Pozycjonowanie stron w Niemczech

Pozycjonowanie i Reklama w Niemczech

Pozycjonowanie stron w Niemczech
Niemcy to największy ośrodek e-commerce w Europie. Mimo że podstawowe schematy pozycjonowania są podobne, to nasz zakres możliwości na danym terytorium jest nieco inny, a to za sprawą specyfiki jego rynku. Jak zatem wykorzystać ogromny potencjał tego rynku?
Dobór treści pod pozycjonowanie
Opisy muszą być dokładne i obszerne, by zaspokoić potrzebę odbiorcy. Postaw na jakość, a nie cenę. Strona internetowa przekona potencjalnego klienta, gdy będzie zaopatrzona w szereg wyczerpujących informacji, nasyconych przymiotnikami określającymi jakość. Sprawdzi się jasny i konkretny przekaz.
Bariery językowe przy pozycjonowaniu
Pozycjonując w obcym języku należy kierować się dbałością o szczegóły. Warto poświęcić czas na dostosowanie ustawień i sprawdzenie poprawności każdego zdania. Google wyżej indeksuje tekst wprowadzony zgodnie z właściwą sobie formą.
białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

Kłopotliwe słowa kluczowe

Warto zwrócić uwagę na dobór fraz kluczowych. Czy w pozycjonowaniu stosować długie niemieckie frazy w całości, czy rozdzielać na poszczególne człony? Zaleca się, aby niektóre składowe również były uwzględniane jako osobne frazy. Największą skuteczność przyniosą nam słowa kluczowe long tail. Niemcy lubią dokładnie precyzować, czego oczekują, a więc w wyszukiwarce wpisują długie zdania.
Pozycjonowanie stron w Niemczech wymaga biegłej znajomości języka.

Lokalizacja przy linkowaniu

Pamiętajmy o tym, że nasza lokalizacja ma wpływ na to, kto wyświetli zamieszczane przez nas treści. Aby ułatwić sobie zadanie, najlepiej już przy budowaniu strony, pokusić się o domenę z rozszerzeniem .de . Warto również wykupić niemiecki hosting. Jeżeli jednak zamierzamy pozostać przy uniwersalnym .com, powinniśmy zajrzeć do narzędzi Google (gdzie możliwa jest zmiana umiejscowienia strony) oraz pamiętać o znaczniku lang. Dobrym rozwiązaniem jest także stałe niemieckie IP, niestety te usługi do najtańszych nie należą.
Pomocne, choć nieobowiązkowe, może się również okazać podanie niemieckich danych kontaktowych.
Kampanie w Polsce i za granicą - Agencja Marketingowa Warszawa
white-curve-bottom
Pozycjonowanie stron w Niemczech - wartościowe linki

Wartościowe linki Google .de

Przy podnoszeniu pozycji za pomocą linków, najlepiej jest stosować te z niemiecką końcówką. Popularne w naszym kraju katalogowanie w Niemczech się nie sprawdzi, ponieważ na większości portali dodanie wpisu jest płatne. Ceny natomiast są na tyle wysokie, że skutecznie odstraszają pozycjonerów. Bezpłatnych katalogów znajdziemy dosłownie kilka, a wiele z nich wymaga linków zwrotnych. Alternatywę dla katalogów stanowią strony pozwalające na dodawanie własnych notek prasowych, czyli tzw. presell pages.

Krótka informacja o tym, co aktualnie dzieje się w firmie to nie tylko sposobność do zamieszczenia linku, ale i przypomnienia o sobie odbiorcom. Wartościowe linki możemy również pozyskać zakładając profile na niemieckich portalach.

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
nakatomi

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company
Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company

Nakatomi® – All rights reserved

footer
Agencja Marketingowa Warszawa - footer