Kampanie Google Ads  AdWords w Polsce

Skuteczne ustawienia kampanii Google Ads to 90% skuteczności działań w wynikach wyszukiwania. Odpowiednie dobór słów kluczowych, zastosowanie optymalnego rodzaju reklamy, czy ustawienie optymalnej konwersji. W Polsce prowadzimy lub prowadziliśmy do tej pory kampanie za ponad 7,5 miliona złotych, gdzie skutecznie promowaliśmy ponad 450 firm. 


Kampanie Google Ads Adwords w USA

Rynek amerykański to inny świat. W błędzie jest ten, kto reklamuję się w Polsce i sądzi, że będzie umiał to robić w USA. Amerykańskie podejście do życia, tym samym postrzegania firm, różni się w znacznym stopniu od polskiego. Wydawać by się mogło, że jeśli zrobicie kampanie google Ads ( AdWords) w Polsce to zrobicie ją bez problemu na Stany Zjednoczone, jednak tak nie jest.

Kampanie Google Ads na 32 kraje - 11 języków

Zastawiacie się jak to możliwe, że tworzymy kampanie Google Ads na całym Świecie? Staramy się być globalną firmą z wielki aspiracjami, a przy dążeniu do tego celu jesteśmy zmuszeni współpracować z firmami, tłumaczami, czy biurami tłumaczeń na wszystkich kontynentach. Na chwilę obecną zatrudniamy ponad 30 tłumaczy mówiących w 11 językach.

Agnieszka Konieczka 

W dniu 6 czerwca 2021 Agnieszka zdobyła jeden z najbardziej wartościowych certyfikatów Google Ads z pomiaru skuteczności reklamy, potwierdzający wiedzę dotyczącą analizy skuteczności prowadzonych kampanii Google Ads dla naszych Klientów. 

Dominika Zdrojewska

W dniu 11 czerwca 2021 Dominika  zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania potwierdzający wiedzę dotyczącą tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii w sieci wyszukiwania Google. 

Magdalena Żółkowska

W dniu 22 czerwca 2021 Magda zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy wideo potwierdzający wiedzę dotyczącą budowania grona odbiorców dzięki YouTube oraz reklamą wideo w Google. Brawo Magda. 

Sylwia 
Hendrysiak

W dniu 22 czerwca 2021 Sylwia zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy wideo potwierdzający wiedzę dotyczącą budowania grona odbiorców dzięki YouTube oraz reklamą wideo w Google. Brawo Sylwia.
    Zajmujemy się zarówno prowadzeniem kampanii w Google Ads dla małych podmiotów z budżetami od 2 tysięcy złotych miesięcznie jak i prowadzimy kampanie w Google Ads dla korporacji, czy największych w Polsce sklepów Internetowych. Z nami możesz być widoczny w wyszukiwarce już w jeden dzień zoptymalizujemy Twoją starą kampanie, stworzymy nową, czy wprowadzimy produkty do sieci produktowej Google. Naszym priorytetem zawsze jest zapewnienie klientom jak najlepszych rezultatów przy zastosowaniu najniższych stawek CPC. Nasz zespół posiada 10 certyfikatów Google Ads.  
Pisać każdy może, ale czy poparte jest to faktami? TAK! Obecnie działamy na 32 rynkach poprzez Google Ads ( AdWords) prowadzimy kampanie w takich miejscach jak USA, Kanada, Australia, Chiny, czy Japonii. Gdzie nas nie ma? Na szczęście nie ma nas w lodówce czy telewizorze :) Jak niektórych aktorów, ale jesteśmy wszędzie tam, gdzie nas potrzebujecie. Nasza Agencja posiada 10 certyfikatów Google Ads i ciągle się szkolimy. Trzymaj nas za słowo w tym roku będziemy mieli ich aż 30, co potwierdzi jeszcze bąrdziej wiedzę dotyczącą tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii Google Ads. 

Certyfikaty Google Ads - Nakatomi Polska

10 certyfikatów Google Ads ( AdWords) zdobytych przez naszych pracowników. Posiadamy każdy rodzaj certyfikatu Google Ads. Sukasz sprawdzonej agencji, z doświadczzeniem i umiejętnościami potwierdzonymi certyfikatami Google Ads jesteś we właściwym miejscu. 

Agnieszka Konieczka

W dniu 17 grudnia 2020 Agnieszka zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania potwierdzający wiedzę dotyczącą  tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii w sieci wyszukiwania Google. 

Magdalena Żółkowska

W dniu 18 grudnia 2020 Magda zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej, potwierdzający wiedzę dotyczącą tworzenia i optymalizacji efektywnych kampanii w sieci reklamowej Google. 

Sylwia 
Hendrysiak

W dniu 24 grudnia 2020 Sylwia zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania potwierdzający wiedzę dotyczącą tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii w sieci wyszukiwania Google. 

Agnieszka Konieczka

W dniu 6 stycznia 2021 Agnieszka zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy wideo potwierdzający wiedzę dotyczącą budowania grona odbiorców dzięki YouTube oraz reklamą wideo w Google. Brawo Agnieszka.

Kolejne Certyfikaty Google Ads - Nakatomi Polska

Nie spoczywamy na laurach, a raczej nasze dziewczyny idą jak burza i spełniaja wszelkie wytyczne Google, potwierdzające kompetencję i wiedzę do prowadzenia każdego rodzaju kampanii Google Ads dla naszych klientów, począwszy od kampanii w sieci wyszukiwania a kończać na reklamach wideo. 

Magdalena 
Żółkowska

W dniu 28 grudnia 2020 Magda zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania, potwierdzający wiedzę dotyczącą tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii w sieci wyszukiwania Google. 

Agnieszka Konieczka

W dniu 20 grudnia 2020 Agnieszka zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej, potwierdzający wiedzę dotyczącą tworzenia i optymalizacji efektywnych kampanii w sieci reklamowej Google. 

Sylwia 
Hendrysiak

W dniu 17 grudnia 2020 Sylwia zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej, potwierdzający wiedzę dotyczącą tworzenia i optymalizacji efektywnych kampanii w sieci reklamowej Google. 

Agnieszka Konieczka

W dniu 22 grudnia 2020 Agnieszka zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy produktowej , potwierdzający wiedzę dotyczącą tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii produktowych. Brawo. 
1. Określ swoje cele 

        Zanim będziemy w stanie prowadzić potrzebne działania marketingowe, a następnie ocenić ich skuteczność, musimy zastanowić się, jakie cele nam przyświecają. Czy zależy nam przede wszystkim na zwiększeniu rozpoznawalności marki? Chodzi o większy ruch na stronie? A może dążymy do zwiększenia sprzedaży online lub offline? Warto dostosować cele nie tylko do swoich potrzeb, ale również realnie je ocenić, biorąc pod uwagę możliwości (m.in. finansowe). Ponadto należy pomyśleć nad sposobami na rozpoznanie, czy założone cele zostały osiągnięte. 

 2. Dobierz właściwe słowa kluczowe 

       Dobre słowa kluczowe są w stanie w bardzo prosty sposób pomóc nam osiągnąć wszystkie założone cele kampanii marketingowej. Wszyscy wiemy, że frazy te powinny być zbieżne z tymi, które najczęściej wyszukują użytkownicy. Warto jednak pamiętać, że to niejedyne kryterium – słowa kluczowe powinny przede wszystkim odzwierciedlać naszą ofertę. Chodzi przecież o to, by przyciągnąć klientów potencjalnie zainteresowanych naszymi produktami czy usługami, a nie o przypadkowe odwiedziny na stronie, nieprzekładające się ani na popularność marki, ani na zwiększone zyski. 

 3. Wybierz negatywne słowa kluczowe 

        Wszyscy wiemy, czym są słowa kluczowe, ale do czego służą ich „negatywne odpowiedniki”? W rzeczywistości są to raczej ich przeciwieństwa, słowa wykluczające, tzn. takie, z którymi nie chcemy być kojarzeni. Z reguły są to frazy, które mogą być łączone z profilem działalności firmy, jednak nie pasują do jej wizerunku lub założonego celu kampanii. 

4. Poznaj konkurencję

       Aby skutecznie rywalizować z innymi firmami, musisz dowiedzieć się, z kim właściwie konkurujesz. Oczywiście, nie należy kopiować pomysłów innych przedsiębiorców, jednak warto zwrócić uwagę na to, jakich środków używają, na co kładą nacisk, a także jakie są ich mocne i słabe strony. Dzięki takiej wiedzy będziesz w stanie prowadzić kampanię jeszcze skuteczniej. 

 5. Zwróć uwagę na styl pisania 

        W reklamach Google mogą się znaleźć tylko te teksty, których charakter jest ściśle marketingowy. Ponadto w AdWords panuje kilka dodatkowych zasad: nie możemy używać wykrzykników w nagłówkach, ogólnikowych wezwań do działania takich jak „zobacz” czy „kliknij”, błędów ortograficznych (chyba, że są one elementem znaku towarowego) oraz nadmiernych ilości spacji.  
 6. Połóż nacisk na stronę docelową 

        Choć przyciągnięcie uwagi ewentualnych konsumentów jest bardzo ważne, prawdziwym sukcesem jest jej utrzymanie. Internauta, który zainteresuje się naszą ofertą i kliknie odnośnik, powinien zostać przeniesiony na stronę, na której będzie mógł lepiej poznać produkt lub usługę. Czasami nie jest to nasza strona główna, ale tematyczna podstrona. Równie ważne jest to, by nasze miejsce w sieci działało bez zarzutu i nie wyświetlało błędów. 

 7. Stwórz reklamę, która przyciągnie wzrok i uwagę 

       Dobra, czytelna, a jednocześnie atrakcyjna wizualnie reklama musi zawierać kilka elementów. Pierwszym z nich jest tytuł – sformułowanie go jest kluczowym zadaniem, ponieważ musi on być zwięzły, zgodny z ofertą oraz zbieżny z zapytaniami konsumentów. Następnie należy zamieścić krótki opis oferty, podkreślenie jej zalet (np. „Promocja”) oraz wezwanie do działania („Kup”, „Przeczytaj”, „Zarezerwuj”). Dalej powinien znaleźć się odnośnik do opisanej wyżej strony docelowej. 

 8. Zadbaj o łatwą identyfikację firmy 

       Nawet najlepiej opisana oferta nie na wiele się zda, jeśli nie przyłożymy się do wprowadzenia do niej danych, które umożliwią potencjalnym klientom identyfikację marki. Może to być logo na końcu reklamy wizualnej lub umieszczenie w tekście nazwy firmy. 

 9. Zbadaj, jakie miejsca w wynikach byłyby dla Ciebie korzystne

        Większość osób zakłada, że im wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania, tym lepiej dla sprzedaży. W efekcie robią wszystko, by znaleźć się w pierwszej trójce – niezależnie od kosztów. Tymczasem niejednokrotnie okazuje się, że nieco niższe miejsca co prawda nie generują aż takiego ruchu na stronie, za to lepiej wpływają na realne zyski firmy. Wiele zależy zarówno od branży, w jakiej działamy, jak i od konkretnego rynku.

Podsumowanie 

      Program AdWords to bardzo skuteczne narzędzie wykorzystywane przez wielu reklamodawców. Jednak aby taki sposób na promocję był naprawdę skuteczny, nie wystarczy samo z niego skorzystanie – równie ważne jest to, w jaki sposób to robimy. Jakich zasad należy się trzymać, by nasza kampania w AdWords spełniła swoją funkcję? Adwords to niezwykle przydatny program, który pozwala na stworzenie kampanii reklamowej wyświetlanej za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Działa on w bardzo prosty sposób: kiedy internauta wpisze na stronie interesujące go hasło, oprócz „zwykłych” wyników po prawej stronie wyświetlą mu się witryny podpowiedziane przez AdWords. 

Katarzyna Wardzyńska 

W dniu 1 maja 2021 Kasia uzyskała certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej, potwierdzający wiedzę dotyczącą tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii w sieci reklamowej Google. 

Katarzyna Wardzyńska

W dniu 20 kwietnia 2021 Kasia uzyskała certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania, potwierdzający wiedzę dotyczącą tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii w sieci wyszukiwania Google. 

Katarzyna Wardzyńska

W dniu 13 czerwca 2021 Kasia zdobyła certyfikat Google Ads z reklamy wideo potwierdzający wiedzę dotyczącą budowania grona odbiorców dzięki YouTube oraz reklamą wideo w Google. Brawo Katrina.

Katarzyna Wardzyńska 

W dniu 17 maja Kasia zdobyła kolejny certyfiakt Google Ads tym razem z reklamy produktowej, czy potrzeba większej rekomendacji? Skuteczne kampanie sprzedażowe, produktowe tylko z Nakatomi. Brawo Kasia. 

Google Ads w Nakatomi - nasi Klienci

Nakatomi to ponad 2900 klientów w 32 krajach, tworzymy unikatowe kampanie w Google Ads ( AdWords) w Polsce i 32 krajach na świecie. Kliknij w link i poznaj naszych klientów.  Posiadamy 12 certyfiaktów Google Ads, prowadzimny każdy rodzaj kampanii począwszy od sieci wyszukiwania, przez sieć reklamową, reklamy produktowe, czy YouTube. Najskuteczniejsze konwersje w Google Ads tylko z Nakatomi Polska. 
Podstawowy
1000
miesięcznie
  • ✔ opłata za przygotowanie kampanii 1000 PLN
  • ✔ 2-3 rodzaje kampanii
  • ✔ 5-6 grup reklam
  • ✔ do 12 reklam
  • ✔ budżet na kampanię do 7000 PLN 
  • ✔ raport 1 x miesiąc
  • ✔ idealne rozwiązanie dla mniejszych firm lokalnych 
Złoty - Polecany
1500 miesięcznie
  • ✔ opłata za przygotowanie kampanii 1500 PLN
  • ✔ 3-4 rodzaje kampanii 
  • ✔ 7-8 grup reklam
  • ✔ do 16 reklam
  • ✔ budżet na kampanii 7000-15000 PLN
  • ✔ raport 2 x miesiąc
  • ✔ założenie konta Google Analytics
  • ✔ idealne rozwiązanie dla średnich firm - Polska
Zaawansowany
2500 miesięcznie
  • ✔ opłata za przygotowanie kampanii 2000 PLN
  • ✔ każdy rodzaj kampanii
  • ✔ dowolna ilość graup reklam
  • ✔ do 25 reklam
  • ✔ budżet na kampanie 15.000- 30.000 PLN
  • ✔ raport 3-4 x miesiąc
  • ✔ założenie konta Google Analytics
  • ✔ założenie i dodanie strony do GSC
  • ✔ bezpłatny kupon 600 PLN do kampanii
  • ✔ idealne rozwiazanie dla większych firm - Polska

Kampanie Google Ads w Stanach Zjednoczonych

Szukasz sprawdzonej Agencji SEM/SEO, która skutecznie poprowadzi Twoją kampanie w USA, uzyska dla Twojej marki najwyższą konwersją na rynku amerykańskim z kampanii w Google Ads? Jesteś we właściwym miejscu. Poznaj nasze możliwości w Stanach Zjednoczonych
Dlaczego kampanie w Google Ads ( AdWords) to dobry wobór?

     Jak każdy z nas doskonale wie, Google Ads ( AdWords) to określenie płatnych reklam emitowanych przez Google, na pierwszej stronie wyszukiwania. Co nam to daje?  Od samego początku tzn. od pierwszego dnia, gdy nasza strona jest widoczna w sieci, możemy być na samej górze wyników wyszukiwania, bez konieczności czekania miesiącami aż uda nam się stronę wypozycjonować. 
    Jednak nie ma aż tak dobrze, bo wszystko kosztuje i to nie mało. Żebyś my, a raczej nasza strona, mogli znaleźli się w TOP 3 w Google, musimy za emisję tej reklamy zapłacić i to naprawdę niemałe pieniądze, jednak dobrze przeprowadzona kampania, daje wymierne skutki od pierwszych dni. W Google Ads cała magia tkwi w optymalnym ustawieniu kampanii oraz monitorowaniu konkurencji, bo jak to w życiu, tak i w Google Ads - kto da więcej, ten jest wyżej. 
Klik i już jesteś widoczny. 

     Jeśli natomiast Wasza firm znana jest w sieci, istniejecie w TOP 5, to Google Ads  powinno być tylko wsparciem Waszej reklamy, a nie jej głównym elementem. Google Ads ( AdWords) daje nam naprawdę ogromne możliwości, zarówno jeśli chodzi o zasięg reklamy, możemy być widoczni w Polsce, jak i w Australii, oraz o rodzaje promocji, określanie godziny wyświetlania reklamy czy blokowanie IP, z których nie życzymy sobie odwiedzin na naszej stronie. System zarządzania reklamą jest tak fantastycznie rozbudowany, że dobra agencja reklamowa bez problemu stworzy za jego pośrednictwem reklamę, która naprawdę będzie miała sens. Nie jest istotne, co chcesz sprzedać, czy mają to być noclegi w luksusowym hotelu, czy skarpetki uciskowe, Google AdWords jest idealnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Martwisz się, że masz mały budżet? Nawet za kilkaset złotych dobierając odpowiednią grupę potencjalnych klientów, reklamując frazy niszowe, możemy być widoczni każdego dnia.    

Skontaktu się z nami 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji w jednym z siedmiu naszych biur, w Polsce nasze oddziały znajdują się w Warszawie, Gdańsku i Gdyni. 

Nakatomi Warszawa

Nakatomi Polska oddział Warszawa 
 Nasz oddział w Warszawie znajduję się w 
Zebra Tower 00-640 Warszawa ul. Mokotowska 1
VIII piętro
 Tel : 22/378-25-43  e-mail: biuro@nakatomi.pl 

Nakatomi Gdańsk

Nakatomi Polska oddział Gdańsk 
Nasz oddział w Gdańsku znajduję się w
 Park Oliwski 80-338 Gdańsk ul. Opacka 16 
II piętro
Tel : 58/732-22-85 e-mail: gdansk@nakatomi.pl 

Nakatomi Gdynia

Nakatomi Polska oddział Gdynia
 Nasz oddział w Gdyni znajduję się w 
 Atrium Center  81-263 Gdynia ul. Starowiejska 41
VI piętro
 Tel : 58/732-24-32 e-mail: biuro@nakatomi.pl 

Nakatomi Oddział 
Los Angeles

Supelveda Center
3415 S Sepulveda Blvd, 
Los Angeles, CA 90034 
 Tel: +1 213 246 3806
e-mail: losangeles@nakatomicompany.com

Nakatomi Odział 
Nowy Jork

Madison Avenue 41 
Forty One Madison Center
Manhattan, NY 10010, USA 
 Tel : +1 845-233-65-82 
e-mail: newyork@nakatomicompany.com

Nakatomi Oddział 
Honolulu

7 Waterfront Plaza 2120
500 Ala Moana Blvd Suit 7400
Honolulu, HI 96813, USA  
Tel : +1 808 445 9798
 e-mail: honolulu@nakatomocompany.com
 
Copyright (c)2014-2021, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem