DAKO Case Study SEO - Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Case Study DAKO
Działania SEO

Firma DAKO jest polskim producentem i dostawcą drzwi i okien. Marka rozpoczęła swoją działalność w 1994 roku i dziś jest obecna na ponad 50 rynkach na całym świecie. Nakatomi rozpoczęło działalność marketingową dla DAKO w lutym 2022 roku. Celem naszego klienta jest pozyskanie jak największej liczby partnerów do dystrybucji swoich produktów. Kampania marketingowa, wszystkie działania oraz pozycjonowanie skierowane są na rynek Stanów Zjednoczonych oraz Kanady.

białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

Początkowe działania

Strona DAKO została stworzona wcześniej, więc początek współpracy należało zacząć od przeprowadzenia szczegółowego jej audytu, aby później można było prawidłowo przeprowadzić optymalizację. Na pierwszy ogień poszła poprawa podstawowych elementów strony.

Zgodnie z wynikami audytu, poprawione zostały elementy z sekcji Head takie jak Meta Title czy Meta Description, które są istotne dla robotów wyszukiwarek. Przeanalizowana została również struktura strony pod kątem błędów, za równo Error 404 jak i błędów przekierowań.

Niewielkie poprawki wprowadzone również były w zakresie contentu na stronach. Dopilnowaliśmy, by był on bardziej spójny z wybranymi słowami kluczowymi oraz upewniliśmy się, że posiada on wysoką wartość merytoryczną dla użytkownika.

Poza samą stroną serwisu, istotne są również strony powiązane bezpośrednio z firmą, takie jak wszelkiego rodzaju fanpage w Social Mediach czy wizytówka w Google Moja Firma. Tam również zaktualizowaliśmy wszystkie dane oraz dodaliśmy ważne słowa kluczowe, aby przekierowania oraz kontakt był jak najsprawniejszy.

Po wprowadzeniu koniecznych zmian i poprawek oraz upewnieniu się, że strona działa poprawnie i jest bezpieczna, rozpoczęliśmy działania off-page, czyli budowanie struktury backlinków. Jest to zdecydowanie jeden z najdłuższych etapów podczas całego procesu, ale zdecydowanie jest on wart całego czasu.

Budując dobre zaplecze linkowe, budujemy lepszą pozycję oraz wiarygodność w oczach wyszukiwarek.

Efekty kwartalne

Już po trzech miesiącach współpracy, widać bardzo zadowalające efekty naszych działań. A oto i one.
Case Study SEO for DAKO 1 - Nakatomi Marketing Agency

Ruch organiczny na stronie

Na wykresach z Google Analytics oraz narzędzia Ahrefs widać, jak wdrażane przez nas działania przełożyły się na wzrost ruchu organicznego na stronie. W porównaniu z poprzednim okresem 3 miesięcy pojawił się wzrost użytkowników strony o 290% (ruch organiczny oraz płatny).
Case Study SEO for DAKO 2 - Nakatomi Marketing Agency

Widać również ciągłą tendencje wzrostową w liczbie odwiedzających stronę.

Case Study SEO for DAKO 3 - Nakatomi Marketing Agency

A także wzrost w ruchu organicznym z wyszukiwań od lutego 2022r. o 195%.

Case Study SEO for DAKO 4 - Nakatomi Marketing Agency

Kolejnym ważnym wyznacznikiem są wzrost liczby wyświetleń strony oraz liczby kliknięć. Tutaj odpowiednio wzrost o 152% dla liczby wyświetleń oraz 164% dla liczby kliknięć.

Case Study SEO for DAKO 5 - Nakatomi Marketing Agency
Case Study SEO for DAKO 6 - Nakatomi Marketing Agency

Słowa kluczowe

Od lutego na wykresie widoczna jest tendencja wzrostowa nie tylko w ogólnej ilości słów kluczowych, ale również w zwiększającej się licznie słów kluczowych w Top 3 oraz Top 10. Niewielki spadek po środku wykresu, związany jest z wdrażaniem zmian na stronie.
Case Study SEO for DAKO 7 - Nakatomi Marketing Agency

Obecnie w Top 3 znajduje 17 słów kluczowych, podczas gdy na początku lutego było to zaledwie 9 słów.

Case Study SEO for DAKO 8 - Nakatomi Marketing Agency

Poniższy wykres prezentuje zmiany wzrostowe w liczbie słów kluczowych w przeciągu ostatnich trzech miesięcy oraz trzech miesięcy poprzedzających współpracę.

Case Study SEO for DAKO 9 - Nakatomi Marketing Agency

Profil backlinków

Dzięki systematycznemu budowaniu profilu linkowego serwisu, po trzech miesiącach można już zaobserwować różnicę ilości backlinków DAKO. Od lutego do maja tego roku wzrost linkujących domen wynosi 357%
Case Study SEO for DAKO 10 - Nakatomi Marketing Agency
białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

Podsumowanie

W przeciągu trzech miesięcy intensywnej współpracy z DAKO wprowadzonych zostało dużo zmian, które w szybkim czasie zaczęły dawać widoczne efekty. Na ten moment udało nam się podnieść ruch organiczny na stronie o 195% oraz znacznie zwiększyć liczbę słów kluczowych w Top3 oraz Top10. To dopiero początek naszej współpracy, ale dzięki mocnemu zaangażowaniu ze strony DAKO oraz specjalistycznej wiedzy z zakresu SEO, wiemy, że przed nami jeszcze większe sukcesy.

Sprawdź również

Naszą ofertę SEO oraz Case study pozycjonowania Medicover

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
nakatomi

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company
Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company

Nakatomi® – All rights reserved

footer
Agencja Marketingowa Warszawa - footer