Pozycjonowanie stron w Portugalii

Pozycjonowanie stron w Portugalii
Jak polska firma ma wzbudzić zainteresowanie najbliższego sąsiada Hiszpanii? Warto postawić na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. Pozycjonowanie to jedno, ale tak w Portugalii, jak i na każdym innym rynku potrzebne będą nam kompleksowe działania marketingowe.
Jednolity język – portugalski
Poprawne pozycjonowanie stron w Portugalii wymaga dobrej znajomości lokalnego języka. Istotne jest to, że występują w nim wyrazy pochodzenia arabskiego. Pozycjonowanie w tym kraju wymaga znajomości portugalskiego. Tylko w ten sposób dotrzemy do potencjalnych odbiorców i zyskamy ich zaufanie.
Wyszukiwarka i domena w Portugalii
Jak zawsze przy pozycjonowaniu za granicą niezwykle istotną kwestią jest rejestracja domeny. W tym przypadku będzie ona miała końcówkę .pt. W Portugalii zdecydowana większość użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google.
białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

Działania z zakresu SEO w Portugalii

Jeśli zależy nam na właściwym pozycjonowaniu strony internetowej, musimy przede wszystkim zwrócić uwagę na trzy niezwykle istotne elementy. Po pierwsze musimy postawić na ulepszenie elementów strony – optymalizację. Dotyczy to zarówno użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek. Właściwe zmodyfikowanie kodu oraz treści jest nieodłącznym elementem tych działań. Nie mniej ważne jest przemyślane pozyskiwanie linków do strony, przy czym nie można zapominać, że muszą być one tematycznie powiązane z naszą stroną. Kolejną kwestią jest content marketing.

Treści mają nie tylko przyciągnąć i zatrzymać użytkownika, lecz również zachęcić do skorzystania z naszych usług, lub dokonania zakupu

Content marketing w Portugalii

Przy optymalizacji naszej strony zawsze należy stawiać na content marketing. Treści prezentowane na stronie muszą być wartościowe, przydatne i atrakcyjne. Wpisy unikalne, z zachowaniem wszystkich zasad SEO. Tylko w ten sposób nasza strona będzie bardziej widoczna dla algorytmu wyszukiwarki. Wartość merytoryczna strony jest zatem nieodzowna. Artykuły na stronie nie są jednak jedynymi narzędziami content marketingu. Należą do nich także Social Media, blogi, newslettery, ilustracje, wideo, infografiki czy aplikacje mobilne.
Wykonując pozycjonowanie stron w Portugalii w pierwszej kolejności musimy skupić się na publikacjach na stronie oraz treściach prezentowanych na portalach społecznościowych.
Kampanie w Polsce i za granicą - Agencja Marketingowa Warszawa
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Pozycjonowanie stron czy Google Ads?

Oprócz pozycjonowania stron w Portugalii, zalecamy także korzystanie z Google Ads, jako że efekty reklam widać już po kilku dniach. Pozycjonowanie natomiast zajmuje nawet kilka miesięcy, więc zanim firma będzie widoczna w sieci organicznie, warto pomóc sobie Adsami.
Pomocne linki w Portugalii

Warto jest zbudować własną bazę linków pod pozycjonowanie stron w Portugalii, które zwiększą pozycję naszej strony na lokalnym rynku. Pomocne w tym przypadku będą katalogi. Należy jednak precyzyjnie je wybierać. Zależy nam jedynie na wartościowych linkach, które przyniosą nam rzeczywiste efekty. Ręczne dodawanie wpisów przynosi lepsze efekty. W ten sposób dbamy o unikalność oraz atrakcyjność naszych wpisów. Możemy także kontrolować, czy działanie jest zgodne z zasadami Google. Poza tym na wagę naszych linków wpływ mają domeny, na które dodawane są treści. Sami decydujemy, jak widoczna będzie nasza witryna.

Reklama w sieci – Google Ads w Portugalii

Właściwie dobrane frazy kluczowe należy w precyzyjny sposób dopasować do naszych odbiorców. Tworzymy treść kampanii dostosowaną pod określone założenia budżetowe. Istotny jest łatwy pomiar efektów przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad wydatkami. Forma reklamy Google Ads pozwala nam na zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce. Stajemy się bardziej widoczni. Dzięki temu potencjalni klienci łatwiej nas znajdą i chętniej odwiedzą naszą stronę, a dzięki remarketingowi będziemy mogli wyświetlać im reklamy, które być może w przyszłości zachęcą ich do ponownego skorzystania z naszych usług.

Wysoka pozycja witryny w Portugalii

Przede wszystkim musimy zapoznać się ze specyfiką rynku, poznać konkurencję i się z nią zmierzyć. Tylko wysoka pozycja witryny może przyczynić się do sukcesu firmy. Google posiada wiele narzędzi oraz algorytm, który pozwala na lepsze rozumienie strony. Dlatego wielki nacisk kładzie się na jakość przedstawianych w niej treści, jeśli zależy nam na utrzymaniu wysokiej pozycji. Pozycjonowanie jest w końcu bardzo złożonym procesem, który nie kończy się z chwilą osiągnięcia konkretnego celu. Wysoka pozycja witryny jest równoznaczna ze zwiększeniem liczby odwiedzin naszej strony. Ma to także ogromny wpływ na rozpoznawalność marki i daje nam niewątpliwą przewagę w pozyskiwaniu klientów.

AXN Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
NO-Agencja-Marketingowa-Warszawa
logo-new-orleans-klub-nocny-warszawa-(2)

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer