Indywidulane podejście do każdej strony internetowej pozwoliło nam opanować do perfekcji oczekiwania branży prawniczej, zarówno w dziedzinie SEO, SEM, marketingu jak i kampanii dla prawników.
1. Funkcjonalność
Funkcjonalność strony internetowej kancelarii powinna być na jak najwyższym poziomie. Strony nadmiernie przeładowane treścią nie przyciągną uwagi odbiorców, a wręcz zniechęcą do dalszego zagłębiania się w najważniejsze jej aspekty. Strona musi być prosta w obsłudze i przejrzysta, dzięki czemu użytkownik będzie sprawie wyszukiwał wszystkie, niezbędne dla siebie informację.
2. Identyfikacja
Identyfikacja wizualna kancelarii musi być spójna, zarówno w świecie online, jak i offline. Układ i projekt strony musi być starannie przemyślany i trafnie określający charakter kancelarii oraz osób w niej pracujących. Branża prawnicza kojarzy się z powagą, wiedzą i profesjonalizmem, a co za tym idzie z bardzo stonowaną i standardową kolorystyką.
3. Wiarygodność
Strona internetowa jest tak samo ważna, jak opinie klientów. To internetowa wizytówka, która od samego początku musi pokazać najważniejsze zalety kancelarii i przekonać potencjalnego klienta do skorzystania z jej usług. Aby strona budziła zaufanie i wiarygodność, warto przedstawić na niej zespół i jego specjalizacje, a także prowadzić bloga.
4. Treści
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej muszą być jasne, unikalne, rzeczowe, ale przede wszystkim przystępne dla każdego odwiedzającego stronę. Dla potencjalnego klienta zawiły język prawniczy nie będzie zrozumiały. Wybierze taką kancelarię, która zainteresuje go doświadczeniem całego zespołu i opiniami.
5. Zespół
Zakładka ta cieszy się największą popularnością na stronach kancelarii prawniczych. Przyszły klient chce wiedzieć, komu powierza ważną dla siebie sprawę i komu może zaufać. Niezwykle istotny jest krótki opis samej kancelarii oraz przedstawienie każdego członka zespołu. Warto również zainwestować w profesjonalną sesję zdjęciową, aby zakładka wyglądała profesjonalnie.
Po zapoznaniu się z najważniejszymi informacjami o kancelarii klient szuka danych teleadresowych do kontaktu kancelarią. Zakładka ta powinna być od razu widoczna dla przyszłych, jak i aktualnych klientów, od razu po wejściu na stronę główną. Istotną rolę, oprócz telefonu oraz adres e-mail, odgrywa mapa ze wskazówkami dojazdu oraz godziny otwarcia.
7. Nowoczesność
Przeglądając gotowe już strony różnych kancelarii, można odnieść wrażenie, że nic je nie wyróżnia. Ten sam układ stron, podobna kolorystyka i zdjęcia. Ciągle powielające się zdjęcia i grafiki typowych atrybutów dla branży prawniczej. Estetyka strony to przede wszystkim prostota jej wykonania i możliwość jej edycji na każdym etapie rozwoju kancelarii tak, aby zawsze była aktualna.
Należy dobrze przemyśleć, jakie słowa kluczowe są najbardziej odpowiednie dla kancelarii oraz miejsca, w którym się znajduje. W przypadku pozycjonowania stron kancelaryjnych najlepiej sprawdzają się frazy miejscowe oraz ogólne. Najlepiej zgłosić się do specjalistów, którzy znają specyfikę branży i zadbają o pozycję Twojej strony w sieci wyszukiwania.
Protokół SLL, czyli szyfrowanie treści to absolutna podstawa przy tworzeniu strony internetowej kancelarii. Sprawia on, że strona jest bezpieczna. Certyfikat ten jest niezbędny, gdy na naszej stronie internetowej znajduję się formularz kontaktowy, czy panel logowania, dzięki któremu klient na bieżąco monitoruje postępy w swojej sprawie.
Porozmawiajmy
Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Administratorem danych osobowych jest NAKATOMI Ewelina Kołoda. Strona korzysta z plików cookies. „Cookies" to pliki, które pozwalają nam gromadzić informacje związane z użytkownikiem strony i jego urządzeniem w momencie, gdy odwiedza witrynę internetową. Pliki cookie pozwalają Administratorowi ustalić m.in. liczbę użytkowników odwiedzających stronę i częstotliwość tych odwiedzin, a także sposób korzystania przez użytkowników z strony internetowej.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.