Kampanie Google Ads są skutecznym narzędziem marketingowym. Jeśli kampania ustawiona jest optymalnie, mamy optymalnie dużą ilość klientów. Nie należy jednak zapominać, że Kanada to kraj dwujęzyczny. Nasza kampania będzie tak naprawdę skuteczna, jeśli zostanie ustawiona w 2 językach. Dodatkowo musimy mieć rozeznanie co do osób zamieszkujących dany obszar, posługujących się danym językiem.
Jako nieliczni bazujemy na katalogach z PR 4-8, stosując do każdego wpisu w pełni unikatowy tekst. W ten sposób mamy możliwość uzyskania bardzo konkretnych linków dofollow. Oprócz tego, dodając firmę do katalogu poszerzamy swoje grono odbiorców. Ważne jest aby sobie nie zaszkodzić i nie bazować na katalogach uznawanych przez Google za spam. Wówczas mamy pewność, że nasze działania nie pozostaną bez echa i nasi potencjalni klienci dotrą do nas znacznie szybciej.
Algorytmy Google linki z Social Media traktują na równi z linkami z domen edukacyjnych. Portale społecznościowe mają ogromny zasięg. Warto zatem prowadzić cały zestaw portali społecznościowych od Facebooka, przez Google po Pinterest, który daje nam linki dofollow. Standardowo, oprócz wartościowych linków pod pozycjonowanie naszej strony również poszerzamy i to znacząco grono odbiorców naszej reklamy, a tym samym zyski firmy.