Pozycjonowanie stron w Chinach

Pozycjonowanie stron
W Chinach

Pozycjonowanie stron internetowych w Chinach opieramy o wyszukiwarkę Baidu, jako że usługi Google są tam niedostępne.
Pozycjonowanie stron w Chinach
Główną wyszukiwarką w Chinach jest Baidu.com. Pozycjonowanie w Baidu ma podobną strukturę do Google. Jednak jesteśmy w kraju, gdzie żyje się inaczej zupełnie inaczej, gdzie myśli się inaczej, gdzie szuka się inaczej. W Chinach, oprócz języka, największym wyzwaniem jest zrozumienie potrzeb odbiorcy - mieszkańca Chin i podążanie za jego tokiem myślenia.
Kampanie reklamowe w Chinach
Jednym z ogromnych błędów, jakie popełniają polskie przedsiębiorstwa, to obranie niewłaściwych kierunków. Chiny to obecnie największy rynek świata, gdzie każda firma, przy dobrze prowadzonej kampanii reklamowej z solidnym produktem, odnajdzie swój rynek zbytu. Dlatego warto rozważyć właśnie pozycjonowanie stron w Chinach. Niskim kosztem można wypromować markę.
Linki sponsorowane w Chinach
Pozycjonowanie w Baidu.com potrzebuje czasu. Tutaj naprzeciw wychodzą nam linki sponsorowane. W Baidu, podobnie jak w Google, możemy wykupić reklamy w różnej formie, tekstowe, graficzne, a ostatnio nawet re-marketing. W Chinach bardzo duże znaczenie ma system poleceń. Poznanie chińskiej kultury pozwoli wam skutecznie sprzedawać na tamtejszym rynku.
białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

Kampanie reklamowe w Baidu.com

Baidu.com to główna wyszukiwarka w Chinach. Wszystkie działania marketingowe należy oprzeć na tej wyszukiwarce.
Kampanie Ads – Adwords w Baidu.com

Podobnie jak w przypadku pozycjonowania, płatne reklamy również powinny być oparte na Baidu. Algorytm i system prowadzenia kampanii w Baidu jest bardzo podobny do tego znanego wszystkim z Google Ads. Wystarczy jedynie dobra znajomość języka chińskiego 🙂 Jedna z ważniejszych różnic to koszty. Z powodu dużej konkurencyjności na rynku chińskim, koszt kampanii również jest znacznie większy.

Optymalizacja SEO w Baidu.com

Przed wejściem na rynek chiński musimy stworzyć stronę internetową w rodzimym języku, pamiętając o licznych dialektach. Kluczowym elementem jest ustawienie SEO, czyli optymalizacja strony internetowej. Baidu ma odmienny algorytm analizy stron i ustawienia standardowe z Google na niewiele się tu zdadzą. Należy rozpocząć od podpięcia strony pod lokalizacje z Chin, dobrze byłoby też prowadzić stronę na chińskim serwerze.

Pozycjonowanie przez Social Media w Chinach

Baidu nie przywiązuje aż tak ogromnej wagi do Social Media. Linki – szczególnie te dofollow, mają wartość i warto prowadzić kanały Social Media również na tamtejszym rynku. Zamiast Facebooka mają Renren, Twitter to Weibo, a odpowiednik YouTube to Youku. Portali wartościowych mamy koło 10-15 maksymalnie. Konto na każdym daje nam oprócz linków również rozpoznawalność marki.

AXN Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
NO-Agencja-Marketingowa-Warszawa
logo-new-orleans-klub-nocny-warszawa-(2)

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer