Film reklamowy

Jak wykorzystać film reklamowy?

Filmy reklamowe nie są dla nas niczym nowym. Od tego w każdym domu możemy znaleźć telewizor, normą jest wykorzystywanie spotów marketingowych do promocji różnego rodzaju dóbr i usług.

Choć już od wielu lat filmy stanowią ważną część strategii marketingowych wielu firm, dopiero upowszechnienie dostępu do Internetu znacząco zwiększyło ich znaczenie.

Globalne zasięgi Nakatomi, Agencja Marketingowa Warszawa
gray-curve-bottom

1. Jak wykorzystać film reklamowy, by zwiększyć sprzedaż?

Każdy przedsiębiorca wie, jak ważna jest promocja swoich produktów i usług. Standardy dotyczące reklamy nieustannie się zmieniają. Niezbędnym minimum jest prowadzenie strony internetowej oraz konta na portalu społecznościowym. A gdzie w tym wszystkim miejsce dla filmów reklamowych? Jak możemy wykorzystać je do zwiększenia sprzedaży?

Filmy reklamowe nie są dla nas niczym nowym. Normą jest wykorzystywanie spotów marketingowych do promocji różnego rodzaju dóbr i usług. Choć już od wielu lat filmy stanowią ważną część strategii marketingowych wielu firm, dopiero upowszechnienie dostępu do Internetu znacząco zwiększyło ich znaczenie.

Dlaczego filmy oddziałują na nasze wybory i postawy w większym stopniu niż np. tekst? Podstawową różnicą między tymi dwiema formami przekazu są modalności, na jakich bazują. Nawet najlepiej napisany artykuł oddziałuje wyłącznie na nasz wzrok i sferę poznawczą. Natomiast film to kombinacja obrazu, dźwięku, a często także tekstu.

Taka forma wyrazu w krótkim czasie jest w stanie przekazać nam sporo informacji, a ponadto wpływa na nasze emocje, wywołując zdziwienie, radość czy wzruszenie. Przekazy często oddziałują również na naszą podświadomość. Badanie wskazują, iż obejrzenie filmu produktowego zwiększa szanse na zakup aż o 73%!

reklama video
circle-top

2. Postaw na prosty przekaz

Nie jest tajemnicą, że produkcja spotu reklamowego oraz jego telewizyjna dystrybucja to bardzo kosztowne przedsięwzięcia. Na szczęście z pomocą przychodzi nam internet, którego wykorzystywanie jest znacznie tańsze. Spektrum wykorzystania już gotowego filmu jest naprawdę ogromne: możemy opublikować go na swojej stronie internetowej, na profilach w mediach społecznościowych.

Film przyda nam się również na wszelkiego rodzaju prezentacjach, spotkaniach biznesowych oraz targach branżowych. W jaki sposób przygotować film reklamowy, którego zadaniem będzie zwiększenie rozpoznawalności i obrotów firmy? Przede wszystkim, raczej nie warto robić tego na własną rękę. To bardzo ważne, by wszystkie podejmowane przez nas działania marketingowe były profesjonalne i atrakcyjne z punktu widzenia odbiorcy.

W zalewie rozmaitych reklam nasza musi przyciągać uwagę – w przeciwnym razie pozostanie niezauważona i nie spełni swojej funkcji. Z tego powodu warto zatrudnić profesjonalną firmę, która w fachowy sposób stworzy nasz materiał promocyjny. Sposoby na wykorzystanie filmu reklamowego są niemal nieograniczone.

Możemy nakręcić typowy spot, w którym zastosujemy różnego rodzaju metody perswazji mające na celu zachęcenie konsumentów do skorzystania z naszej oferty lub typowy film produktowy, prezentujący możliwości oferowanego przez nas towaru. Wszystko zależy od naszych potrzeb i możliwości finansowych. Tak czy inaczej, nie warto rezygnować z tego typu promocji, ponieważ, jak pokazują badania oraz doświadczenie, jest ona bardzo skuteczna w kształtowaniu postaw konsumenckich oraz zwiększaniu sprzedaży.

czerwone z szarym lewa gora - agencja marketingowa warszawa
Czerwone z białym prawy dół - Agencja Marketingowa Warszawa

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
nakatomi

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company
Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company

Nakatomi® – All rights reserved

footer
Agencja Marketingowa Warszawa - footer