Co najmniej 60% duńskich internautów aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Zoptymalizowana reklama na Facebooku czy Instagramie, dostosowana do preferencji naszych odbiorców sprawi, że wiele osób kliknie w link przekierowujący na naszą stronę. Odpowiednie targetowanie to podstawa. Social media to jednak nie tylko ciekawe treści reklamowe. To również doskonałe pole dla link buildingu. Skuteczność kampanii zależy tu w dużej mierze od częstotliwości naszych działań. Warto więc podtrzymywać relacje z odbiorcami poprzez częste publikacje.
Pozycjonowanie osiąga najlepsze rezultaty w momencie, gdy idzie w parze z reklamą Google. Jeżeli strona pojawia się zarówno na liście promowanej, jak i wynikach organicznych, ma dużo większe szanse na zainteresowanie użytkownika. Oba działania muszą być zatem realizowane dla podniesienia efektywności kampanii. W przypadku Danii Google Ads ma sporą skuteczność. Należy jednak pamiętać o tym, że każdy kraj posiada inne regulacje dotyczące dozwolonych treści reklamowych.
Nakatomi to jedyna agencja w Polsce, prowadząca kampanie w aż 27 krajach. Pozycjonowanie na rynkach zagranicznych to dla nas codzienność. Posiadamy oddziały kilku krajach, co czyni z nas ekspertów w swojej dziedzinie. Współpracujemy z wieloma tłumaczami, dbającymi o doskonałą jakość zamieszczanej przez nas treści. Doświadczenie i profesjonalizm naszych pracowników przekłada się na satysfakcję naszych klientów. Efekty naszych kampanii widoczne są gołym okiem. Pozycjonowanie stron internetowych to tylko jeden z wielu elementów kampanii na rynki zagraniczne.