Kampanie reklamowe dla nauczycieli należy rozpocząć – jak każdą pracę reklamową – nad przygotowaniem planu działań, czyli strategii marketingowej. Ustalamy w niej cel, na przykład zdobycie 10 uczniów na prywatne korepetycje, sposoby dotarcia do nich – lub najczęściej ich rodziców, a także określamy pomiar efektów.
Czy jedynym sposobem zdobycia nowych uczniów jest reklama? Nie. Działania naszej agencji to nie tylko banery czy płatne konta na portalach korepetytorskich – do tego nie potrzeba agencji. Skupiamy się na stworzeniu choćby prostej strony, pozycjonowaniu jej, a także na marketingu szeptanym, który jest najbardziej skuteczny.
Efekty kampanii widać już po pierwszym miesiącu. Wszystko to dzięki naszemu doświadczeniu, które budowaliśmy przez lata. Co miesiąc wysyłamy raport z działań tak, aby nasi klienci wiedzieli, jaka praca przynosi najlepsze rezultaty i w przyszłości mogli sami zająć się swoją promocją. Tak, również w tym wspieramy naszych klientów.