Kampanie marketingowe w każdym kraju muszą przebiegać inaczej. Dlaczego? Każde społeczeństwo wyrobiło w sobie pewne nawyki, którymi kieruje się w doborze ofert, produktów czy partnerów biznesowych. Dlatego należy zacząć od analizy rynku i konkurencji.
Jak sprzedać produkt na rynku niemieckim? Co kochają Niemcy, jakie mają przyzwyczajenia, czym się kierują? Od tego macie Państwo naszą agencję marketingową. Rozpoczynając współpracę przy wprowadzaniu usługi czy produktu na rynki zagraniczne zaczynamy od analizy konkurencji, zagrożeń oraz zysków, o jakich możemy mówić w przypadku prowadzenia kampanii w Niemczech.
Rentowność przedsięwzięcia to główny aspekt, jaki przyświeca każdemu przedsiębiorcy. Dlatego też jest to kolejny etap naszej pracy nad prowadzeniem kampanii dla firm w Niemczech. Każde przedsiębiorstwo jest inne, dlatego indywidualnie oceniamy plany ekspansji.
Przy analizie rentowności należy brać pod uwagę również działania w kolejnych miesiącach czy latach. Analizując rynek, musimy brać pod uwagę możliwości zmian koniunktury na danym rynku, wahania kursów walut, czy też nasycenie rynku danym produktem. Dopiero pełna analiza kosztów, strat i zysków pozwala nam na przyjęcie zaplanowanych przychodów na najbliższe lata.
Od czego zacząć budowanie marki w Niemczech? Rozpoczynamy standardowo od stworzenia lub przetłumaczenia strony internetowej na język niemiecki. Kolejny etap to standardowo profile w Social Mediach, blog i artykuły sponsorowane w lokalnej prasie internetowej i tradycyjnej.
Staramy się dla naszych klientów zdobyć odpowiednie certyfikaty, ponieważ nic nie buduje renomy firmy lepiej niż certyfikat wystawiany przez rodzime stowarzyszenia weryfikacyjne. Intensywne działania na ryku lokalnym rozkładamy na wiele płaszczyzn. Dzięki temu firma ma dużą obecność medialną, a co za tym idzie – wiarygodność i zaufanie.
Kampanie dla firm w Niemczech prowadzimy zarówno pod kątem wizerunku marki, kampanie produktowe nastawione na sprzedaż, a nawet employer brandingowe, dzięki którym nasi klienci łatwiej znajdują pracowników.
Niemcy to największa gospodarka Europy, zatem wiele firm szuka tam rynku zbytu dla swoich usług i produktów. Jeśli Ty również, nasza agencja może zaoferować Ci:
I wiele więcej, pełna oferta tutaj. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, więc zadzwoń do nas i przedstaw nam swój pomysł, a my przygotujemy spersonalizowaną ofertę, dostosowaną do Twoich potrzeb.