Kampanie marketingowe dla firm w Chinach kierujemy do marek, które chcą podbić rynek światowego giganta. Kraj środka może sprawiać wrażenie niedostępnego dla Europejczyków, szczególnie w prowadzeniu tam biznesu.
Czy polskie produkty mogą odnieść sukces w Chinach? Oczywiście! Polskie towary są konkurencyjne pod względem jakości i ceny – w porównaniu z produktami z Europy Zachodniej, które są tam importowane. Największą szansę mają produkty stricte europejskie i luksusowe – nie są one łatwo dostępne i Chińczycy są gotowi zapłacić za nie małą fortunę.
Jeśli nie wiesz, czy Chiny są odpowiednim rynkiem dla Twojej firmy – skontaktuj się z nami i umów się na darmową konsultację.
Wykonanie pierwszego kroku jest najtrudniejsze. Bariera językowa i kulturowa hamują wielu przedsiębiorców przed wejściem na rynek chiński. Z naszą agencją Nakatomi, wystarczy tylko dostarczyć nam informacje o produkcie, a my zajmiemy się formalnościami i analizą rynku.
Nasz zespół przeprowadzi Was przez wszystkie etapy i stworzy strategię marketingową. W niej, określamy jak prowadzimy kampanie marketingowe w Chinach, kto jest naszym odbiorcą i jak do niego dotrzemy, a także sposoby pomiaru efektywności.
Wszystkie kampanie marketingowe w Chinach są przez nas skrupulatnie przygotowywane. W końcu Twój sukces to nasz sukces, robimy to razem.
Po okresie przygotowań, kiedy cele biznesowe zostały określone, a strategia marketingowa jest gotowa, czas na działania główne, czyli kampanie marketingowe w Chinach.
Nasza oferta obejmuje głównie działania internetowe, jednak w zależności od rozmiarów kampanii zawsze jesteśmy gotowi do działań stacjonarnych.