Jak skutecznie wypromować biuro tłumaczeń?
Zawsze słuchaj swojego klienta
Po trzecie – załóż stronę internetową
Dopilnujmy także, by jej estetyka (czcionki, kolorystyka itp.) była spójna z wizerunkiem firmy prezentowanym w innych miejscach. W przypadku strony internetowej obowiązuje zasada przeciwna do ulotek czy bilbordów: należy zamieścić na niej jak najwięcej informacji, które mogłyby zainteresować potencjalnego odbiorcę.
Po czwarte – nie zapominaj o mediach społecznościowych. Choć profesjonalnie stworzona strona internetowa może okazać się bardzo pomocna podczas promocji firmy, profile w mediach społecznościowych mogą być równie ważne, a nawet ważniejsze. W dodatku ich prowadzenie jest bardzo proste i niezbyt kosztowne. Oczywiście, jeśli nie czujemy się na siłach, by robić to samodzielnie, możemy zwrócić się do agencji reklamowej, która zadba o nasz wizerunek. Jednak jeżeli mamy ochotę się w tym sprawdzić lub nie dysponujemy zbyt imponującymi środkami finansowymi, nic nie stoi na przeszkodzie, by podjął się tego ktoś z pracowników.