Marketing dla hoteli

Marketing dla hoteli
W 6 krokach

Po roku współpracy przyrost gości w zależności od rodzaju umowy i kosztów kampanii wacha się na poziomie 30-720%. Tak, nawet taki rezultat osiągnęliśmy z jednym z bułgarskich hoteli.

1. Spotkanie z klientem

Spotkanie z klientem, rozmowa, analiza jego potrzeb, target… to kluczowy element całej kampanii. Strukturalna analiza potrzeb i oczekiwań to połowa sukcesu.

2. Wizyta w hotelu

Tygodniowy pobyt naszego pracownika w Państwa hotelu. Jest to konieczne, żebyśmy na własne oczy przekonali się jak funkcjonuje hotel, co należy zmienić, jak Was promować.

3. Design obiektu

Foldery, katalogi, ulotki – projektujemy i drukujemy wszystko w języku nie tylko lokalnym, ale także gości, do których chcemy docierać. Tylko to przynosi oczekiwany rezultat.

4. Współpraca z biurami podróży

Podpisujemy umowy z wybranymi biurami podróży na promocję Waszego hotelu, co sprowadzi klientów bez dodatkowych starań. Na chwilę obecną współpracujemy z 45 biurami, w 8 krajach.

5. Kampania internetowa

Przystępujemy do kampanii internetowej, począwszy od Google Ads, Social Media, Marketingu Szeptanego, Pozycjonowania. Wszystko to w wybranym języku + standardowo po angielsku.

6. Przypływ gości

Start kampanii właściwej, od podpisania umowy minął miesiąc. Zaczynamy liczyć przyrost gości w stosunku do lat ubiegłych. Wprowadzamy kampanie sezonowe i wieloletnie.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Inny wymiar hotelarstwa

https://nakatomi.pl/wp-content/uploads/2019/09/blog-17-1280x854.jpg

Marketing dla hoteli to dla nas coś więcej niż tylko dobra strona internetowa i social media. To przede wszystkim połączenie działań mających poprawić wizerunek hotelu oraz odpowiedniej reklamy skierowanej do naszego targetu. Kompleksowe działania to klucz do sukcesu.

Promocja hoteli za granicą

Prawie 70% kampanii jakie prowadzimy, odnośnie do promocji hoteli, to kampanie na rynkach zagranicznych. Jeśli chcesz promować swój obiekt dla gości spoza Polski, ale nie wiesz jak, zadzwoń.

Nasza oferta dla kampanii zagranicznych obejmuje:

  • Stworzenie i/lub tłumaczenie strony internetowej
  • Zaprojektowanie i stworzenie materiałów promocyjnych w kilku językach
  • Prowadzenie Social Media w kilku językach
  • Współpraca z zagranicznymi biurami podróży

Promocja hoteli w Polsce

Promocja w Polsce to nie lada wyzwanie, szczególnie w tych trudnych czasach kiedy konkurencja jest ogromna. Obłożenie w Sopocie w wakacje to nie sztuka – tutaj zawsze znajdzie się gość, czy ten mniej, czy bardziej zamożny.

Problem zaczyna się z końcem sezonu i ma to zarówno miejsce nad morzem, w górach czy na Mazurach. Dlaczego ma nam się udać? Marketing dla hoteli robimy od lat i wypromowaliśmy już dziesiątki hoteli oraz pensjonatów, które miały marne obłożenia i nie mogły się przez to rozwinąć. Zaufaj specjalistom, zadzwoń i sprawdź, co możemy Ci zaoferować.

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer