Jak wyglądają kampanie marketingowe dla architektów oraz biur projektowych? Przede wszystkim opierają się na profesjonalnie przygotowanym portfolio i stronie internetowej, na której zainteresowani będą mogli przekonać się o umiejętnościach i doświadczeniu architekta. Z doświadczenia jednak wiemy, że „szewc bez butów chodzi” i bardzo często nie ma się czasu na projekt własnej strony i marki.
Agencja marketingowa Nakatomi oferuje kompleksowe usługi projektowania stron internetowych, optymalizacji SEO, pozycjonowania, Google Ads i kampanii Social Media, dzięki którym zaistniejesz w sieci. Wszystko spójne wizualnie i odpowiednio dobrane do Twojej marki. W architekturze ważne jest zgranie z otoczeniem, co nie oznacza jednak braku widoczności. Właśnie to może zaoferować Ci nasza agencja.
Tak jak planuje się zagospodarowanie terenu, tak i w marketingu dokładnie planujemy nasze działania. W tym celu wykonujemy analizy – konkurencji, odbiorcy, oferty – dzięki którym nasze kampanie marketingowe dla architektów odpowiadają potrzebom i firmy, i klientów. Jak w architekturze.
Kampanie marketingowe dla architektów rozpoczynamy od stworzenia strategii marketingowej, czyli projektu. Zawieramy w nim analizę lokalnego rynku, konkurencji, jak i samej firmy projektowej i jej oferty. Następnie określamy odbiorcę i jego potrzeby, sposoby dotarcia do klientów, jak i narzędzia do monitorowania wyników kampanii.
Promujemy firmy zarówno przez tradycyjne, jak i cyfrowe platformy. Projektujemy materiały promocyjne zgodne z identyfikacją wizualną firmy, zachowując spójność marki. W reklamie skupiamy się na prostocie przekazu, zarówno w artykułach edukacyjnych na blogu, postach ukazujących realizacje projektów, czy w reklamach w wyszukiwarce Google Ads.
Efekty pracy agencji nie zawsze widać od razu. Jednak gdy kampanie marketingowe dla architektów są zaplanowane i prowadzone w odpowiedni sposób, potrafi to być tylko kilka dni. W Nakatomi sprawdzamy, co się sprawdza i optymalizujemy budżet tak, aby uzyskać jak najwięcej leadów dla naszych klientów. Naszą pracę podsumowują comiesięczne raporty.