kampanii krajowych o zasięgu na całe Stany Zjednoczone konkurencja w niektórych branżach jak e-commerce czy nowych technologii będzie wyższa nawet o 50 razy niż ta z jaką masz do czynienia w Polsce. Zastanawiasz się, co w takim razie zrobić, jak przebić się w gąszczu firm? 

   Tutaj rozwiązaniem są inteligentne i natywne reklamy Google Ads. Przy tworzeniu i wdrożeniach kampanii krajowych w Google Ads mamy ponad 16 opcji reklamowych. I to właśnie odpowiednie dopasowanie rodzaju reklamy do budżetu klienta jest kluczowe. Wieloletnie doświadczenie naszego certyfikowanego zespołu, pozwoli zwiększyć nam konwersję przy obniżeniu kosztów za poszczególne CPC. Wyobraź sobie klienta, który odwiedza Twoją stronę za 50 centów i w dodatku co 2-3 klient kupuję u Ciebie towar na którym zarabiasz 50 dolarów. Niemożliwe? Z Nakatomi stało się to możliwe – i to fakt. 
Ile kosztują kampanie w Google Ads w USA?

Koszt prowadzenia kampanii marketingowych w Google Ads niczym nie różni się od kosztów kampanii w Polsce czy w Niemczech. Poniżej znajdziecie stały cennik do małych kampanii. Jedyną istotną różnicą jest koszt wartości kliknięć w kampanii, który z pewnością w Stanach Zjednoczonych będzie wyższy niż w Polsce. W 90% przypadków, koszt CPC przy kampanii Google Ads wynosi 1 PLN=1$, choć w ponad 40 kampaniach udało nam się ten współczynnik obniżyć do poziomu 1PLN = 0,5$. 99% klientów zadaje nam pytanie dotyczące kosztów kampanii za kliknięcia. 

Jest wiele planerów i opcji ustawienia gdzie można sprawdzić przybliżony koszt prowadzenia kampanii. Jest to tylko algorytm Google, który nie do końca zna nasze oczekiwania. Z naszego wieloletniego doświadczenia na rynku amerykańskim wiemy, że w kampaniach regionalnych na przykład w obszarze jednego miasta dla kliniki medycyny estetycznej, możemy już ruszać z budżetami rzędu 2-3 tys. dolarów, przy kampaniach stanowych 5-10 tys., natomiast kampanie krajowe, czy kampanie dla sklepów internetowych to już koszty zupełnie innego rzędu. Nie możemy zapomnieć o konwersji. Konwersja przy kampaniach sprzedażowych to nic innego, jak wartość za jaką udało nam się sprzedać jeden produkt. To jest najważniejsza wytyczna określająca skuteczność kampanii. 

Rodzaj reklam Google Ads w Stanach Zjednoczonych  

Nakatomi Warszawa

Nakatomi Polska oddział Warszawa 
 Nasz oddział w Warszawie znajduję się w 
Zebra Tower 00-640 Warszawa ul. Mokotowska 1
VIII piętro
 Tel : 22/378-25-43  e-mail: biuro@nakatomi.pl 

Nakatomi Gdańsk

Nakatomi Polska oddział Gdańsk 
Nasz oddział w Gdańsku znajduję się w
 Park Oliwski 80-338 Gdańsk ul. Opacka 16 
II piętro
Tel : 58/732-22-85 e-mail: gdansk@nakatomi.pl 

Nakatomi Gdynia

Nakatomi Polska oddział Gdynia
 Nasz oddział w Gdyni znajduję się w 
 Atrium Center  81-263 Gdynia ul. Starowiejska 41
VI piętro
 Tel : 58/732-24-32 e-mail: biuro@nakatomi.pl 
Reklam w sieci wyszukiwania  co to oznacza dla randomowego użytkownika? Najprościej możemy to wytłumaczyć jako reklamy, które wyskakują Ci na samej górze wyszukiwarki po wpisaniu danej frazy. Załóżmy, że w Google wpiszesz frazę „The Best Social Media Agency in Los Angeles”. W wynikach wyszukiwania zobaczysz 4 agencje i to właśnie będzie sieć wyszukiwania. Najbardziej skuteczna forma reklamy Google Ads dla większości firm.

Reklamy w remarketingu to z kolei rodzaj reklam, jakie zobaczą Twoi przyszli klienci, którzy już wcześniej byli zainteresowani Twoją firmą. Załóżmy, że użytkownik był na Twojej stronie, ale z jakiegoś powodu z niej wyszedł i nie dokonał zakupu. Remarketing pomoże Ci ponownie pokazać Twój produkt zainteresowanej wcześniej osobie. Dodatkowo w bardzo dobrej i przystępnej cenie, którą spersonalizowałeś pod klienta. 
Reklama na stronach partnerów oglądasz czasem amerykańską stronę Business Insider i widzisz duże banerowe reklamy innych firm? Zastanawiasz się jak to możliwe, że takie firmy stać na reklamy w tym miejscu? To właśnie dzięki wyborze reklam na stronach partnerów możemy dokładnie określić, gdzie wyświetlą się reklamy Twojej firmy.

Reklamy mobilne ponad 70% wszystkich wejść na strony w sieci pochodzi z ruchu mobilnego – z działań na telefonach, tabletach i każdego rodzaju urządzeniach przenośnych. Pamiętaj o tym, że ważne jest to, w jaki sposób i w jakim miejscu będzie wyświetlana. Twoja reklama może zdecydować o skuteczności kampanii. Tutaj kluczowa jest również optymalizacja strony pod wersję mobilną. Tym również się zajmiemy, jak zawsze w pełny profesjonalny sposób.
Reklama w USA na YouTube myślisz, że YouTube służy tylko do oglądanie głupawych filmików i słuchania muzyki? Nic bardziej mylnego to jeden z najlepszych kanałów Social Media do reklamowania produktów, niezależnie od branży. 

Reklamy produktowe w Google Ads tworzymy reklamy Shopping Ads – dedykowane dla sklepów internetowych wraz z pełną obsługą w Merchant Center. MC to miejsce dzięki któremu Twoje produkty będą widoczne dla każdej osoby korzystającej z wyszukiwarki. 
Sieć reklamowa Google w USA to ogromna ilość stron www, które współpracują z Google. Dzięki temu na wspomnianych stronach może być widoczna Twoja reklama. Bez znaczenia czy będzie to reklama graficzna, video czy inne elastyczne formy reklamy. Sieć reklamowa pozwala pokazać reklamę targetowaną pod daną grupę odbiorców. Przy bardzo niskich kosztach za 1000 wyświetleń lub w formacie CPC (koszt za kliknięcie). 

Reklamy w Gmail w USA ten rodzaj reklamy stosujemy tylko w niektórych przypadkach. Głównie przy kampaniach B2B w strategii pozyskiwania klienta biznesowego. 

Jak zatem liczymy konwersję przy kampaniach Google Ads w USA?

     Załóżmy, że koszty Google Ads dla Twojego sklepu internetowego za miesiąc kampanii wynoszą 10 tys. dolarów. Przez ten czas udało nam się sprzedać 2 tys. sukienek łącznie za kwotę 35 tys. dolarów. Zatem koszt sprzedaży jednej sukienki wynosi aż 50 dolarów, ale za to jej cena wynosiła 175 dolarów. To jest właśnie Twoja konwersja, czyli wartość procentowa sprzedaży do kosztów reklamy. Nie zapominaj jeszcze o kosztach produkcji czy podatkach
     Zakładany koszt produkcji na poziomie 50 dolarów od sztuki, a podatki na poziomie 20% od sprzedaży. Reasumując sprzedaliśmy towar za 35 tys. dolarów – koszty produkcji 10 tyś. dolarów, koszty marketingu 10 tys. dolarów, podatki 7 tys. dolarów. 
     Łączne koszty to 27 tys. dolarów, obrót 35 tys. dolarów nasz zysk netto = 8 tys. dolarów. Przy tworzeniu kampanii oraz wyznaczaniu konwersji zawsze należy kierować się budżetem.

Nakatomi Oddział 
Los Angeles

Supelveda Center
3415 S Sepulveda Blvd, 
Los Angeles, CA 90034 
 Tel: +1 213 246 3806
e-mail: losangeles@nakatomicompany.com

Nakatomi Odział 
Nowy Jork

Madison Avenue 41 
Forty One Madison Center
Manhattan, NY 10010, USA 
 Tel : +1 845-233-65-82 
e-mail: newyork@nakatomicompany.com

Nakatomi Oddział 
Honolulu

7 Waterfront Plaza 2120
500 Ala Moana Blvd Suit 7400
Honolulu, HI 96813, USA  
Tel : +1 808 445 9798
 e-mail: honolulu@nakatomocompany.com
 
Copyright (c)2014-2021, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem