Strony internetowe dla hoteli

Tworzymy unikatowe rozwiazania IT dla hoteli, pensjonatów, czy ośrodków wypoczynowych. Począwszy od strony internetowych, poprzez systemy rezerwacji aż po dedykowane rozwiązania dla hoteli, aplikacje mobilne, czy kampanie internetowe.

Strony internetowe dla hoteli - rozwiąznaia IT dla branży hotelarskiej

                   Strona internetowa każdego przedsiębiorstwa jest niezwykle ważna. Jest wizytówką firmy oraz miejscem, gdzie umieszczone są najważniejsze informacje. Wyjeżdżając na wakacje, konferencje czy po prostu szukając miejsca na nocleg, z całą pewnością przeglądamy bogatą ofertę hoteli w miejscowości, w której planujemy się zatrzymać. Każdy potencjalny klient choć raz odwiedzi stronę internetową hotelu, w której chce się zatrzymać. W tym przypadku niezwykle ważna jest kompozycja graficzna, gdyż większość osób szukających miejsca na nocleg patrzy na aspekt wizualny strony, jak i hotelu. Schludność i prostota na stronie przemawiają również do wyobraźni klientów o warunkach pokoi hotelowych. Nie tylko marketing, social media czy szata graficzna zdobi hotel, a strona internetowa jest dobrym odzwierciedleniem organizacji całego budynku. 
                  Poczynając od recepcji, a kończąc na obsłudze dodatkowych atrakcji hotelowych, www powinna uwzględniać wszelkie aktualne informacje, a możliwość kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za obsługę hotelu powinna być od razu widoczna. Reakcja na działania klientów również ma swoje odzwierciedlenie w całej pracy hotelu. Hotel to miejsce, gdzie zatrzymują się nie tylko mieszkańcy danego kraju, ale również i obcokrajowcy. O nich nie można zapomnieć podczas budowania strony hotelu. Niezwykle ważne jest, aby była wielojęzyczna, tak samo, jak obsługa. Struktura całej strony internetowej musi być ze sobą spójna, również strony w języku ojczystym i obcym. Dobrze zaprojektowana strona internetowa hotelu będzie generować nowych gości. Czym się w takim razie kierować przy budowaniu www? Poniżej przedstawiano 10 najważniejszych cech, które powinien posiadać portal internetowy hotelu, aby przynosić korzyści obiektowi. 

1. Odpowiedni klient

Pierwsze co musi być zauważalne na stronie internetowej hotelu to klient, do którego kierowana jest jego oferta. Goście chcą czuć, że pokoje noclegowe tylko czekają na nich i są specjalnie dla nich stworzone. Inaczej będzie zwracał się do gości hotel 5-gwiazdkowy, a inaczej 3. Komunikacja z klientem na stronie jest niezwykle ważna. Oznacza to, że treść, która jest na stronie, musi odpowiadać potrzebom i oczekiwaniom konkretnej grupy odbiorców. Identyczna sytuacja jest z podporządkowaniem kompozycji strony i jej grafiki. Klient, który wchodzi na stronę internetową, musi czuć się na niej swobodnie i że jest w odpowiednim miejscu. Dlatego już na etapie budowania strony internetowej ważne jest określenie grupy odbiorców, jacy klienci będą zatrzymywać się w tym obiekcie i w jaki sposób stworzyć wrażenie, że to jest to właśnie miejsce, którego szukają.

2. Kompozycja, grafika...

Kiedy określona jest już grupa odbiorców, wiadomo, do kogo kierujemy stronę internetową. Przede wszystkim strona internetowa hotelu musi odnosić pierwsze pozytywne wrażenie. Większość osób, która odwiedza strony, musi widzieć na niej od razu wszystko to, czego chce się dowiedzieć. Tak samo jest z gośćmi hotelowymi. Na pierwszy rzut oka muszą zobaczyć ład i porządek, schludność i prostotę oraz nieskomplikowaną grafikę i kolorystykę, która nie razi po oczach. Dobrze ułożony plan strony, odpowiednie umieszczenie treści z grafikami, nieprzepełniona treścią kompozycja z całą pewnością wzbudzi zaufanie klienta i zachęci go do zapoznania się z ofertą. Układ strony również powinien ukazywać nie tylko treść, zdjęcia, ale również i najważniejsze funkcje. Przejrzysty układ ułatwi manewrowanie na stronie klientom, dzięki czemu nie zniechęcą się na samym początku.

3. Zdjęcia i wideo

Kolejną ważną cechą strony hotelu jest jego szata graficzna oraz zdjęcia. Ciężko uzyskać harmonię pomiędzy wielkością zdjęć a ich jakością, ale nie jest to niewykonalne. Jedną z najważniejszych części oferty hotelowej są zdjęcia przedstawiające realną ofertę noclegową. Warto na stronie umieszczać jak najwięcej zdjęć w dobrej jakości, korzystając z kompresji zdjęć, aby zajmowały jak najmniej miejsca, dzięki czemu strona nie będzie wolno działać. Na zdjęciach muszą być zawsze pokazane rzeczywiste pomieszczenia, pokoje czy też przedmioty znajdujące się w hotelu, gdyż później przekłada się na to opinie i zaufanie potencjalnych klientów. Dodatkowo, jeśli obiekt posiada filmy wideo z hotelu, np. gdzie odbywały się konferencje, wesela czy inne możliwe do sfilmowania wydarzenia, warto również je umieścić w jak najlepszej jakości na tej samej zasadzie co zdjęcia. 

Rozwiązania IT dla hoteli

Każde zamówienie z branży hotelarskiej traktujemy indywidualnie, dlatego jesteśmy w stanie spełnić oczekiwania właścicieli każdego hotelu na świecie. Zatrudniamy ponad 200 osób, nasi wspaniali pracownicy napiszą dedykowane rozwiązania dla każdego hotelu.

4. Treść i oferta

To, co zniechęca klientów na wstępie, są strony przepełnione treścią. Nikt nie lubi szukać interesujących go informacji. Dlatego jak już wspomniano wyżej, przejrzystość jest ważna, a dodatkowo unikalność prezentowanych informacji. Umieszczana treść na stronie np. cena czy składowe oferowanego noclegu, muszą być widoczne i niezakopane wśród pozostałych treści. Również oferta powinna składać się z najważniejszych informacji oraz wszystkich możliwych opłatach. Treści czytane przez gości hotelowych powinny być pisane z ich punktu widzenia, by przedstawić to, czego klienci szukają oraz przedstawiać same korzyści z noclegu właśnie w tym obiekcie. W ofercie czy innym miejscu dobrze jest wspomnieć o najciekawszych atrakcjach w pobliżu albo tym, czym słynie dane miejsce, przyciągając tym klientów. Wysokiej jakości teksty, angażujące odbiorcę to jedna dziesiąta sukcesu. 

5. Odpowiednie funkcje

Strona hotelowa jak każda powinna być prosta i funkcjonalna dla odwiedzających stronę. Wszystkie wymagane i oczekiwane przez nich funkcje powinny być na wierzchu, widoczne od razu po załadowaniu się strony głównej, a nie ukryte wśród zbędnej treści. Jedną z najważniejszych funkcji strony hotelu jest możliwość rezerwacji pokoi. Ta funkcja powinna być zawsze widoczna i powinno być możliwe przejście do formularza rezerwacji z każdego poziomu www. Menu całej strony powinno być przejrzyste i zrozumiałe dla każdego. Nie powinno umieszczać się w menu zbyt wielu zakładek, tylko najważniejsze kwestie dla klienta, czyli np.: o obiekcie, oferta, galeria (bardzo istotna podstrona) oraz rezerwacje i kontakt. Dodatkowo powinna być umieszczona sekcja „aktualności”, która będzie informować klientów o wszystkich aktualnych zmianach i promocjach.

6. Social media

Istotną funkcją każdej strony internetowej hotelu jest jej połączone z portalami social media. To marketing ukazuje atrakcyjność hotelu, przyciągając do niego zainteresowanych klientów. Social media na stronie to nic innego jak ikonki przekierowujące gości na profil Facebooka, Google+, Twittera czy innych portali społecznościowych jak np. Instagram. Interakcja z klientami jest niezwykle ważna, a najprostszą drogą ku temu są właśnie profile społecznościowe, a najczęściej Facebook, na którym można przekazać więcej na stronie, który zawsze jest aktualny i na który częściej wchodzi się niż na stronę. Więc jeśli klienci ze strony przeszliby na portale społecznościowe i zostali zaangażowani w życie obiektu, nie dość, że zdobywa się w ten sposób stałych klientów, a dodatkowo przyciąga potencjalnych klientów poprzez opinie, zadowolenie i interakcje z obecnymi i byłymi gośćmi hotelu.

Aplikacje mobilne dla hoteli

Czym różnią się nasze rozwiązania od konkurencji? Piszemy od podstaw nie stosując żadnych szablonów, nasze rozwiązania IT dla branży hotelarskiej są unikatowe, dedykowane pod danego klienta. 

7. Wersje językowe

Niezwykle ważną cechą dla różnorodności gości oraz zagranicznych klientów jest wielojęzyczność strony internetowej. Przy budowie strony dla hotelu należy mieć od razu na uwadze, że będzie to strona z paroma możliwymi wersjami językowymi (a przynajmniej jedną – angielską) i już na wstępie budowy przygotować ją pod integrację z odpowiednimi wtyczkami przy korzystaniu z CMS-a, lub mieć odpowiednią część kodu html. Możliwość zmiany języka jest wielkim ułatwieniem dla obcokrajowców, którzy odwiedzają inne kraje oraz korzyścią dla hotelu w ilości gości. Obowiązkową pozycją jest język angielski, natomiast można pokusić się również o wersję niemiecką, rosyjską czy państw skandynawskich lub azjatyckich. Możliwość zmiany języka świadczy również o wielojęzyczności obsługi i personelu hotelu, ułatwiając pobyt i zachęcając obcokrajowców do skorzystania z oferty.

8. Optymalizacja

Ważną cechą strony internetowej, nie tylko hotelu, ale również ogólnie, jest jej optymalizacja i aktualizacja. Daje to możliwości nie tylko osobom odwiedzającym stronę, ale również i innym podmiotom takim jak np. wyszukiwarki. Warto wspomnieć tu o pozycjonowaniu strony, dzięki czemu będzie lepiej widoczna dla potencjalnych klientów. Odpowiednie słowa kluczowe i metadane będą czytelniejsze dla wyszukiwarek i lepiej pozycjonowane. Co więcej, optymalizacja strony pod kątem jej pojemności jest również ważna. Przepełniona zbyt dużymi plikami będzie wolno się ładować, wolno przechodzić między podstronami, co skutecznie zniechęci każdego klienta. Dlatego tak ważna jest wspomniana wcześniej kompresja zdjęć, szczególnie na stronach, na których odpowiednie zdjęcia to podstawa przekazywanych informacji.  

9. Bezpieczeństwo 

Jeśli klienci zdecydowali się na rezerwacje pokoju, chcą się czuć bezpiecznie podając swoje dane. W dzisiejszych czasach są już konkretne wymogi w tej kwestii, więc spełnienie ich to tylko obowiązek, ale informując o tym klientów w jasny i prosty sposób, zdobywa się ich zaufanie. Co więcej, jeśli chodzi o płatności, warto pamiętać o certyfikatach szyfrujących dane. Taki certyfikat nazywany jest SSL i kiedy strona go stosuje w adresie domeny ma wpisane https zamiast http oraz w górnym lewym rogu pokazuje się kłódka zabezpieczenia. Za bezpieczeństwo odpowiada również solidny serwer, na którym postawiona jest strona. Jeśli jest on pojemny i stabilny, strona nie zatnie się w trakcie dokonywania transakcji, nie będzie się spowalniać przeładowana zdjęciami, co nie zniechęci klientów, ani nie sprawi żadnych problemów. 

Zintegrowanie z zewnętrznymi portalami 


          Czasami bywa tak, że klienci są nieufni, albo strona nie jest dobrze wypozycjonowana, albo nie jest po prostu nigdzie widoczna i ciężko na nią trafić klientom. Dobrze jest przewidzieć takie posunięcie jak zintegrowanie strony internetowej hotelu z zewnętrznymi portalami jak np. booking.com czy hotele.pl. Pozwoli to na lepszy przepływ potencjalnych klientów pomiędzy tymi stronami. Portale typu Booking są coraz bardziej popularne i częściej odwiedzane niż strony internetowe hoteli

         Dziś większość osób woli korzystać właśnie z takich portali niż przeglądać tysiące ofert noclegowych w danej miejscowości. Jeśli strona hotelu nie będzie zintegrowana z takimi portalami może być w przyszłości problem ze zdobyciem klientów i zachęceniem ich do odwiedzenia choćby strony internetowej obiektu. Zintegrowanie z portalami zewnętrznymi można w prosty sposób przeprowadzić za pomocą np. wtyczek CMS. 

Zamów wycenę dla swojego hotelu

Skontaktuj się z jednym z 6 naszych biur. Mówimy w 11 językach, jesteśmy dostępni 24/7 online. 
Copyright (c)2014-2018, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 17835112
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem