Uczelniom coraz ciężej jest zapełnić wszystkie kierunki na danym roku akademickim. Czołowe uniwersytety radzą sobie, ale tylko na takich kierunkach jak prawo, psychologia czy zarządzanie. Studia zaoczne również zaczynają lub już świecą pustką. Jak to zmienić i sprawić, żeby więcej uczniów aplikowało na studia?
Polskie uczelnie mają coraz lepsze notowania w rankingach, szczególnie na kierunkach związanych z biznesem. Potencjał do rozwoju jest ogromny, należy go tylko wykorzystać. W Nakatomi promujemy uczelnie w sieci, organizujemy spotkania w liceach i przyjazdy uczniów na dni otwarte na danej uczelni.
Czy jesteśmy w stanie wypromować każdą uczelnię? Tak! Współpracujemy jednak tylko z tymi placówkami, które mają nienaganną opinię wśród studentów i absolwentów. Tylko uniwersytety, które szanują swoich studentów i traktują ich uczciwie mają szansę przetrwać w czasach, kiedy łatwo przeczytać w internecie o danym miejscu.
Stworzymy unikatowe rozwiązania marketingowe uczelni. Bazujemy na budowaniu wizerunku oraz pokazaniu potencjału związanego z kształceniem się na danym kierunku.
Problemem związanym z polskimi uczelniami jest trwanie w konserwatywnym podejściu do samej instytucji. Myśl, że to student jest dla uczelni, a nie odwrotnie, to największy błąd, jaki można popełnić w działaniach związanych z promocją.
My jesteśmy od tego, żeby to naprawić i zmienić system postrzegania studentów przez osoby zarządzające uczelniami. Tak, aby każda uczelnia w Polsce zachęcała swoimi możliwościami i perspektywami.