Po roku współpracy przyrost gości w zależności od rodzaju umowy i kosztów kampanii wacha się na poziomie 30-720%. Tak, nawet taki rezultat osiągnęliśmy z jednym z bułgarskich hoteli.
Marketing dla hoteli to dla nas coś więcej niż tylko dobra strona internetowa i social media. To przede wszystkim połączenie działań mających poprawić wizerunek hotelu oraz odpowiedniej reklamy skierowanej do naszego targetu. Kompleksowe działania to klucz do sukcesu.
Prawie 70% kampanii jakie prowadzimy, odnośnie do promocji hoteli, to kampanie na rynkach zagranicznych. Jeśli chcesz promować swój obiekt dla gości spoza Polski, ale nie wiesz jak, zadzwoń.
Nasza oferta dla kampanii zagranicznych obejmuje:
Promocja w Polsce to nie lada wyzwanie, szczególnie w tych trudnych czasach kiedy konkurencja jest ogromna. Obłożenie w Sopocie w wakacje to nie sztuka – tutaj zawsze znajdzie się gość, czy ten mniej, czy bardziej zamożny.
Problem zaczyna się z końcem sezonu i ma to zarówno miejsce nad morzem, w górach czy na Mazurach. Dlaczego ma nam się udać? Marketing dla hoteli robimy od lat i wypromowaliśmy już dziesiątki hoteli oraz pensjonatów, które miały marne obłożenia i nie mogły się przez to rozwinąć. Zaufaj specjalistom, zadzwoń i sprawdź, co możemy Ci zaoferować.