Co warto wiedzieć, planując kampanie dla firm we Francji? Największym wyzwaniem jest rozpoznanie specyfiki lokalnego rynku, szczególnie poznanie kultury i subtelnych detali, dzięki którym Francuzi czują się jak u siebie. Ponadto, należy zapoznać się z regulacjami prawnymi i opracować działania logistyczne.
Gospodarka Francji jest drugą w Europie i opiera się przede wszystkim na przemyśle spożywczym, chemicznym i motoryzacyjnym. Jest także pierwszym Europie eksporterem energii elektrycznej. Co więc polskie firmy mogą zaoferować Francuzom? Wysoko przetworzone towary przemysłowe, jak np. jachty czy pojazdy.
Francja ma wielu partnerów gospodarczych, dlatego dobrze jest uzyskać przewagę już na starcie, poznając panujące w tym kraju zwyczaje. Jednym ze sposób poznania zwyczajów panujących na francuskim rynku jest udział w targach branżowych, na których można nawiązać wiele kontaktów biznesowych.
Prowadząc kampanie dla firm we Francji, poznaliśmy już lokalny system prawny i administracyjny. Dzięki temu, możemy wesprzeć naszych klientów w tego typu decyzjach i podpowiedzieć, jakie są najlepsze działania dla danej branży.
Prowadzenie działalności we Francji może przybierać różne formy, w zależności od przyjętej strategii oraz rodzaju działalności. Inwestor zagraniczny może działać jako osoba fizyczna bądź osoba prawna, a także dokonywać zmian w ramach wybranej przez niego formy prowadzenia działalności, które są dość zbliżone do tych w Polsce.
Zagraniczna firma, która pragnie wejść na rynek francuski może wybrać jedną z trzech opcji, uzależnionych od stopnia niezależności, jaką ma mieć podmiot we Francji: przedstawicielstwo/biuro łączności, oddział lub filia.
Aby ułatwić Ci wejście na nowy rynek, wykonamy dla Ciebie analizę konkurencji i postaramy się dopasować Twoją ofertę do wymogów francuskiego rynku. Opracujemy strategię marki, produktu oraz pomożemy stworzyć odpowiednią strategię promocyjną. Warto pamiętać o tym, że najważniejsze jest zaspokajanie potrzeb konsumentów.
Działając w pełni kompleksowo jesteśmy wstanie ograniczyć Wasze działania do minimum, a dokładnie do dostarczenia dla nas gotowego produktu. My zajmiemy się:
I wiele więcej, w zależności od tego, czego potrzebujesz. Sprawdź naszą ofertę dla kampanii zagranicznych, aby poznać szczegóły.