Ruch organiczny na stronie
Na wykresach z Google Analytics oraz narzędzia Ahrefs widać, jak wdrażane przez nas działania przełożyły się na wzrost ruchu organicznego na stronie. W porównaniu z poprzednim okresem 3 miesięcy pojawił się wzrost użytkowników strony o 290% (ruch organiczny oraz płatny).
Widać również ciągłą tendencje wzrostową w liczbie odwiedzających stronę.
A także wzrost w ruchu organicznym z wyszukiwań od lutego 2022r. o 195%.
Kolejnym ważnym wyznacznikiem są wzrost liczby wyświetleń strony oraz liczby kliknięć. Tutaj odpowiednio wzrost o 152% dla liczby wyświetleń oraz 164% dla liczby kliknięć.
Słowa kluczowe
Od lutego na wykresie widoczna jest tendencja wzrostowa nie tylko w ogólnej ilości słów kluczowych, ale również w zwiększającej się licznie słów kluczowych w Top 3 oraz Top 10. Niewielki spadek po środku wykresu, związany jest z wdrażaniem zmian na stronie.
Obecnie w Top 3 znajduje 17 słów kluczowych, podczas gdy na początku lutego było to zaledwie 9 słów.
Poniższy wykres prezentuje zmiany wzrostowe w liczbie słów kluczowych w przeciągu ostatnich trzech miesięcy oraz trzech miesięcy poprzedzających współpracę.
Profil backlinków
Dzięki systematycznemu budowaniu profilu linkowego serwisu, po trzech miesiącach można już zaobserwować różnicę ilości backlinków DAKO. Od lutego do maja tego roku wzrost linkujących domen wynosi 357%