Pozycjonowanie stron w Danii

Pozycjonowanie stron w Danii
Przyjęty tam model „flexicurity”, innowacyjne technologie oraz system podatkowy sprawiają, że miejsce to jest niesamowicie atrakcyjne dla przedsiębiorców. Aby w pełni wykorzystać potencjał rynku i skutecznie się na nim wybić, należy skutecznie promować swój biznes w Internecie. Dopiero wysoki wynik na liście google.dk zapewni odpowiedni zasięg wśród odbiorców.
Potęga Internetu w Danii
Społeczeństwo duńskie należy do najbardziej zaawansowanych cyfrowo. Przeciętnemu odbiory zależy na jak najłatwiejszym odnalezieniu oczekiwanej treści. Tempo wyszukiwania i wygoda przeglądania są kluczowe dla pozyskania współczesnego klienta. Trudno jest wyróżnić się na tle sporej konkurencji, a nawet najlepiej skonstruowana strona nie zastąpi porządnego zaplecza pozycjonerskiego.
Domena krajowa w Danii
Podobnie jak w każdym innym kraju, pierwszą rzeczą, o jaką musimy zadbać na etapie wypuszczania strony internetowej, jest domena .dk. Ten zabieg w znacznym stopniu ułatwi indeksowanie strony przez duńską wersję Google. O ile nie planujemy kampanii na skalę międzynarodową, nie ma potrzeby stosować powszechnego .com. Warto korzystać z tego, co daje nam rynek lokalny. Ta zasada sprawdza się nie tylko przy pozycjonowaniu.
białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

Optymalizacja treści

Krótkie, jasno sformułowane hasła najlepiej się sprawdzą. Podobnie jest w przypadku witryn internetowych, które powinny być jak najprostsze i przejrzyste. Zbyt duża ilość tekstu będzie działała w tym przypadku zniechęcająco. Estetyczny wygląd i łatwy dostęp do potrzebnych danych zwiększą liczbę wejść na stronę, co znacząco wpływa na pozycjonowanie. Trudniej jest o dobrą listę katalogów, zwłaszcza tych bezpłatnych. Są one jednak dzięki temu dużo mocniejsze. Wysoki page rank pozwoli na skuteczne podniesienie pozycji.
 
Pozycjonowanie stron w Danii w dużym stopniu zależne jest od odpowiednio dobranych słów kluczowych.

Skuteczny link building

Linkowanie powinno odbywać się na stronach z domeną .dk. Google wówczas łatwiej poradzi sobie z poprawnym indeksowaniem. Regularne wpisy na stronach duńskich można również uzupełniać o wartościowe linki z końcówką .com lub .edu. Takie połączenie z pewnością usprawni pozycjonowanie w Danii. Pamiętajmy również o tym, by tematyka, w jakiej piszemy była w miarę możliwości zgodna z tym, co zamierzamy wypromować. Jednocześnie, teksty muszą być unikatowe. Kopiowanie treści ze strony i powielanie jej na każdym linku może być uznane za spam.
 
Wszystkie działania związane z pozycjonowaniem powinny być spójne. Raz obrana strategia nie powinna się zmieniać co miesiąc.
 
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Pozycjonowanie z Social Media

Co najmniej 60 % duńskich internautów aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Posiadacze kont na największych portalach są niezwykle podatni na marketing internetowy.

Pozycjonowanie za pomocą Social Media

Co najmniej 60% duńskich internautów aktywnie korzysta z mediów społecznościowych.  Zoptymalizowana reklama na Facebooku czy Instagramie, dostosowana do preferencji naszych odbiorców sprawi, że wiele osób kliknie w link przekierowujący na naszą stronę. Odpowiednie targetowanie to podstawa. Social media to jednak nie tylko ciekawe treści reklamowe. To również doskonałe pole dla link buildingu. Skuteczność kampanii zależy tu w dużej mierze od częstotliwości naszych działań. Warto więc podtrzymywać relacje z odbiorcami poprzez częste publikacje.

Pozycjonowanie + Google Ads w Danii

Pozycjonowanie osiąga najlepsze rezultaty w momencie, gdy idzie w parze z reklamą Google. Jeżeli strona pojawia się zarówno na liście promowanej, jak i wynikach organicznych, ma dużo większe szanse na zainteresowanie użytkownika. Oba działania muszą być zatem realizowane dla podniesienia efektywności kampanii. W przypadku Danii Google Ads ma sporą skuteczność. Należy jednak pamiętać o tym, że każdy kraj posiada inne regulacje dotyczące dozwolonych treści reklamowych.

Dlaczego Nakatomi?

Nakatomi to jedyna agencja w Polsce, prowadząca kampanie w aż 27 krajach. Pozycjonowanie na rynkach zagranicznych to dla nas codzienność. Posiadamy oddziały kilku krajach, co czyni z nas ekspertów w swojej dziedzinie. Współpracujemy z wieloma tłumaczami, dbającymi o doskonałą jakość zamieszczanej przez nas treści. Doświadczenie i profesjonalizm naszych pracowników przekłada się na satysfakcję naszych klientów. Efekty naszych kampanii widoczne są gołym okiem. Pozycjonowanie stron internetowych to tylko jeden z wielu elementów kampanii na rynki zagraniczne.

 
AXN Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
NO-Agencja-Marketingowa-Warszawa
logo-new-orleans-klub-nocny-warszawa-(2)

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer