Kampanie AdWords
w Polsce

Skuteczne ustawienia kampanii AdWords to 50% sukcesu kampanii. W Polsce prowadzimy lub prowadziliśmy do tej pory kampanie za ponad 7,5 miliona złotych, gdzie skutecznie promowaliśmy ponad 450 firm. Polska jest dobrym rynkiem, do stosowania tefgo rodzaju kampanii, ponieważ "klikanie" w naszym kraju nie jest jeszcze takie drogie, jak na przykład w Skandynawii czy też w ZEA. Jako że my Polacy jesteśmy bardzo przedsiębiorczy i każdy chce być szefem, Google Ads, daje nam możliwość startu z reklamą naszej firmy praktycznie w ciągu jednego dnia. Zastanawiacie się, czy Nakatomi wie jak tworzyć kampanie, a czy zachód słońca w Portugalii jest piękny? Tak, wiemy, jak tworzyć kampanie, jak firmę wypromować, jak pokazać Was klientowi, bo mamy doświadczenie, chęci i praca jest naszą pasją.  5 lat doświadczenia w AdWords. Zaczynaliśmy jeszcze, kiedy większości słowo AdWords kojarzyło się z amerykańską autostradą.

Kampanie Adwords w USA

Rynek amerykański to inny świat. W błędzie jest ten, kto reklamuję się w Polsce i sądzi, że będzie umieć to robić w USA. Amerykańskie podejście do życia, tym samym postrzegania firm, różni się w znacznym stopniu od polskiego. Wydawać by się mogło, że jeśli zrobicie kampanie Adwords w Polsce to zrobicie ją bez problemu na Stany Zjednoczone, jednak tak nie jest. Język angielski używany w US to nie język, jakiego Was uczą na kursach lub na studiach. Frazy, jakie musimy dobrać pod AdWords często wymagają znajomości amerykańskiego. Ponadto specyfika rynku kieruję tak naprawdę kampanią. Tylko marki globalne mogłyby konkurować cenowo na frazy trudne z firmami ze Stanów, jednak mamy na to rozwiązanie... chcecie je poznać, zwróćcie się do nas, jak ponad 130 firm, które na chwilę obecną promujemy poprzez AdWords w Stanach Zjednoczone. Nakatomi to rónież Agencja FullServicem gdzie z powidzenie wprowadziny waszą firmę na rynki w 32 krajach. 

Kampanie Adwords na 32 kraje - 11 języków

Zastawiacie się jak to możliwe, że tworzymy kampanie AdWords na całym Świecie? Staramy się być globalną firmą z wielki aspiracjami, a przy dążeniu do tego celu jesteśmy zmuszeni współpracować z firmami, tłumaczami, czy biurami tłumaczeń na wszystkich kontynentach. Na chwilę obecną zatrudniamy ponad 30 tłumaczy mówiących w 11 językach, zatem nie ma dla nas problemu: stworzenie i prowadzenie kampanii AdWords w Norwegii, Szwecji, Hiszpanii czy nawet w Chinach. Pisać każdy może, ale czy poparte jest to faktami? TAK ! Obecnie działamy na 32 rynkach poprzez AdWords prowadzimy kampanie w takich miejscach jak USA, Kanada, Australia, Chiny, Japonia czy Tajlandia. Gdzie nas nie ma? Na szczęście nie ma nas w lodówce czy telewizorze :) Jak niektórych aktorów serialowych, ale jesteśmy wszędzie tam, gdzie nas potrzebujecie. 
1. Określ swoje cele 

        Zanim będziemy w stanie prowadzić potrzebne działania marketingowe, a następnie ocenić ich skuteczność, musimy zastanowić się, jakie cele nam przyświecają. Czy zależy nam przede wszystkim na zwiększeniu rozpoznawalności marki? Chodzi o większy ruch na stronie? A może dążymy do zwiększenia sprzedaży online lub offline? Warto dostosować cele nie tylko do swoich potrzeb, ale również realnie je ocenić, biorąc pod uwagę możliwości (m.in. finansowe). Ponadto należy pomyśleć nad sposobami na rozpoznanie, czy założone cele zostały osiągnięte. 

 2. Dobierz właściwe słowa kluczowe 

       Dobre słowa kluczowe są w stanie w bardzo prosty sposób pomóc nam osiągnąć wszystkie założone cele kampanii marketingowej. Wszyscy wiemy, że frazy te powinny być zbieżne z tymi, które najczęściej wyszukują użytkownicy. Warto jednak pamiętać, że to niejedyne kryterium – słowa kluczowe powinny przede wszystkim odzwierciedlać naszą ofertę. Chodzi przecież o to, by przyciągnąć klientów potencjalnie zainteresowanych naszymi produktami czy usługami, a nie o przypadkowe odwiedziny na stronie, nieprzekładające się ani na popularność marki, ani na zwiększone zyski. 

 3. Wybierz negatywne słowa kluczowe 

        Wszyscy wiemy, czym są słowa kluczowe, ale do czego służą ich „negatywne odpowiedniki”? W rzeczywistości są to raczej ich przeciwieństwa, słowa wykluczające, tzn. takie, z którymi nie chcemy być kojarzeni. Z reguły są to frazy, które mogą być łączone z profilem działalności firmy, jednak nie pasują do jej wizerunku lub założonego celu kampanii. 

4. Poznaj konkurencję

       Aby skutecznie rywalizować z innymi firmami, musisz dowiedzieć się, z kim właściwie konkurujesz. Oczywiście, nie należy kopiować pomysłów innych przedsiębiorców, jednak warto zwrócić uwagę na to, jakich środków używają, na co kładą nacisk, a także jakie są ich mocne i słabe strony. Dzięki takiej wiedzy będziesz w stanie prowadzić kampanię jeszcze skuteczniej. 

 5. Zwróć uwagę na styl pisania 

        W reklamach Google mogą się znaleźć tylko te teksty, których charakter jest ściśle marketingowy. Ponadto w AdWords panuje kilka dodatkowych zasad: nie możemy używać wykrzykników w nagłówkach, ogólnikowych wezwań do działania takich jak „zobacz” czy „kliknij”, błędów ortograficznych (chyba, że są one elementem znaku towarowego) oraz nadmiernych ilości spacji.  
 6. Połóż nacisk na stronę docelową 

        Choć przyciągnięcie uwagi ewentualnych konsumentów jest bardzo ważne, prawdziwym sukcesem jest jej utrzymanie. Internauta, który zainteresuje się naszą ofertą i kliknie odnośnik, powinien zostać przeniesiony na stronę, na której będzie mógł lepiej poznać produkt lub usługę. Czasami nie jest to nasza strona główna, ale tematyczna podstrona. Równie ważne jest to, by nasze miejsce w sieci działało bez zarzutu i nie wyświetlało błędów. 

 7. Stwórz reklamę, która przyciągnie wzrok i uwagę 

       Dobra, czytelna, a jednocześnie atrakcyjna wizualnie reklama musi zawierać kilka elementów. Pierwszym z nich jest tytuł – sformułowanie go jest kluczowym zadaniem, ponieważ musi on być zwięzły, zgodny z ofertą oraz zbieżny z zapytaniami konsumentów. Następnie należy zamieścić krótki opis oferty, podkreślenie jej zalet (np. „Promocja”) oraz wezwanie do działania („Kup”, „Przeczytaj”, „Zarezerwuj”). Dalej powinien znaleźć się odnośnik do opisanej wyżej strony docelowej. 

 8. Zadbaj o łatwą identyfikację firmy 

       Nawet najlepiej opisana oferta nie na wiele się zda, jeśli nie przyłożymy się do wprowadzenia do niej danych, które umożliwią potencjalnym klientom identyfikację marki. Może to być logo na końcu reklamy wizualnej lub umieszczenie w tekście nazwy firmy. 

 9. Zbadaj, jakie miejsca w wynikach byłyby dla Ciebie korzystne

        Większość osób zakłada, że im wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania, tym lepiej dla sprzedaży. W efekcie robią wszystko, by znaleźć się w pierwszej trójce – niezależnie od kosztów. Tymczasem niejednokrotnie okazuje się, że nieco niższe miejsca co prawda nie generują aż takiego ruchu na stronie, za to lepiej wpływają na realne zyski firmy. Wiele zależy zarówno od branży, w jakiej działamy, jak i od konkretnego rynku.

Podsumowanie 

      Program AdWords to bardzo skuteczne narzędzie wykorzystywane przez wielu reklamodawców. Jednak aby taki sposób na promocję był naprawdę skuteczny, nie wystarczy samo z niego skorzystanie – równie ważne jest to, w jaki sposób to robimy. Jakich zasad należy się trzymać, by nasza kampania w AdWords spełniła swoją funkcję? Adwords to niezwykle przydatny program, który pozwala na stworzenie kampanii reklamowej wyświetlanej za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Działa on w bardzo prosty sposób: kiedy internauta wpisze na stronie interesujące go hasło, oprócz „zwykłych” wyników po prawej stronie wyświetlą mu się witryny podpowiedziane przez AdWords. 
Dlaczego AdWords to dobry wobór?

     Jak każdy z nas doskonale wie, AdWords to określenie płatnych reklam emitowanych przez Google, na pierwszej stronie wyszukiwania. Co nam to daje? Od samego początku tzn. od pierwszego dnia, gdy nasza strona jest widoczna w sieci, możemy być na samej górze wyników wyszukiwania, bez konieczności czekania miesiącami aż uda nam się stronę wypozycjonować. 
    Jednak nie ma aż tak dobrze, bo wszystko kosztuje i to nie mało. Żebyśmy my, a raczej nasza strona, znaleźli się w TOP 3 w Google, musimy za emisję tej reklamy zapłacić i to naprawdę niemałe pieniądze, jednak dobrze przeprowadzona kampania, daje wymierne skutki od pierwszych dni. W AdWords cała magia tkwi w optymalnym ustawieniu kampanii oraz monitorowaniu konkurencji, bo jak to w życiu, tak i w AdWords-kto da więcej, ten jest wyżej. Jeśli zakładacie firmę, po kilku tygodniach przydaliby się klienci i tutaj AdWords jest idealnym rozwiązaniem właśnie dla Was.
Klik i już jesteś widoczny. 

     Jeśli natomiast Wasza firm znana jest w sieci, istniejecie w TOP 5, to AdWords powinno być tylko wsparciem Waszej reklamy, a nie jej głównym elementem. Google Adwords daje nam naprawdę ogromne możliwości, zarówno jeśli chodzi o zasięg reklamy, możemy być widoczni w Polsce, jak i w Australii, oraz o rodzaje promocji, określanie godziny wyświetlania reklamy czy blokowanie IP, z których nie życzymy sobie odwiedzin na naszej stronie. System zarządzania reklamą jest tak fantastycznie rozbudowany, że dobra agencja reklamowa bez problemu stworzy za jego pośrednictwem reklamę, która naprawdę będzie miała sens. Nie jest istotne, co chcesz sprzedać, czy mają to być noclegi w luksusowym hotelu, czy skarpetki uciskowe, Google AdWords jest idealnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Martwisz się, że masz mały budżet? Nawet za kilkaset złotych dobierając odpowiednią grupę potencjalnych klientów, reklamując frazy niszowe, możemy być widoczni każdego dnia.    

Skontaktu się z nami 

Jesteśmy do Twojej dyspozycjo w jednym z siedmiu naszych biur, w Polsce nasze oddziały znajdują się w Warszawie i Gdańsku.
     Nakatomi oddział Warszawa - Mokotowska 1 Zebra Tower
 Nakatomi oddział Warszawa to nasze idealne miejsce do pracy. Centrum, metro, sklepy warunki butikowe dla pracowników i klientów. Zapraszamy do Zebra Tower 
 00-640 Warszawa ul. Mokotowska 1 IX piętro 
tel. 0048/ (22) 378-25-43 
e-mail: biuro@nakatomi.pl
Nakatomi oddział Gdańsk - Alchemia Centrum Biznesowe
Gdańsk, jest naszym drugim domem w Polsce. 
 Centrum Biznesowym Alchemia  
80-309 Gdańsk piętro V ( budynek Aurum )
Aleja Grunwaldzka 411
 tel: 0048/ (58) 732-22-85, (58) 727-91-80 
e-mail: gdansk@nakatomi.pl
Copyright (c)2014-2019, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178145408
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem