Kampanie marketingowe dla szkół tańca

Kampanie marketingowe dla szkół tańca

Jak prowadzić kampanie marketingowe dla szkół tańca? Sprawdź jak wygląda proces promocji firmy.

1. Otwieramy szkołę tańca

Kochacie taniec, to wasze życie i w końcu zdecydowaliście na otwarcie swojej szkoły tańca? Oczywiście będzie potrzebowali pomocy specjalistów, ale najważniejsza w życiu jest pasja i to, żeby praca była przyjemnością. Zastanawiacie się jak i od czego zacząć? Tak jak w każdym biznesie musicie zacząć od rejestracji firmy i wyboru, jaką formę opodatkowania wybrać itp. My jesteśmy po to, aby was wypromować, lub doradzić co można zrobić ze szkołą tańca żeby przynosiła zyski.

2. Jaką szkołę tańca poprowadzić? 

Z doświadczenia wiemy, że każdy początkujący przedsiębiorca chciałby w miesiąc stworzyć coś dużego. Tak się niestety nie da i rozpoczynając swoją przygodę z tworzeniem i otwarciem szkoły tańca musimy ruszyć małymi krokami. Pierwszą ważną decyzją jest wybór rodzaju placówki, jaką chcemy prowadzić. Szkoła tańca dla dzieci czy dla dorosłych? Taniec towarzyski, jazz, balet, a może hip hop? Warto zacząć od małej oferty i z czasem ją rozbudowywać.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

3. Warunki i zespół

Warunki w tych czasach w szkole tańca, tak jak w każdym miejscu do którego przychodzą klienci muszą być na odpowiednim poziomie. Oszczędzanie na komforcie może skutkować małym zainteresowaniem. Jeśli chodzi o zespół, należy pamiętać aby oprócz instruktorów znalazły się również osoby odpowiedzialne za kwestie administracyjne oraz promocję np. w social mediach. Jeśli chodzi o samych instruktorów, zwróćcie uwagę na interpersonalne umiejętności kandydata, osoba na tym stanowisku powinna umieć zachęcić do tańca, ale także być bardzo sympatyczna. To ludzie, instruktorzy, przyciągają kursantów do szkoły. To oni budują atmosferę.

4. Budżet marketingowy + plan marketingowy

Dochodzimy do punktu, w którym możemy powoli policzyć koszty budżetu marketingowego kampanii reklamowej dla waszej szkoły tańca. Ważnym elementem jest to, aby postarać się, żeby wszystkie działania wykonywała jedna agencja. Najlepiej taka, która ma w swoim zespole zarówno programistów, grafików, marketingowców jak i dobry zespół SM. Działania jednej agencji można łatwiej monitorować i daje komfort załatwienia wszystkiego w jednym miejscu. Budżet marketingowy – załóżmy że mówimy tylko o pierwszym roku, wówczas możemy założyć, że powinien on wynosić od 10 do 17% obrotu jaki chcemy osiągnąć.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

5. Kampania marketingowa szkoły tańca

Jesteśmy w bardzo ważnym puncie prowadzenia każdego biznesu, przechodzimy do zagadnień marketingowych, bo jak każda firma potrzebujemy reklamy. Tutaj lepiej jest udać się do agencji, najlepiej takiej która ma już doświadczenie w promowaniu szkół tańca. Inaczej łatwo stracić środki na nieskutecznych działaniach.

Oczywiście, jeśli jesteście super marketingowcami, to po co płacić agencji, ale jeśli nie, to zapraszamy do nas. Jak promujemy szkoły tańca?
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer