Strony dla prawników

           Indywidulane podejście do każdej strony internetowej pozwoliło
            nam  opanować do perfekcji oczekiwania branży prawniczej, zaróno
            w dziedzinie SEO, SEM, marketingu jak i kampanii dla prawników.
               Branża prawnicza znana jest wszystkim jako bardzo poważna i mało atrakcyjna pod kątem innowacyjności strony internetowej. Dochodzą do tego ograniczenia związane z możliwością reklamy usług w internecie. Odwiedzając większość stron różnych kancelarii notarialnych, adwokackich, radców prawnych, możemy odnieść wrażenie, że wszystkie wyglądają identycznie i nic je nie wyróżnia. Podobny układ strony, zawarte na nich informację i kolorystyka. Najczęściej strony internetowe charakteryzujące tę branżę pełnią funkcję informacyjną, nie przykładając większej uwagi do aspektów wizualnych. Jest to jednak biznes, jak każdy inny, który ma bardzo dużą konkurencję, na której tle trzeba się wyróżnić, by zyskać nowych, zadowolonych klientów. Oczywiście, istnieją obostrzenia dotyczące promocji kancelarii, kodeks etyczny, które dokładnie określa możliwość promocji dla tej branży. Jak jednak przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i sprawić by zechciał zapoznać się z naszą ofertą i dokładnie poznał prezentowaną przez nas ofertę?

1. Funkcjonalność

Funkcjonalność strony internetowej kancelarii powinna być na jak najwyższym poziomie. Strony nadmiernie przeładowane treścią nie przyciągną uwagi odbiorców, a wręcz zniechęcą do dalszego zagłębiania się w najważniejsze jej aspekty. Strona musi być prosta w obsłudze i przejrzysta, dzięki czemu użytkownik będzie sprawie wyszukiwał wszystkie, niezbędne dla siebie informację. Układ podstron musi być zrozumiały i logiczny. Niezwykle istotną rolę odrywa łatwość w nawigacji, czyli poruszaniu się na stornie internetowej. Menu powinno być przejrzyste i logiczne w obsłudze a poruszanie się po stronie łatwe i przyjemne. W dzisiejszych czasach ponad 50% osób korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych. Warto więc zwrócić uwagę na to, by strona była atrakcyjna zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i innych mobilnych.

2. Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna kancelarii musi być spójna, zarówno w świecie online, jak i offline. Układ i projekt strony musi być starannie przemyślany i trafnie określający charakter kancelarii oraz osób w niej pracujących. Branża prawnicza kojarzy się z powagą, wiedzą i profesjonalizmem a co za tym idzie z bardzo stonowaną i standardową kolorystyką i powtarzającymi się elementami graficznymi. Nie oznacza to jednak, że każda strona kancelarii ma być przedstawiona w podstawowej palecie barw dla tej branży. W wypadku kancelarii nie warto krzyczeć jaskrawością kolorów, ale też nie dać się wpędzić w ten utarty już kolorystyczny zaułek dla bardzo nudnych i sztampowych wizualizacji. Warto postawić na nowoczesność i nie sugerować się resztą stron internetowych, nawet tych najbardziej znanych i szanowanych kancelarii. 

3. Wiarygodność

Strona internetowa, by zainteresowała odbiorcę, musi wyrażać emocję. Odwiedzając stronę internetową kancelarii, odbiorca musi kojarzyć ją od samego początku z bezpieczeństwem, profesjonalizmem, doświadczeniem i zaufaniem. Wpływ na te odczucia ma zarówno kolorystka strony, grafiki i zdjęcia w niej wykorzystane, profesjonalnie i przystępnie przygotowana treść oraz brak wyrozumiałości na jakiekolwiek błędy. 

Strona internetowa jest tak samo ważna, jak opinie klientów. To internetowa wizytówka, która od samego początku musi pokazać najważniejsze zalety kancelarii i przekonać potencjalnego klienta do skorzystania z jej usług. 

               Indywidualne projekty

                               Dlaczego warto zamówić stronę dla kancelarii w Nakatomi? Podchodzimy
                                do każdego projektu wyjątkowo, przedstaimy wam referencję od ponad 60
                                zadowolonych klientów. 

4. Treści 

Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej muszą być jasne, unikalne, rzeczowe, ale przede wszystkim przystępne dla każdego odwiedzającego stronę. Bez prawniczego języka! Potencjalny klient prawdopodobnie nie skończył studiów prawniczych i obca jest mu zawiłość językowa charakterystyczna dla tej branży. Wybierze taką kancelarię, która zainteresuje go doświadczeniem całego zespołu, renomom i opiniami, opisami wygranych spraw oraz treścią przyjazną i zrozumiałą dla zwykłego odbiorcy. Użytkownik chce dowiedzieć się najważniejszych informacji już od samego początku, dlatego treści nie mogą być za długie i niejasne. 

5. Zespół 

Zakładka ta cieszy się największą popularnością na stronach kancelarii prawniczych. Przyszły klient chce wiedzieć, komu powierza ważną dla siebie sprawę i komu może zaufać. Niezwykle istotny jest krótki opis samej kancelarii oraz przedstawienie każdego członka zespołu. Nie ważna jest ilość osób pracujących w danym miejscu. Odbiorca chce poznać kancelarię i osobę, która zajmie się jego sprawą. Ważny jest opis doświadczenia, edukacji, specjalizacji danej osoby oraz kontakt do konkretnej osoby. Warto również zainwestować w profesjonalną sesję zdjęciową dla całego zespołu. Zdjęcia, które będą dobrze wykonane i spójne z resztą strony z pewnością przykują uwagę klientów i zachęcą do rozpoczęcia współpracy.

6. Najważniejsze informacje

Po zapoznaniu się z najważniejszymi informacjami o kancelarii klient szuka danych teleadresowych do kontaktu kancelarią. Zakładka ta powinna być od razu widoczna dla przyszłych, jak i aktualnych klientów, od razu po wejściu na stronę główną. Istotną rolę, oprócz telefonu oraz adres e-mail, odgrywa mapa ze wskazówkami dojazdu oraz godziny otwarcia. Istotną rolą jest również przedstawienie usług kancelarii z dodaniem konkretnych członków zespołu, którzy zajmują się daną specjalizacją. Uwydatniając najważniejsze informacje na stronie, możemy mieć pewność, że potencjalny klient z łatwością uzyska wszystkie istotne dla siebie informację.

    Marketing prawniczy

       Nakatomi to nie tylko strony dla kancelarii adwokackich, prawniczych,
        to głównie marketing prawniczy, który opanowaliśmy do perfekcji. 

7. Nowoczesność 

Przeglądając gotowe już strony różnych kancelarii, można odnieść wrażenie, że nic je nie wyróżnia. Ten sam układ stron, podobna kolorystyka i zdjęcia. Ciągle powielające się zdjęcia i grafiki typowych atrybutów dla branży prawniczej. Oczywiście, strona kancelarii musi zachować profesjonalny wygląd i przyciągać treścią i doświadczeniem zespołu, a nie imponującymi animacjami i krzykliwym layoutem. Nie oznacza to jednak, że nie ma innych sposobów na to, żeby się wyróżnić. Elastyczność strony to przede wszystkim prostota jej wykonania i możliwość jej edycji na każdym etapie rozwoju kancelarii. Dbając o ten element, można być pewnym, że nie będziemy potrzebować specjalisty to szybkiej edycji najważniejszych informacji czy dodania kolejnego członka zespołu.

8. Pozycjonowanie

Należy dobrze przemyśleć, jakie słowa kluczowe są najbardziej odpowiednie dla kancelarii oraz miejsca, w którym się znajduję. W przypadku pozycjonowani stron kancelaryjnych najlepiej sprawdzają się frazy miejscowe oraz ogólne. Pamiętaj o zasadach Etyki Adwokackiej i Godności Zawodu. Branża prawnicza jest pod ścisłym nadzorem Naczelnej Rady Adwokackiej i Krajowej Izby Radców Prawnych. Zgodnie z uprawianym zawodem, który jest zawodem zaufania publicznego, branża ta ma ograniczoną możliwość reklamy. Co więcej, obowiązuje całkowity zakaz pozyskiwania nowych klientów w sposób, który jest niezgodny z etyką oraz zasadami współpracy z innymi, konkurencyjnymi podmiotami. W tej sytuacji najlepiej zgłosić się do specjalistów, którzy znają specyfikę branży i zadbają nie tylko o pozycje Twojej strony w sieci, ale też zrobią to w sposób rzetelny i zgodny z prawem.

9. Bezpieczeństwo

Protokół SLL, czyli szyfrowanie treści to absolutna podstawa przy tworzeniu strony internetowej kancelarii. Dzięki niemu uwierzytelniamy serwer, co sprawia, że potencjalny klient ma pewność, że trafił na tę stronę, na którą chciał trafić a zostawione przez niego dane będą bezpieczne. Certyfikat ten jest niezbędny, gdy na naszej stronie internetowej znajduję się formularz kontaktowy, czy panel logowania, dzięki któremu klient na bieżąco monitoruje postępy w swojej sprawie. Protokół wpływa nie tylko na pozycjonowanie strony, ale daje użytkownikom bezpieczeństwo nad ich danymi oraz sprawia, że kancelaria jest godnym zaufania i poważnym partnerem. Jak na kancelarię przystało, warto również upewnić się, że wszystkie czcionki, które posiadasz na swojej stronie, obrazy, grafiki oraz treści są legalne i nie musisz wykupić do nich licencji. 

Szukasz strony dla kancelarii? A może kampanii marketingowej?

Jesteś we właściwym miejscu. Nakatomi to ponad 600 projektów stron internetowych, 2900 kampanii w 32 krajach, w 11 językach. Nakatomi to unikatowe podejście do tworzenia i projektowania stron, portali, aplikacji mobilnych, czy dedykowanych rozwiązań dla branży prawniczej. 

 Skontaktuj się z jednym z naszych, nasz pracownik udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji.

Nasze Oddziały

Warszawa,  Gdańsk,  Londyn,  Los Angeles, Nowy Jork, Honolulu
Copyright (c)2014-2018, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem